Co je podpora chatu?
Požádejte o pomoc se svými dotazy prostřednictvím online chatu s týmem zákaznické podpory. Agenti vám snadno a v reálném čase odpoví na vaše požadavky. Online chatová podpora je rychlý způsob, jak vyřešit vaše potřeby.
Frequently Asked Questions
Co je podpora chatu?
Podpora chatu je forma synchronního zasílání zpráv. Agent a klient musí být přítomni současně. Obvykle je tento komunikační kanál k dispozici na webových stránkách ve formě vyskakovacího dialogu. Díky němu může agent rychle poskytnout informace o trápícím dotazu zákazníka.
Můžete poskytovat podporu chatu pokud používáte LiveAgent?
LiveAgent samozřejmě nabízí možnost používat chat jako nástroj komunikace se zákazníky. V současné době je to jeden z nejoblíbenějších komunikačních kanálů mezi zákazníkem a značkou.
Jaká jsou základní pravidla podpory chatu?
Existuje několik pravidel, která byste měli mít na paměti jako základní pravidla chatu. Prvním z nich je dodržování správné gramatiky a pravopisu. Chyby snižují v očích zákazníka kompetentnost týmu zákaznického servisu. Dalším pravidlem je co nejrychlejší odezva, proto je důležité, aby agenti při konverzaci psali rychle. Dalším důležitým pravidlem je nepoužívat zkratky a akronymy. Jejich používání nepůsobí profesionálně. Podobné je to s psaním krátkých odpovědí "ano" a "ne". Vždy se snažte používat celé věty. Hotové odpovědi podporují práci týmu zákaznického servisu, ale neposílejte je bezmyšlenkovitě. Agenti by měli odpověď vždy personalizovat. Je příjemné, když klienta oslovíme jménem. Zákazník pak má pocit, že ho servisní tým oslovuje a není jedním z mnoha.
Expert note
Online chatová podpora je rychlým a účinným způsobem komunikace s týmem zákaznické podpory. Dodržování správné gramatiky a pravopisu je základem chatového servisu.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Bezproblémovýhelpdesk software
Zvýšte výdělky a počet vyřešených problémů se zákazníky pomocí chatování, call centra, systému ticketingu a sociálních sítí s LiveAgent.