Co je Webový widget?
Webový widget, též známý jako kontaktní widget, je HTML/Javascript kód, který je vložen na vaše webové stránky. Webový widget může mít podobu tlačítka chatu, pozvánky na chat, kontaktního formuláře nebo formuláře pro zpětnou vazbu.
Zde je typický vzhled webového widgetu:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je webový widget?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Webový widget je webová aplikace nebo prvek stránky, který je umístěn na webové stránky, ale není na nich závislý. Widget požádá o přístup k obsahu, k němuž samotná stránka nemá přístup. Widget může vypadat různě, například jako tlačítko chatu nebo kontaktní formulář.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak vložit widget live chatu od LiveAgentu na webové stránky?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat je velice oblíbený druh zákaznické podpory, neboť umožňuje rychlou a efektivní pomoc. Jak ho integrovat s vašimi webovými stránkami? 1. Vyberte si poskytovatele chatu. Trh nabízí spoustu možností, takže si všechny důkladně projděte a vyberte si toho, který bude nejlépe vyhovovat vašim firemním potřebám. 2. Zaregistrujte se na stránce. Většina softwarů nabízí bezplatné zkušební období, které můžete v případě pochybností vyzkoušet. 3. Přidejte si na své stránky tlačítko live chatu. Po registraci si vyberte tlačítko a zkopírujte jeho HTML kód na své webové stránky. 4. Upravte si widget live chatu dle svých představ. Widget si můžete jednoduše přizpůsobit, například změnou designu online a offline tlačítek, chatovacího okénka, jazyka, textu a rovněž můžete změnit i způsob, jakým se chat zobrazuje. 5. Zapněte proaktivní pozvánky k chatu. Proaktivní funkce je běžně dostupná. Můžete si navolit, zda je chcete zobrazovat na každé stránce, případně jen na vybraných podstránkách. 6. Vytvořte si seznam předem připravených odpovědí. Hotové odpovědi automatizují a tudíž i zlepšují vaši práci. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak webový widget vypadá? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Widget live chatu obvykle vypadá jako messenger. Na stránkách se může zobrazovat například jako pruh nebo kolečko, které po kliknutí na něj (nebo automaticky) otevře chat a konverzační okénko. Tato tlačítka bývají menší, nezabírají tedy na stránce moc prostoru.” } }] }FAQ
Co je webový widget?
Webový widget je webová aplikace nebo prvek stránky, který je umístěn na webové stránky, ale není na nich závislý. Widget požádá o přístup k obsahu, k němuž samotná stránka nemá přístup. Widget může vypadat různě, například jako tlačítko chatu nebo kontaktní formulář.
Jak vložit widget live chatu od LiveAgentu na webové stránky?
Live chat je velice oblíbený druh zákaznické podpory, neboť umožňuje rychlou a efektivní pomoc. Jak ho integrovat s vašimi webovými stránkami? 1. Vyberte si poskytovatele chatu. Trh nabízí spoustu možností, takže si všechny důkladně projděte a vyberte si toho, který bude nejlépe vyhovovat vašim firemním potřebám. 2. Zaregistrujte se na stránce. Většina softwarů nabízí bezplatné zkušební období, které můžete v případě pochybností vyzkoušet. 3. Přidejte si na své stránky tlačítko live chatu. Po registraci si vyberte tlačítko a zkopírujte jeho HTML kód na své webové stránky. 4. Upravte si widget live chatu dle svých představ. Widget si můžete jednoduše přizpůsobit, například změnou designu online a offline tlačítek, chatovacího okénka, jazyka, textu a rovněž můžete změnit i způsob, jakým se chat zobrazuje. 5. Zapněte proaktivní pozvánky k chatu. Proaktivní funkce je běžně dostupná. Můžete si navolit, zda je chcete zobrazovat na každé stránce, případně jen na vybraných podstránkách. 6. Vytvořte si seznam předem připravených odpovědí. Hotové odpovědi automatizují a tudíž i zlepšují vaši práci.
Jak webový widget vypadá?
Widget live chatu obvykle vypadá jako messenger. Na stránkách se může zobrazovat například jako pruh nebo kolečko, které po kliknutí na něj (nebo automaticky) otevře chat a konverzační okénko. Tato tlačítka bývají menší, nezabírají tedy na stránce moc prostoru.
Expert note
Webový widget poskytuje rychlé a efektivní spojení se zákazníky na webových stránkách. Může být přizpůsoben dle potřeby a zlepšuje kvalitu zákaznické podpory.

Společnost Wix nabízí různé kanály podpory, včetně e-mailu, živého chatu, call centra a sociálních sítí. Můžete se také obrátit na jejich bázi znalostí. Společnost Wix není propojena s týmem zákaznické podpory společnosti, ale poskytuje kontaktní údaje, včetně e-mailu, živého chatu a telefonické linky. Agenti společnosti Wix obvykle reagují na dotazy velmi rychle.
Twitter je mikroblogovací platformou, která umožňuje uživatelům interakci pomocí tweetů. Pro firmy je důležité být aktivní na Twitteru a poskytovat rychlé a proaktivní zákaznické služby. Sledování značky, konkurence a klíčových slov je možné pomocí pokročilých nástrojů, jako je LiveAgent. Zákazníci více důvěřují firmám, které rychle reagují na tweetech a poskytují služby zákazníkům i prostřednictvím Twitteru. Kontaktovat tým zákaznického servisu Twitteru je možné pomocí e-mailu, chatu, a báze znalostí je také k dispozici. Uživatelé sociálních médií jsou stále důležitější a pro firmy je důležité mít kvalitní zákaznický servis zahrnující i sociální média.
LiveAgent nabízí populární software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP, software pro call centra a správu stížností, klientského portálu a helpdesk software pro startupy. K dispozici jsou kontakty na prodej a odběr newsletteru. Také se zde nachází informace o vytváření účtu LiveAgent a stavu jeho instalace.
Tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit
LiveAgent nabízí službu kliknutím zavolat, která umožňuje vytáčení pomocí kliknutí na webové stránce a usnadňuje tak spolupráci s zákazníky. Pro úspěšné nastavení je nutné upravit texty na webu a vložit kód. Dále se doporučuje omnichannel software pro call centra LiveAgent, který umožňuje zdarma uskutečňovat příchozí a odchozí hovory v prohlížeči a má rozšíření pro webové kontaktní karty. Existuje rozdíl mezi tlačítkem volání a odkazem na volání kliknutím, ale slouží ke stejnému účelu. LiveAgent nabízí bezplatnou 14denní zkušební verzi.