Distribuce chatu

Toužíte vylepšit každodenní výkonnost svých agentů?

Už nemusíte hledat. Automatická Distribuce chatu je jednou z mnoha funkcí LiveAgentu, která vašim agentům pomůže vyřizovat nové chaty rychle a efektivně.

LiveAgent provides multiple ways of Live Chat routing and distribution.

Můžete si vybrat z přednastavených možností směrování, jako jsou:

  • Náhodné přiřazení
  • Oznámení všem
  • Maximální využití

Možnosti směrování chatu v LiveAgentu:

To ensure fast and accurate communication, LiveAgent assigns Chats to Agents who’ve had previous communication with chatting customers. Besides random assignment, there are also 3 other options for advanced chat routing.

Náhodné přiřazení

Nové chaty se budou náhodně přiřazovat agentům, kteří jsou aktuálně dostupní pro Chat. Tato strategie pomáhá v průběhu času rovnoměrně přiřazovat chaty jednotlivým Agentům.

Průměrné využití

New Chats will be assigned to the Agent with the lowest number of running chats to keep the same utilization of all available Agents. This strategy helps you to load a balanced number of concurrent Chats between all available Agents.

Maximální využití

New Chats will be assigned to an Agent with the highest number of running Chats to keep utilization at maximum. Once the Agent has no free chat slots, a new chat request will be routed to the next available Agent. This strategy helps you to maximize the load for chatting Agents and let other Agents work on offline Tickets.

Oznámení všem

Všichni dostupní Agenti budou dostávat upozornění na nový Chat, dokud na něj někdo z nich neodpoví.

Maximální zatížení chaty

Stanovte počet Chatů, které mohou agenti obsluhovat.

Chatovací priorita Agenta

Nastavení nižší nebo vyšší chatovací priority pro konkrétního agenta. Nové Chaty budou směrovány na Agenty s nejvyšší prioritou. (1 – nejvyšší, 100 – nejnižší.)

Další dostupná nastavení chatu v LiveAgentu:

Doba směrování

Předejděte zbytečným prostojům, díky funkci Doba směrování. Nastavení doby směrování umožňuje vybrat si požadovaný čas (v sekundách), po kterém se chat přesměruje, pokud současný agent neodpovídá/není dostupný.

Doba nečinnosti

Nastavte dobu nečinnosti k plné automatizaci žádostí o chat.

Oddychový čas

Nastavte “Oddychový čas” a dejte svým agentům prostor připravit se na dalšího návštěvníka/zákazníka.

Výhody pro vaši firmu:

  • Efektivní pracovní vytížení
  • Spokojení zákazníci
  • Vylepšená zákaznická zkušenost
  • Úspora času
  • Snížení nákladů

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Další skvělé funkce Live chatu:

LiveAgent Live chat disponuje mnoha funkcemi, které kromě směrování Live chatu a jeho distribuce zlepšují celkovou zákaznickou zkušenost a efektivitu. Například:

Historie chatu

Díky funkci Historie chatu najdete snadno a rychle předešlé dotazy daného zákazníka a budete mu tak moct poskytnout rychlou a efektivní podporu. Pro zákazníky může být frustrující vysvětlovat celý problém/situaci znovu. Díky této funkci předejdete zbytečnému rozčarování a zmatkům.

Learn more about Chat history feature.

Proaktivní pozvánky k chatu

Buďte připraveni poskytovat svým zákazníkům pomoc během celé jejich cesty s proaktivními pozvánkami. Tato užitečná funkce se skvěle hodí pro weby, které se potýkají s vysokou mírou okamžitého opuštění stránek. Tomu lze předejít proaktivními pozvánkami k chatu a nabídnutím pomoci. Tato funkce je zkrátka skvělým doplňkem, díky kterému vaše společnost získá výhodu před konkurencí.

Learn more about the Proactive chat invitations feature.

Online návštěvníci

LiveAgent má oddělenou sekci pro online návštěvníky. To jsou lidé, kteří si právě prohlížejí váš web. Můžete o nich zjistit různé informace, například stát, kde se návštěvník nachází, současnou URL adresu, referer a další. Čím víc máte informací, tím lepší zákaznickou službu/podporu můžete poskytovat.

Learn more about the Online visitors’ feature.

Zdroje Znalostní báze

Podívejte se na našeho podrobného průvodce, Jak vytvořit tlačítko chatu pro váš web.

If you would like to learn more, read about all Live Chat features – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo