Hlídač tiketů

Co je hlídač tiketů?

Často chcete vidět průběh tiketu, i když může být přiřazen konkrétnímu agentovi nebo oddělení. To se může stát v mnoha situacích, např. tiket byl vytvořen VIP zákazníkem nebo jej vyřizuje nově přijatý pracovník a vy na něj chcete mít jednoduše přehled.

LiveAgent automatická distribuce tiketů

Frequently asked questions

Co znamená hlídač tiketů?

Hlídač tiketu je osoba, která sleduje průběh konkrétního tiketu, ale není za něj zodpovědná. Obdrží oznámení, když dojde k aktualizaci, například k odpovědi na tiket nebo ke změně stavu.

 

Proč byste měli použít hlídač tiketů?

Hlídače tiketu se vyplatí využít, pokud byl tiket vytvořen například VIP klientem, nebo pokud potřebujete zkontrolovat, zda nový zaměstnanec dobře pracuje s tikety, nebo jen potřebujete mít kontrolu nad konkrétním tiketem.

 

Poskytuje LiveAgent funkci hlídače tiketu?

LiveAgent nabízí možnost sledování tiketů. Daný tiket lze propojit s pohledem konkrétního agenta nebo celého oddělení.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo