Toužíte vylepšit každodenní výkonnost svých agentů?
Už nemusíte hledat. Automatická Distribuce chatu je jednou z mnoha funkcí LiveAgentu, která vašim agentům pomůže vyřizovat nové chaty rychle a efektivně.
LiveAgent poskytuje několik způsobů směrování a distribuce Live chatu.
Můžete si vybrat z přednastavených možností směrování, jako jsou:
- Náhodné přiřazení
- Oznámení všem
- Maximální využití
Možnosti směrování chatu v LiveAgentu:
Aby byla zajištěna rychlá a přesná komunikace, přiřazuje LiveAgent chaty agentům, kteří již dříve komunikovali s chatujícími zákazníky. Kromě náhodného přiřazení jsou k dispozici také 3 další možnosti pokročilého směrování chatu.
Náhodné přiřazení
Nové chaty se budou náhodně přiřazovat agentům, kteří jsou aktuálně dostupní pro Chat. Tato strategie pomáhá v průběhu času rovnoměrně přiřazovat chaty jednotlivým Agentům.
Průměrné využití
Nové chaty budou přiřazeny agentovi s nejnižším počtem běžících chatů, aby bylo zachováno stejné využití všech dostupných agentů. Tato strategie vám pomůže zatížit všechny dostupné agenty vyváženým počtem současně probíhajících chatů.
Maximální využití
Nové chaty budou přiřazeny agentovi s nejvyšším počtem spuštěných chatů, aby se udrželo jejich maximální využití. Jakmile agent nemá žádné volné chatovací sloty, bude nový požadavek na chat přesměrován na dalšího volného agenta. Tato strategie pomáhá maximalizovat vytížení Agentů provozujících chat a nechat ostatní Agenty pracovat na offline ticketech.
Oznámení všem
Všichni dostupní Agenti budou dostávat upozornění na nový Chat, dokud na něj někdo z nich neodpoví.
Maximální zatížení chaty
Stanovte počet Chatů, které mohou agenti obsluhovat.
Chatovací priorita Agenta
Nastavení nižší nebo vyšší chatovací priority pro konkrétního agenta. Nové Chaty budou směrovány na Agenty s nejvyšší prioritou. (1 – nejvyšší, 100 – nejnižší.)
Další dostupná nastavení chatu v LiveAgentu:
Doba směrování
Předejděte zbytečným prostojům, díky funkci Doba směrování. Nastavení doby směrování umožňuje vybrat si požadovaný čas (v sekundách), po kterém se chat přesměruje, pokud současný agent neodpovídá/není dostupný.
Doba nečinnosti
Nastavte dobu nečinnosti k plné automatizaci žádostí o chat.
Oddychový čas
Nastavte “Oddychový čas” a dejte svým agentům prostor připravit se na dalšího návštěvníka/zákazníka.
Výhody pro vaši firmu:
- Efektivní pracovní vytížení
- Spokojení zákazníci
- Vylepšená zákaznická zkušenost
- Úspora času
- Snížení nákladů
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
Další skvělé funkce Live chatu:
LiveAgent Live chat disponuje mnoha funkcemi, které kromě směrování Live chatu a jeho distribuce zlepšují celkovou zákaznickou zkušenost a efektivitu. Například:
Historie chatu
Díky funkci Historie chatu najdete snadno a rychle předešlé dotazy daného zákazníka a budete mu tak moct poskytnout rychlou a efektivní podporu. Pro zákazníky může být frustrující vysvětlovat celý problém/situaci znovu. Díky této funkci předejdete zbytečnému rozčarování a zmatkům.
Další informace o funkci Historie chatu.
Proaktivní pozvánky k chatu
Buďte připraveni poskytovat svým zákazníkům pomoc během celé jejich cesty s proaktivními pozvánkami. Tato užitečná funkce se skvěle hodí pro weby, které se potýkají s vysokou mírou okamžitého opuštění stránek. Tomu lze předejít proaktivními pozvánkami k chatu a nabídnutím pomoci. Tato funkce je zkrátka skvělým doplňkem, díky kterému vaše společnost získá výhodu před konkurencí.
Další informace o funkci Proaktivní pozvánky na chat.
Online návštěvníci
LiveAgent má oddělenou sekci pro online návštěvníky. To jsou lidé, kteří si právě prohlížejí váš web. Můžete o nich zjistit různé informace, například stát, kde se návštěvník nachází, současnou URL adresu, referer a další. Čím víc máte informací, tím lepší zákaznickou službu/podporu můžete poskytovat.
Další informace o funkci Online návštěvníci.
Zdroje Znalostní báze
Podívejte se na našeho podrobného průvodce, Jak vytvořit tlačítko chatu pro váš web.
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si o všech funkcích Live Chatu – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu je soubor pravidel pro zdvořilé chování během online konverzací. Důraz je kladen na přípravu, pozdravy, použití přednastavených odpovědí, řešení obtížných konverzací, jazyk a strukturu chatu, pauzy a přesměrování zákazníka, následnou komunikaci a ukončení chatu. Výběr vhodných zaměstnanců pro komunikaci je zásadní. Dodržování pravidel etikety je klíčové pro udržení pozitivní zážitku zákazníka.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.