Co znamená online web chat?
Online web chatování je způsob komunikace mezi lidmi přes internet. Při online chatování na webu je možné posílat si navzájem zprávy, videa, obrázky či hypertextové odkazy v reálném čase. Online chatování na webu obvykle nevyžaduje žádný software – vystačíte si jen s webovým prohlížečem.
Proč by měly firmy chatovat se svými zákazníky na webu?
Většina elektronických obchodů na svých stránkách používá tlačítka live chatu, která zákazníkům umožňují zahájit chat s agenty zákaznické podpory v reálném čase. Chatování s návštěvníky webu je vůbec jedním z nejvýhodnějších způsobů, jak přeměnit obyčejného návštěvníka v platícího zákazníka. Vynikající služby v kombinaci s rychlými a odbornými odpověďmi pomocí online web chatové konverzace jsou klíčem k získání zákazníka. Pokud se vám nedaří poskytovat prvotřídní zákaznické služby, zkuste zvážit využití helpdesk softwaru.
Chcete-li se o tom, jak vám může live chat pomoct přeměnit návštěvníky webu v platící zákazníky, dozvědět víc, podívejte se na tento odkaz.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jak nainstalovat web chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou výhody online web chatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.” } }] }FAQ
Jak nainstalovat web chat?
K instalaci web chatu stačí pouze nainstalovat plugin do svého prohlížeče. Druhou možností je najít instalační kód a implementovat jej do kódu vašich webových stránek.
Jaký je rozdíl mezi live chatem a web chatem?
Live chat je platforma zákaznické služby, jež umožňuje kontakt mezi zákazníkem, případně návštěvníky webu, a podporou v reálném čase. Web chat je také systém umožňující komunikaci v reálném čase, ale není u něj nutné instalovat žádný speciální program. Mezi jeho přednosti patří jednoduchost a snadná dostupnost.
Jaké jsou výhody online web chatu?
Mezi výhody web chatu patří: nižší náklady – web chat je levnější než telefonní hovory, přičemž jedna osoba zvládne obsluhovat více zákazníků najednou; vyšší prodeje – live chat zvyšuje míru konverze, a navíc u zákazníků, kteří ho použijí, je větší pravděpodobnost nákupu; rychlé pochopení problému zákazníka díky konverzaci v reálném čase; chat je také pro zákazníky pohodlnější – jedná se o rychlý a efektivní způsob komunikace; hlášení – můžete pravidelně a dlouhodobě analyzovat a monitorovat historii komunikací, ale také to, kolik zákazníků využilo tento způsob komunikace, úspěšnost svých agentů atd.; konkurenční výhoda – chat používá stále jen pár firem, takže je máte možnost trumfnout.
LiveAgent je aplikace pro živou podporu zákazníků s personalizovatelnými a vícejazyčnými možnostmi chatu a designem. Poskytování kvalitních zákaznických služeb je důležité pro zvýšení prodeje a loajality zákazníků. Investice do zlepšení zákaznické podpory může být drahá, ale LiveAgent nabízí bezplatnou zkušební verzi. Helpchat Online a helpdesk software jsou klíčové pro úspěšné poskytovatele kvalitní zákaznické podpory.
Existují tři hlavní typy live web chatu: informační chat, prodejní chat a zákaznická služba. S LiveAgentem můžete používat internetový live chat, který umožňuje kontakt s klienty v reálném čase a nabízí volnou konfiguraci a nahrávání souborů. Live chat je typ online služby zákaznického servisu, který umožňuje rychlou odezvu a sdílení souborů, a pro úspěšnost jsou důležité znalosti agentů. LiveAgent nabízí bezplatný software pro online live chat a call centrum.
LiveAgent nabízí vícekanálový helpdesk pro zákaznickou podporu včetně chatovací služby a správy stížností s integrací s CRM a chatboty, což pomáhá řešit opakující se otázky. Bezplatná zkušební verze je k dispozici pro různé typy podniků. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. Statistiky ukazují, že doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. LiveAgent je vhodný pro firmy všech velikostí a umožňuje spolupráci v reálném čase.