Záznamník kontrol je chronologický soubor záznamů, který poskytuje dokumentární důkazy o činnostech, které byly provedeny podpůrnými pracovníky (agenty).
Záznamník kontrol automaticky sleduje akce, jako jsou:
- Uživatel – Změna stavu
- Uživatel – Přihlášen
- Uživatel – Odhlášen
- Obecné akce
- Uživatel – Zobrazení tiketu
- Uživatel – Opuštění tiketu
- Tiket – Stav
- Tiket – Zpráva
- Tiket – Interní zpráva
- Tiket – Soubor
- Tiket – Převod
- Tiket – Systémová zpráva
- Tiket – Změněné tagy
- Tiket – Hlasová zpráva
- Tiket – Poznámka
- Tiket – Hodnocení
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Jiné
- Tiket – Hovor
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Přeposlat
- Ticket – Báze znalostí
- Tiket – Offline
- Tiket – Tweet
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Tencent
- Tiket – Weibo
Vlastní filtr záznamníku kontrol
Pomocí vlastního filtru můžete zobrazit pouze určité akce nebo vybrat agenta, oddělení či časový rámec pro získání konkrétních dat.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Zákaznická podpora a zákaznický servis jsou klíčové pro udržení trvalých vztahů se zákazníky a zvýšení loajality. Péče o zákazníky by měla být prioritou číslo jedna a obě odvětví vyžadují investici. Kvalitní tým a poskytnutí správných nástrojů jsou nezbytné pro úspěšný zákaznický servis/podporu. Zákaznická zkušenost se skládá ze všech interakcí mezi podnikem a zákazníkem na celé zákaznické cestě. Je doporučeno vytvořit si osobnost zákaznického obhájce a využívat sociální sítě pro získávání zpětné vazby. Nástěnka pro zpětnou vazbu a návrhy je chytřejším způsobem získávání zpětné vazby od zákazníků.
Vedoucí call centra denní kontrolní seznam
Text obsahuje návod pro zajištění bezpečnosti a zákonnosti v call centrech včetně kontrolního seznamu přechodu call centra a zmínky o dodavateli nástrojů a funkcí, LiveAgent. Dále se jedná o průběh instalace LiveAgentu a informaci o využívání cookies na stránkách.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.