Co je podpora chatu?
Požádejte o pomoc se svými dotazy prostřednictvím online chatu s týmem zákaznické podpory. Agenti vám snadno a v reálném čase odpoví na vaše požadavky. Online chatová podpora je rychlý způsob, jak vyřešit vaše potřeby.
Frequently Asked Questions
Co je podpora chatu?
Podpora chatu je forma synchronního zasílání zpráv. Agent a klient musí být přítomni současně. Obvykle je tento komunikační kanál k dispozici na webových stránkách ve formě vyskakovacího dialogu. Díky němu může agent rychle poskytnout informace o trápícím dotazu zákazníka.
Můžete poskytovat podporu chatu pokud používáte LiveAgent?
LiveAgent samozřejmě nabízí možnost používat chat jako nástroj komunikace se zákazníky. V současné době je to jeden z nejoblíbenějších komunikačních kanálů mezi zákazníkem a značkou.
Jaká jsou základní pravidla podpory chatu?
Existuje několik pravidel, která byste měli mít na paměti jako základní pravidla chatu. Prvním z nich je dodržování správné gramatiky a pravopisu. Chyby snižují v očích zákazníka kompetentnost týmu zákaznického servisu. Dalším pravidlem je co nejrychlejší odezva, proto je důležité, aby agenti při konverzaci psali rychle. Dalším důležitým pravidlem je nepoužívat zkratky a akronymy. Jejich používání nepůsobí profesionálně. Podobné je to s psaním krátkých odpovědí "ano" a "ne". Vždy se snažte používat celé věty. Hotové odpovědi podporují práci týmu zákaznického servisu, ale neposílejte je bezmyšlenkovitě. Agenti by měli odpověď vždy personalizovat. Je příjemné, když klienta oslovíme jménem. Zákazník pak má pocit, že ho servisní tým oslovuje a není jedním z mnoha.
Live chat pro automobilový průmysl
The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.
Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.