Co je to online chat?
Vše začalo systémem Talkomatic – prvním online chatovacím systémem na světě, který nabízel jen několik kanálů. V dnešní době máme k dispozici spoustu programů pro online chat, které nabízejí mnoho funkcí a vlastností. Tyto programy umožňují lidem komunikovat v reálném čase s ostatními prostřednictvím internetu. Tato komunikace se také nazývá online chat. Používání aplikace Viber a podobných aplikací se stalo nedílnou součástí komunikace se zákazníky moderních společností.
Online komunikace má také několik základních pravidel. Chatiquette, známá také jako chatovací etiketa, vznikla proto, aby se předešlo nedorozuměním nebo konfliktům.
Používání online chatu zabraňuje takovým věcem, jako je telefonování, což nejen šetří čas, ale může mít také obrovský dopad na zákaznickou zkušenost.
Frequently Asked Questions
Co je to online chat?
Online chat je program, který umožňuje komunikovat v reálném čase s ostatními lidmi přes internet. Lze k němu přistupovat přímo v prohlížeči nebo komunikovat prostřednictvím aplikace.
Jaké jsou výhody online chatu?
Mezi výhody online chatu patří možnost rychle reagovat na problém zákazníka. Díky tomu má celá společnost šanci zvýšit konverze a zabránit opuštění košíku, protože zákazník dostane rychlou odpověď na problém. Kromě toho snižuje náklady na služby a zvyšuje efektivitu týmu zákaznického servisu. Umožňuje také shromažďovat údaje o zákaznících.
Poskytuje LiveAgent online chat?
LiveAgent poskytuje podporu prostřednictvím chatu. Má nejrychlejší widget na trhu a umožňuje efektivní komunikaci. Máte také možnost libovolné konfigurace online chatu podle svých potřeb.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu je soubor pravidel pro zdvořilé chování během online konverzací. Důraz je kladen na přípravu, pozdravy, použití přednastavených odpovědí, řešení obtížných konverzací, jazyk a strukturu chatu, pauzy a přesměrování zákazníka, následnou komunikaci a ukončení chatu. Výběr vhodných zaměstnanců pro komunikaci je zásadní. Dodržování pravidel etikety je klíčové pro udržení pozitivní zážitku zákazníka.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.