Co je vyřešený tiket?
Tiket je považován za vyřešený, když zákazník nebo agent stiskne tlačítko Vyřešit. Případně může být tiket vyřešen automaticky na základě pravidla nebo po určité době nečinnosti.
Vyřešený tiket je obvykle posledním stavem životního cyklu tiketu. Pokud je tiket vyřešen, může být v závislosti na situaci znovu otevřen.
Frequently asked questions
Co je vyřešený tiket?
Vyřešený tiket je tiket od zákazníka, který již byl vyřešen. Jedná se o předposlední fázi životního cyklu tiketu. Poté tiket končí.
Kdo může vyřešit tikety v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent může podání posuzovat každý agent. Pokud má agent nejnižší systémová práva, může řešit pouze své tikety, zatímco pokud je administrátorem nebo vlastníkem, má přístup ke všem tiketům.
Kde můžete najít vyřešené tikety v LiveAgent?
Vyřešené tikety najdete na záložce Tikety v panelu LiveAgent. Zde najdete všechny reporty bez ohledu na jejich stav.
Expert note
Vyřešené tikety jsou tikety od zákazníka, které už byly vyřešeny a představují poslední fázi životního cyklu tiketu.

Chcete-li zlepšit dobu řešení, je důležité mít kvalitní zákaznický servis. Softwaru LiveAgent umožňuje automatizaci práce a správu všech komunikačních kanálů z jednoho místa. Vychýlení tiketu snižuje počet tiketů pro agenty zákaznického servisu a báze znalostí pomáhá zodpovědět nejčastější dotazy v FAQ sekci. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. Aplikace LiveAgent umožňuje každému agentovi posuzovat tikety a vyřešené tikety jsou dostupné na záložce Tikety.
Tiketing je užitečný pro automatizaci zákaznických služeb, snadné použití a snížení nákladů na služby. Zlepšuje produktivitu agentů, kvalitu podpory a zvyšuje loajalitu zákazníků a efektivitu zprostředkovatelů. Tiketingový systém automaticky převede zprávu na tiket podpory, který lze integrovat s alternativami jako LiveAgent, Tidio, Hiver, FrëschKëscht, LiveHelpNow, Olark, Customerly a Zopim.
LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá společnostem zlepšit svou komunikaci se zákazníky, třídit tikety, sledovat potřeby klientů a zvyšovat prodeje. Zákazníci i firmy jsou s ním spokojeni, protože usnadňuje a zefektivňuje podporu našich zákazníků. LiveAgent je nákladově efektivní, nabízí užitečné funkce a je jednoduše skvělou volbou pro jakékoli rychlé online podnikání.