Co je bezplatný chatovací klient?
Bezplatný chatovací klient je software umístěný v počítači uživatele. Tento software slouží k obsluze okamžitých zpráv a je možné v něm kombinovat všechny uživatelské účty pro okamžité zprávy (IM).
Pro každého uživatele je zcela zdarma. Každý má seznam přátel, což je seznam všech kontaktů. V chatovacím klientovi je možné třídit kontakty do různých skupin, měnit stavy nebo posílat ostatním uživatelům obrázky či odkazy.
Bezplatného chatovacího klienta lze použít pro osobní i pracovní komunikaci. Pro lepší pochopení jej můžeme přirovnat například k platformám, jako je Whatsapp nebo Facebook IM (Instant Messaging).
Co software pro zákaznickou službu nabízí?
Software zákaznických služeb, jako je LiveAgent, má několik funkcí. Díky tomuto softwaru jsou vaše zákaznické agenty a zákazníci spokojenější. Vzhledem k tomu, že software má univerzální krabici, budou tam všechny vaše dotazy zákazníků. To znamená, že všechny druhy platforem, jako jsou sociální média, e-mail, LiveChat, hovory a další. Můžete tedy zpracovávat všechny zákaznické vstupenky z jednoho rozhraní. Přidejte trochu automatizace a vaši zákazníci budou mít nyní efektivní a efektivní pracovní postup. Součástí LiveAgent je také Software pro živý chat. Umožňuje vám chatovat se zákazníkem v reálném čase, a proto poskytuje rychlé odpovědi na dotazy zákazníků.
Vyzkoušejte našeho bezplatného chatovacího klienta v LiveAgent. Získejte svůj bezplatný účet zde.
Další skvělé funkce LiveAgentu:
- Znalostní báze
- CRM
- IVR
- SLA a Pravidla
- Hlášení o agentech a kanálech
Pokud se chcete dozvědět více, zde jsou všechny funkce LiveAgent.
Poskytujeme také předplatné s dalšími funkcemi, které mohou okamžitě zlepšit vaše služby zákazníkům. Chcete-li se dozvědět více, přečtěte si Cena. Pokud byste chtěli vyzkoušet jedno z našich předplatných, získejte níže uvedenou 30denní bezplatnou zkušební verzi.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Jak definovat bezplatného chatovacího klienta?
Bezplatný chatovací klient je software, který je umístěn v počítači uživatele. Poskytuje možnost zpracovávat okamžité zprávy a také umožňuje propojit všechny uživatelské účty. Důležité je, že je pro každého uživatele zdarma. Lze jej použít jak v soukromé komunikaci, tak i v komunikaci se zaměstnanci. Funguje stejně jako aplikace WhatsApp.
Jaká je role bezplatného chatovacího klienta?
Bezplatný chatovací klient umožňuje zpracovávat okamžité zprávy a synchronizovat všechny uživatelské účty na jednom místě. Máte zde k dispozici seznam kontaktů, které můžete třídit do různých skupin, měnit jejich stav nebo posílat důležité zprávy a soubory.
Nabízí LiveAgent bezplatného chatovacího klienta?
LiveAgent nabízí bezplatného chatovacího klienta. Díky tomu jsou spokojeni zákazníci i agenti. Agenti, kteří používají bezplatného chatovacího klienta, mohou využívat všechny platformy, jako jsou sociální sítě, e-mail, live chat atd. To vše na jednom místě. To pomáhá automatizaci a konverzaci se zákazníkem v reálném čase, což umožňuje rychlé reakce.
Potřebujete bezplatný call centrum software?
LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznickou podporu a call centra. Systém umožňuje správu všech kanálů podpory z jednoho místa a zvyšuje produktivitu agentů. Díky bezplatnému call centrum softwaru lze všechny hovory řešit efektivně a transparentně.
LiveAgent offers a variety of software for customer support, including phone systems, VoIP, call center software, complaint management, email management, and helpdesk software for startups. They also provide integration and migration services, as well as a partner program. Sales contacts and social media are available for support and updates. Quality Unit LLC, LiveAgent's parent company, holds all rights and follows GDPR regulations.
Software pro podporu sociálních médií bez stresu
Komunikace se zákazníky je jednodušší díky univerzální schránce, která uspořádává zprávy z různých sociálních médií. Automatizace pravidel může dále zlepšit efektivitu zákaznické podpory. Při výběru nástrojů pro sociální média je důležité zvážit požadavky, integrace a ceny. LiveAgent může pomoci s řízením komunikace na sociálních sítích. 63% zákazníků očekává služby na sociálních sítí.