Co je to živá podpora?
Živá podpora je způsob poskytování služeb zákazníkům. Je vytvořena za účelem poskytování informací, podpory a pomoci. Umožňuje zákazníkům a návštěvníkům komunikovat s týmem zákaznického servisu společnosti prostřednictvím chatu.
Zákazníci mohou kliknout na tlačítko živého chatu umístěné na webových stránkách společnosti a mohou zahájit komunikaci. Živá podpora vždy vyžaduje speciální software nebo aplikace. Kromě oken živého chatu tyto aplikace nabízejí také neviditelnou analýzu provozu, bezpečné ovládání správy a mnoho dalšího.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice živé podpory?
Živá podpora je technologie, která firmám umožňuje komunikovat s uživateli, kteří navštíví multimediální zdroje organizace. Nejčastěji se jedná o živý chat, který je k dispozici na webových stránkách společnosti. Ve většině případů je velmi výhodné, aby se chat objevil na většině stránek webu.
Potřebuje vaše společnost živou podporu?
Pokud chcete, aby vaše společnost počítala s trhem a také s nárůstem zisku, je nutná živá podpora. Dnešní spotřebitelé vyžadují od firem téměř okamžitou podporu. Živá podpora má velký význam pro zvýšení konverzí. Umožňuje snížit počet storen a opuštěných košíků.
Umožňuje LiveAgent živou podporu?
LiveAgent umožňuje živou podporu. Především je to možné prostřednictvím chatu, který umožňuje komunikaci v reálném čase. Umožňuje správnou konfiguraci a možnost přizpůsobit chat zobrazení. Kromě toho může klient přenášet soubory, takže si může lépe představit svůj problém.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí nástroje pro správu telefonních systémů, call center, e-mailů a stížností. Nabízí také funkce jako samoobslužný software a pomocné nástroje pro start-upy. Společnost má velkou podporu, partnerský program a nabízí zákaznickou podporu. Můžete si vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi a získat nejnovější informace prostřednictvím odběru newsletteru..Podmínky a zásady ochrany osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách společnosti.
Kontaktní body zákaznické cesty jsou důležité pro zajištění excelentní zákaznické zkušenosti. Využití obsahového marketingu a sociálních médií může pomoci zvýšit zájem o produkty a služby. Skupiny kontaktů v LiveAgent pomohou efektivně řídit kontaktní centra a segmentovat zákazníky. Kontaktní formuláře a software pro správu stížností a helpdesk jsou také k dispozici.