Podpora chatu

Co je podpora chatu?

Požádejte o pomoc se svými dotazy prostřednictvím online chatu s týmem zákaznické podpory. Agenti vám snadno a v reálném čase odpoví na vaše požadavky. Online chatová podpora je rychlý způsob, jak vyřešit vaše potřeby.

Frequently asked questions

Co je podpora chatu?

Podpora chatu je forma synchronního zasílání zpráv. Agent a klient musí být přítomni současně. Obvykle je tento komunikační kanál k dispozici na webových stránkách ve formě vyskakovacího dialogu. Díky němu může agent rychle poskytnout informace o trápícím dotazu zákazníka.

Můžete poskytovat podporu chatu pokud používáte LiveAgent?

LiveAgent samozřejmě nabízí možnost používat chat jako nástroj komunikace se zákazníky. V současné době je to jeden z nejoblíbenějších komunikačních kanálů mezi zákazníkem a značkou.

Jaká jsou základní pravidla podpory chatu?

Existuje několik pravidel, která byste měli mít na paměti jako základní pravidla chatu. Prvním z nich je dodržování správné gramatiky a pravopisu. Chyby snižují v očích zákazníka kompetentnost týmu zákaznického servisu. Dalším pravidlem je co nejrychlejší odezva, proto je důležité, aby agenti při konverzaci psali rychle. Dalším důležitým pravidlem je nepoužívat zkratky a akronymy. Jejich používání nepůsobí profesionálně. Podobné je to s psaním krátkých odpovědí "ano" a "ne". Vždy se snažte používat celé věty. Hotové odpovědi podporují práci týmu zákaznického servisu, ale neposílejte je bezmyšlenkovitě. Agenti by měli odpověď vždy personalizovat. Je příjemné, když klienta oslovíme jménem. Zákazník pak má pocit, že ho servisní tým oslovuje a není jedním z mnoha.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo