Co je porušení SLA?
Některé podniky preferují nebo jsou povinny mít uzavřenou určitou dohodu o úrovni služeb. SLA stanovuje určitý časový rámec, ve kterém musí být zodpovězeny tikety nebo zvednuty chaty a hovory. Pokud nejsou zodpovězeny nebo zvednuty ve stanoveném časovém rámci, dochází k porušení SLA.
Pokud dochází k příliš častému porušování SLA, měla by společnost přehodnotit nastavení a preference SLA nebo by měla posílit své pracovníky o více agentů či lepší nástroje helpdesku.
Frequently asked questions
Co je porušení SLA?
Smlouva SLA určuje časový rámec, ve kterém musí být přijaty tikety, chaty a hovory. Pokud klienti neobdrží odpověď nebo není hovor přijat ve stanoveném čase, dochází k porušení SLA.
Jak se vyhnout porušování SLA?
Aby se společnost vyhnula porušování SLA, měla by být ke svému klientovi především upřímná a neskrývat špatné zprávy. Kromě toho by měla zkontrolovat interní konfiguraci systému pro upomínky a eskalační postupy. Rovněž je vhodné zkontrolovat, jak procesy fungují.
Jak můžu monitorovat porušování SLA v LiveAgent?
V LiveAgent můžete sledovat porušování SLA. Správci k nim mají přístup, takže mohou zajistit, aby agenti řešili záležitosti včas.
Expert note
Porušení SLA může negativně ovlivnit vztahy s klienty. Dohodnuté závazky je potřeba dodržovat a v případě potřeby přehodnocovat preference a posilovat pracovníky.

LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá společnostem zlepšit svou komunikaci se zákazníky, třídit tikety, sledovat potřeby klientů a zvyšovat prodeje. Zákazníci i firmy jsou s ním spokojeni, protože usnadňuje a zefektivňuje podporu našich zákazníků. LiveAgent je nákladově efektivní, nabízí užitečné funkce a je jednoduše skvělou volbou pro jakékoli rychlé online podnikání.
SLA definuje očekávání a metriky pro služby a chrání obě smluvní strany. V LiveAgent můžete nastavit SLA přes sekci Automatizace v Konfiguraci. SLA je důležitá pro zajištění kvality zákaznického servisu. LiveAgent nabízí přehled a protokol dodržování SLA a mnoho dalších funkcí pro zákaznickou podporu.