Co je to živá podpora?
Živá podpora je způsob poskytování služeb zákazníkům. Je vytvořena za účelem poskytování informací, podpory a pomoci. Umožňuje zákazníkům a návštěvníkům komunikovat s týmem zákaznického servisu společnosti prostřednictvím chatu.
Zákazníci mohou kliknout na tlačítko živého chatu umístěné na webových stránkách společnosti a mohou zahájit komunikaci. Živá podpora vždy vyžaduje speciální software nebo aplikace. Kromě oken živého chatu tyto aplikace nabízejí také neviditelnou analýzu provozu, bezpečné ovládání správy a mnoho dalšího.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice živé podpory?
Živá podpora je technologie, která firmám umožňuje komunikovat s uživateli, kteří navštíví multimediální zdroje organizace. Nejčastěji se jedná o živý chat, který je k dispozici na webových stránkách společnosti. Ve většině případů je velmi výhodné, aby se chat objevil na většině stránek webu.
Potřebuje vaše společnost živou podporu?
Pokud chcete, aby vaše společnost počítala s trhem a také s nárůstem zisku, je nutná živá podpora. Dnešní spotřebitelé vyžadují od firem téměř okamžitou podporu. Živá podpora má velký význam pro zvýšení konverzí. Umožňuje snížit počet storen a opuštěných košíků.
Umožňuje LiveAgent živou podporu?
LiveAgent umožňuje živou podporu. Především je to možné prostřednictvím chatu, který umožňuje komunikaci v reálném čase. Umožňuje správnou konfiguraci a možnost přizpůsobit chat zobrazení. Kromě toho může klient přenášet soubory, takže si může lépe představit svůj problém.
Expert note
Živá podpora je efektivní způsob komunikace se zákazníky a zlepšení celkové kvality služeb. Nabízí rychlou online podporu a snižuje počet storen a opuštěných košíků.

The given text talks about the benefits of using LiveAgent software for customer support and the various features it offers. It mentions that communication with customers becomes faster and easier, reducing duplicate inquiries and improving customer satisfaction. LiveAgent also provides email templates for referral marketing and offers a multi-channel helpdesk for better customer support. The text includes examples of companies like Martinus and Zľava Dňa, who have successfully utilized LiveAgent to improve their customer support services. It also mentions that LiveAgent is among the top 20 software providers for customer experience. Referral marketing is highlighted as an effective strategy for both B2C and B2B companies. The text concludes by emphasizing the importance of good customer service and the role of software in achieving it, especially during the COVID-19 pandemic.