Vyřešené tikety

Co je vyřešený tiket?

Tiket je považován za vyřešený, když zákazník nebo agent stiskne tlačítko Vyřešit. Případně může být tiket vyřešen automaticky na základě pravidla nebo po určité době nečinnosti.

Vyřešený tiket je obvykle posledním stavem životního cyklu tiketu. Pokud je tiket vyřešen, může být v závislosti na situaci znovu otevřen.

Frequently asked questions

Co je vyřešený tiket?

Vyřešený tiket je tiket od zákazníka, který již byl vyřešen. Jedná se o předposlední fázi životního cyklu tiketu. Poté tiket končí.

 

Kdo může vyřešit tikety v LiveAgent?

V aplikaci LiveAgent může podání posuzovat každý agent. Pokud má agent nejnižší systémová práva, může řešit pouze své tikety, zatímco pokud je administrátorem nebo vlastníkem, má přístup ke všem tiketům.

 

Kde můžete najít vyřešené tikety v LiveAgent?

Vyřešené tikety najdete na záložce Tikety v panelu LiveAgent. Zde najdete všechny reporty bez ohledu na jejich stav.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo