Co znamená online web chat?
Online web chatování je způsob komunikace mezi lidmi přes internet. Při online chatování na webu je možné posílat si navzájem zprávy, videa, obrázky či hypertextové odkazy v reálném čase. Ve většině případů online chatování na webu nevyžaduje žádný typ softwaru, jako je aplikace pro chat – vše, co potřebujete, je webový prohlížeč. která se připojuje k webové chatovací místnosti.
Proč by měly firmy chatovat se svými zákazníky na webu?
Většina elektronických obchodů na svých stránkách používá tlačítka live chatu, která zákazníkům umožňují zahájit chat s agenty zákaznické podpory v reálném čase. Chatování s návštěvníky webu je vůbec jedním z nejvýhodnějších způsobů, jak přeměnit obyčejného návštěvníka v platícího zákazníka. Vynikající služby v kombinaci s rychlými a odbornými odpověďmi pomocí online web chatové konverzace jsou klíčem k získání zákazníka. Pokud se vám nedaří poskytovat prvotřídní zákaznické služby, zkuste zvážit využití helpdesk softwaru.
Existuje mnoho aplikací pro chat, takže se porozhlédněte, prozkoumejte a rozhodněte se, která je pro vás nejlepší.
Chcete-li se o tom, jak vám může live chat pomoct přeměnit návštěvníky webu v platící zákazníky, dozvědět víc, podívejte se na tento odkaz.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.