Online web chat

Co znamená online web chat?

Online web chatování je způsob komunikace mezi lidmi přes internet. Při online chatování na webu je možné posílat si navzájem zprávy, videa, obrázky či hypertextové odkazy v reálném čase. Online chatování na webu obvykle nevyžaduje žádný software – vystačíte si jen s webovým prohlížečem.

Proč by měly firmy chatovat se svými zákazníky na webu?

Většina elektronických obchodů na svých stránkách používá tlačítka live chatu, která zákazníkům umožňují zahájit chat s agenty zákaznické podpory v reálném čase. Chatování s návštěvníky webu je vůbec jedním z nejvýhodnějších způsobů, jak přeměnit obyčejného návštěvníka v platícího zákazníka. Vynikající služby v kombinaci s rychlými a odbornými odpověďmi pomocí online web chatové konverzace jsou klíčem k získání zákazníka. Pokud se vám nedaří poskytovat prvotřídní zákaznické služby, zkuste zvážit využití helpdesk softwaru.

Chcete-li se o tom, jak vám může live chat pomoct přeměnit návštěvníky webu v platící zákazníky, dozvědět víc, podívejte se na tento odkaz.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jak nainstalovat web chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou výhody online web chatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.” } }] }

FAQ

Jak nainstalovat web chat?

K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.

Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?

Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.

Jaké jsou výhody online web chatu?

Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo