Živá podpora

Co je to živá podpora?

Živá podpora je způsob poskytování služeb zákazníkům. Je vytvořena za účelem poskytování informací, podpory a pomoci. Umožňuje zákazníkům a návštěvníkům komunikovat s týmem zákaznického servisu společnosti prostřednictvím chatu.

Zákazníci mohou kliknout na tlačítko živého chatu umístěné na webových stránkách společnosti a mohou zahájit komunikaci. Živá podpora vždy vyžaduje speciální software nebo aplikace. Kromě oken živého chatu tyto aplikace nabízejí také neviditelnou analýzu provozu, bezpečné ovládání správy a mnoho dalšího.

Frequently asked questions

Jaká je definice živé podpory?

Živá podpora je technologie, která firmám umožňuje komunikovat s uživateli, kteří navštíví multimediální zdroje organizace. Nejčastěji se jedná o živý chat, který je k dispozici na webových stránkách společnosti. Ve většině případů je velmi výhodné, aby se chat objevil na většině stránek webu.

 

Potřebuje vaše společnost živou podporu?

Pokud chcete, aby vaše společnost počítala s trhem a také s nárůstem zisku, je nutná živá podpora. Dnešní spotřebitelé vyžadují od firem téměř okamžitou podporu. Živá podpora má velký význam pro zvýšení konverzí. Umožňuje snížit počet storen a opuštěných košíků.

 

Umožňuje LiveAgent živou podporu?

LiveAgent umožňuje živou podporu. Především je to možné prostřednictvím chatu, který umožňuje komunikaci v reálném čase. Umožňuje správnou konfiguraci a možnost přizpůsobit chat zobrazení. Kromě toho může klient přenášet soubory, takže si může lépe představit svůj problém.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo