SLA

Co je SLA?

SLA je zkratka pro Smlouva o úrovni služeb

Společnost může definovat zásady dohody o úrovni služeb, aby její uživatelé mohli lépe sledovat výkonnost svých služeb a plnit cíle společnosti v oblasti úrovně služeb. Dohody o úrovni služeb neboli SLA jsou obvykle sjednávány mezi společnostmi a jejich firemními zákazníky.

SLA obvykle definuje dobu, za kterou musí být tiket zodpovězen nebo zcela vyřešen. Pokud společnost nedodržuje své zásady SLA, dochází k porušení SLA. Často musí podstoupit sankce spojené s porušením SLA, protože mnoho společností, zejména velkých firem a podniků, má své dohody o úrovni služeb v písemné podobě.

Liveagent funguje jako kombinace úrovní SLA a pravidel SLA. SLA v LiveAgent fungují jako kombinace úrovní SLA a pravidel SLA.

Frequently asked questions

Co znamená SLA?

Smlouva o úrovni služeb (SLA) definuje úroveň služeb očekávaných od poskytovatele. Definuje ukazatele, podle kterých se služba měří. Zahrnuje také nápravná opatření nebo sankce v případě nedosažení dohodnuté úrovně služeb. Jedná se o jeden z klíčových prvků smlouvy.

 

Jakou má SLA roli?

SLA shromažďuje informace o všech službách a očekávané spolehlivosti v jednom dokumentu. Definuje metriky, odpovědnosti a očekávání. SLA je navržena tak, aby chránila obě smluvní strany. Měla by být přizpůsobena obchodním cílům a činnostem.

 

Je možná nastavit SLA v LiveAgent?

V LiveAgent můžete nastavit SLA. Musíte přejít do Konfigurace, pak vybrat sekci Automatizace, kliknout na SLA a Vytvořit úroveň. Poté po příslušném nastavení uložte a zavřete.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo