Co je to online chat?
Vše začalo systémem Talkomatic – prvním online chatovacím systémem na světě, který nabízel jen několik kanálů. V dnešní době máme k dispozici spoustu programů pro online chat, které nabízejí mnoho funkcí a vlastností. Tyto programy umožňují lidem komunikovat v reálném čase s ostatními prostřednictvím internetu. Tato komunikace se také nazývá online chat. Používání aplikace Viber a podobných aplikací se stalo nedílnou součástí komunikace se zákazníky moderních společností.
Online komunikace má také několik základních pravidel. Chatiquette, známá také jako chatovací etiketa, vznikla proto, aby se předešlo nedorozuměním nebo konfliktům.
Používání online chatu zabraňuje takovým věcem, jako je telefonování, což nejen šetří čas, ale může mít také obrovský dopad na zákaznickou zkušenost.
Frequently Asked Questions
Co je to online chat?
Online chat je program, který umožňuje komunikovat v reálném čase s ostatními lidmi přes internet. Lze k němu přistupovat přímo v prohlížeči nebo komunikovat prostřednictvím aplikace.
Jaké jsou výhody online chatu?
Mezi výhody online chatu patří možnost rychle reagovat na problém zákazníka. Díky tomu má celá společnost šanci zvýšit konverze a zabránit opuštění košíku, protože zákazník dostane rychlou odpověď na problém. Kromě toho snižuje náklady na služby a zvyšuje efektivitu týmu zákaznického servisu. Umožňuje také shromažďovat údaje o zákaznících.
Poskytuje LiveAgent online chat?
LiveAgent poskytuje podporu prostřednictvím chatu. Má nejrychlejší widget na trhu a umožňuje efektivní komunikaci. Máte také možnost libovolné konfigurace online chatu podle svých potřeb.
Expert note
Online chat je rychlý a efektivní způsob komunikace s zákazníky a může pomoci zvýšit konverze a zlepšit zákaznickou podporu.

Bezproblémovýhelpdesk software
Zvýšte výdělky a počet vyřešených problémů se zákazníky pomocí chatování, call centra, systému ticketingu a sociálních sítí s LiveAgent.
20 nejlepších softwarů pro fórum
Vývojáři softwaru stále zdokonalují platformy pro fóra, která pomáhají firmám vytvářet komunity, zlepšit zákaznickou podporu a přilákat nové zákazníky.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.
Efektivní správa komunikace se zákazníky znamená poskytování specifické a relevantní komunikace přes preferované kanály. Software pro správu komunikace zajišťuje citlivou a konzistentní komunikaci založenou na datech.