Co je hlídač tiketů?
Často chcete vidět průběh tiketu, i když může být přiřazen konkrétnímu agentovi nebo oddělení. To se může stát v mnoha situacích, např. tiket byl vytvořen VIP zákazníkem nebo jej vyřizuje nově přijatý pracovník a vy na něj chcete mít jednoduše přehled.
Frequently Asked Questions
Co znamená hlídač tiketů?
Hlídač tiketu je osoba, která sleduje průběh konkrétního tiketu, ale není za něj zodpovědná. Obdrží oznámení, když dojde k aktualizaci, například k odpovědi na tiket nebo ke změně stavu.
Proč byste měli použít hlídač tiketů?
Hlídače tiketu se vyplatí využít, pokud byl tiket vytvořen například VIP klientem, nebo pokud potřebujete zkontrolovat, zda nový zaměstnanec dobře pracuje s tikety, nebo jen potřebujete mít kontrolu nad konkrétním tiketem.
Poskytuje LiveAgent funkci hlídače tiketu?
LiveAgent nabízí možnost sledování tiketů. Daný tiket lze propojit s pohledem konkrétního agenta nebo celého oddělení.
Expert note
Hlídač tiketů je osoba, která sleduje průběh konkrétního tiketu a obdrží upozornění na změny. Je vhodný například pro sledování tiketů od VIP zákazníků.

Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.