Co je vyřešený tiket?
Tiket je považován za vyřešený, když zákazník nebo agent stiskne tlačítko Vyřešit. Případně může být tiket vyřešen automaticky na základě pravidla nebo po určité době nečinnosti.
Vyřešený tiket je obvykle posledním stavem životního cyklu tiketu. Pokud je tiket vyřešen, může být v závislosti na situaci znovu otevřen.
Frequently Asked Questions
Co je vyřešený tiket?
Vyřešený tiket je tiket od zákazníka, který již byl vyřešen. Jedná se o předposlední fázi životního cyklu tiketu. Poté tiket končí.
Kdo může vyřešit tikety v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent může podání posuzovat každý agent. Pokud má agent nejnižší systémová práva, může řešit pouze své tikety, zatímco pokud je administrátorem nebo vlastníkem, má přístup ke všem tiketům.
Kde můžete najít vyřešené tikety v LiveAgent?
Vyřešené tikety najdete na záložce Tikety v panelu LiveAgent. Zde najdete všechny reporty bez ohledu na jejich stav.
Expert note
Vyřešené tikety jsou tikety od zákazníka, které už byly vyřešeny a představují poslední fázi životního cyklu tiketu.

Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.