Co je vyřešený tiket?
Tiket je považován za vyřešený, když zákazník nebo agent stiskne tlačítko Vyřešit. Případně může být tiket vyřešen automaticky na základě pravidla nebo po určité době nečinnosti.
Vyřešený tiket je obvykle posledním stavem životního cyklu tiketu. Pokud je tiket vyřešen, může být v závislosti na situaci znovu otevřen.
Frequently Asked Questions
Co je vyřešený tiket?
Vyřešený tiket je tiket od zákazníka, který již byl vyřešen. Jedná se o předposlední fázi životního cyklu tiketu. Poté tiket končí.
Kdo může vyřešit tikety v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent může podání posuzovat každý agent. Pokud má agent nejnižší systémová práva, může řešit pouze své tikety, zatímco pokud je administrátorem nebo vlastníkem, má přístup ke všem tiketům.
Kde můžete najít vyřešené tikety v LiveAgent?
Vyřešené tikety najdete na záložce Tikety v panelu LiveAgent. Zde najdete všechny reporty bez ohledu na jejich stav.
Expert’s note
Vyřešené tikety jsou tikety od zákazníka, které už byly vyřešeny a představují poslední fázi životního cyklu tiketu.
LiveAgent je účinným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá firmám zlepšovat komunikaci se zákazníky, třídit tikety a zvyšovat prodeje. Nabízí užitečné funkce a je k dispozici jako nákladově efektivní volba pro rychle rostoucí online podnikání. LiveAgent také nabízí řadu dalších funkcí, jako je portál zákaznické podpory, migrace dat, systém správy stížností a helpdesk software pro startupy. Sales kontakty jsou k dispozici na webových stránkách.
Vlákno tiketu je souhrn veškeré komunikace v rámci jednoho tiketu, zahrnující poznámky, časové údaje a odpovědi jak zákazníka, tak agenta. K tomuto souhrnu mají přístup všichni přidělení agenti, administrátoři a vlastník. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zlepšení zákaznické podpory a efektivní komunikaci.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.