Co je software pro správu služeb?
Software pro správu služeb, známý také jako správa služeb informačních technologií, je program, který společnosti používají ke správě služeb poskytovaných svým zákazníkům. Tento druh softwaru je pro každou společnost velmi užitečný – pomáhá s analýzou, řešením problémů, řízením zakázek, rozhodováním a s mnoha dalšími činnostmi. Všechny činnosti jsou realizovány tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníka. Každý software nabízí jiné funkce a vlastnosti.
Software pro správu služeb je skvělým způsobem, jak optimalizovat firemní technologie. Snižuje náklady a šetří čas.
Frequently Asked Questions
Jak definujete software pro správu služeb?
Software pro správu služeb je software, který umožňuje společnostem řídit způsob, jakým poskytují služby svým zákazníkům. Služby zahrnují správu objednávek, údržbu hardwaru, údržbu softwaru, diagnostiku a odstraňování závad, jakož i běžný provoz.
Jaké jsou typy softwaru pro správu služeb?
Software pro správu služeb umožňuje řídit činnosti související s právními předpisy, řízením lidských zdrojů, rozhodovat o zaváděných změnách nebo kontrolovat verzi aplikace. Každý typ poskytuje podobnou sadu funkcí - podporu více pracovišť, plánování, odesílání a vykazování.
Je LiveAgent software pro správu služeb?
LiveAgent funguje jako software pro správu služeb. To umožňuje optimalizovat firemní technologie, snížit náklady a ušetřit čas.
Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků
Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.
Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům zahrnují jasnou komunikaci, pozitivní přístup, řešení problémů, přizpůsobivost, flexibilitu a správu času. Softwarové nástroje, jako LiveAgent, mohou agentům pomoci v efektivním vyřizování dotazů zákazníků.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software pro příchozí call centra je důležitý pro malé a střední podniky. Nabízí mnoho funkcí, ale ceny se liší. LiveAgent, 3CX a Dialpad jsou mezi nejlepšími poskytovateli. Agilní CRM, Five9 a CallHippo jsou také populární. Aircall a CallRail nabízejí hodnotné funkce za přiměřenou cenu. Implementace softwaru je snadná a většina poskytuje bezplatnou zkušební verzi.
Text popisuje sofistikovaný software zákaznické podpory s mnoha funkcemi jako jsou telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a systémy správy stížností. Společnost nabízí širokou škálu produktů a služeb a má vynikající zákaznickou podporu. Zákazníci mohou požádat o nabídku a využít podporu prostřednictvím portálu podpory. Společnost také nabízí partnerský program a různé školení a informační zdroje.