Porušení SLA

Co je porušení SLA?

Některé podniky preferují nebo jsou povinny mít uzavřenou určitou dohodu o úrovni služeb. SLA stanovuje určitý časový rámec, ve kterém musí být zodpovězeny tikety nebo zvednuty chaty a hovory. Pokud nejsou zodpovězeny nebo zvednuty ve stanoveném časovém rámci, dochází k porušení SLA.

Pokud dochází k příliš častému porušování SLA, měla by společnost přehodnotit nastavení a preference SLA nebo by měla posílit své pracovníky o více agentů či lepší nástroje helpdesku.

Frequently asked questions

Co je porušení SLA?

Smlouva SLA určuje časový rámec, ve kterém musí být přijaty tikety, chaty a hovory. Pokud klienti neobdrží odpověď nebo není hovor přijat ve stanoveném čase, dochází k porušení SLA.

 

Jak se vyhnout porušování SLA?

Aby se společnost vyhnula porušování SLA, měla by být ke svému klientovi především upřímná a neskrývat špatné zprávy. Kromě toho by měla zkontrolovat interní konfiguraci systému pro upomínky a eskalační postupy. Rovněž je vhodné zkontrolovat, jak procesy fungují.

 

Jak můžu monitorovat porušování SLA v LiveAgent?

V LiveAgent můžete sledovat porušování SLA. Správci k nim mají přístup, takže mohou zajistit, aby agenti řešili záležitosti včas.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo