Záznamník kontrol je chronologický soubor záznamů, který poskytuje dokumentární důkazy o činnostech, které byly provedeny podpůrnými pracovníky (agenty).
Záznamník kontrol automaticky sleduje akce, jako jsou:
- Uživatel – Změna stavu
- Uživatel – Přihlášen
- Uživatel – Odhlášen
- Obecné akce
- Uživatel – Zobrazení tiketu
- Uživatel – Opuštění tiketu
- Tiket – Stav
- Tiket – Zpráva
- Tiket – Interní zpráva
- Tiket – Soubor
- Tiket – Převod
- Tiket – Systémová zpráva
- Tiket – Změněné tagy
- Tiket – Hlasová zpráva
- Tiket – Poznámka
- Tiket – Hodnocení
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Jiné
- Tiket – Hovor
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Přeposlat
- Ticket – Báze znalostí
- Tiket – Offline
- Tiket – Tweet
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Tencent
- Tiket – Weibo
Vlastní filtr záznamníku kontrol
Pomocí vlastního filtru můžete zobrazit pouze určité akce nebo vybrat agenta, oddělení či časový rámec pro získání konkrétních dat.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Kontrolní seznam dodržování předpisů v call centru
Zaměření na zákazníka, personalizace a motivace zaměstnanců jsou klíčem k úspěchu. Marketingoví specialisté mají v tomto procesu klíčovou roli.