Co znamená online web chat?
Online web chatování je způsob komunikace mezi lidmi přes internet. Při online chatování na webu je možné posílat si navzájem zprávy, videa, obrázky či hypertextové odkazy v reálném čase. Online chatování na webu obvykle nevyžaduje žádný software – vystačíte si jen s webovým prohlížečem.
Proč by měly firmy chatovat se svými zákazníky na webu?
Většina elektronických obchodů na svých stránkách používá tlačítka live chatu, která zákazníkům umožňují zahájit chat s agenty zákaznické podpory v reálném čase. Chatování s návštěvníky webu je vůbec jedním z nejvýhodnějších způsobů, jak přeměnit obyčejného návštěvníka v platícího zákazníka. Vynikající služby v kombinaci s rychlými a odbornými odpověďmi pomocí online web chatové konverzace jsou klíčem k získání zákazníka. Pokud se vám nedaří poskytovat prvotřídní zákaznické služby, zkuste zvážit využití helpdesk softwaru.
Chcete-li se o tom, jak vám může live chat pomoct přeměnit návštěvníky webu v platící zákazníky, dozvědět víc, podívejte se na tento odkaz.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jak nainstalovat web chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou výhody online web chatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.” } }] }FAQ
Jak nainstalovat web chat?
K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.
Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?
Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.
Jaké jsou výhody online web chatu?
Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.