Setkali jste se někdy se zákazníkem, který byl frustrovaný, protože váš agent nevěděl o předchozí konverzaci?
To se stává častěji, než si myslíte.
LiveAgent je softwarové řešení zákaznického servisu pro všechny společnosti, které chtějí zlepšit své každodenní činnosti zákaznické podpory. Pomáhá tak časově efektivně zpracovávat dotazy zákazníků z více kanálů. Je to v podstatě vše pod jednou střechou. Všechny potřebné informace jsou přímo v ticketu/chatové konverzaci.
Co je to historie chatů?
Historie chatu je jednou z mnoha funkcí služby LiveAgent. Lze ji označit jako protokol chatu nebo historii konverzací z předchozí komunikace se zákazníky.
Je to poměrně srozumitelné a může to být velmi užitečné v různých scénářích. Můžete jej použít ke kontrole; předchozích dotazů zákazníků, kontrole údajů a informací, vyhledávání předchozích řešení problému. Omezení je pouze ve vaší kreativitě.
Jak může historie chatu zlepšit vaše služby zákazníkům?
Pravděpodobně jsme to zažili všichni. Vysvětlování předchozího problému novému zástupci zákazníka. Pamatujete si, jak to bylo frustrující? Spokojenost zákazníků klesá tím více, čím déle musí váš zákazník problém vysvětlovat. Celkově to vytváří dost stresující a zbytečně vyhrocené konverzace na chatu. Abyste tomu zabránili, vytvořil LiveAgent funkci historie zákaznických konverzací, ve které můžete snadno vyhledávat v chatech.
Co můžete v histori chatů vyčíst?
- Jméno návštěvníka
- Jméno agenta
- Stát, kde se návštěvník nachází
- Datum
- Čas
- Oddělení
- Tagy
Příklad ze života:
Řekněme, že se Vendy chce agenta chatu zeptat na problém, který se jí stal před měsícem. Byl vyřešen, ale stal se znovu. Agent živého chatu se může rychle podívat na předchozí konverzaci v chatu. V důsledku toho zjistí, jaké bylo řešení a proč nebylo trvalé. S těmito informacemi, které má k dispozici, může agent navrhnout jiný přístup. Nebo naopak vysvětlit, co je třeba udělat jinak. Proto se tento problém v budoucnu nevyskytne.
Výhody:
- Rychlé vyřešení tiketu
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Lepší zákaznický zážitek
- Hladký průběh služeb zákazníkům
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Bonusové funkce, které vám pomohou zlepšit zákaznický zážitek:
Aktuální adresa URL zákazníka v chatu
Rychle zjistěte, jaké webové stránky zákazník zkoumá. Tato funkce vám umožní být připraveni poskytnout odpovídající informace a zabrání zbytečné frustraci zákazníka.
Interní chat
Interní chat je chat pro vaše agenty uvnitř LiveAgent. Jak to ale souvisí s CX? Interní chat byl vytvořen, aby pomohl zlepšit každodenní úkoly vašich agentů. Pokud se potřebují spojit s jiným agentem, mohou to jednoduše udělat přes LiveAgent, aniž by museli měnit rozhraní. Díky tomu může agent poskytnout potřebnou pomoc rychleji. Čím více zlepšíte pracovní postupy svých zákaznických zástupců, tím lepší mohou být vaše služby.
Zobrazení psaní v reálném čase
Tato funkce umožňuje zobrazit náhled toho, co zákazník píše, v reálném čase. Díky tomu se můžete mezitím pokusit pochopit zákazníkův problém nebo vyhledat potřebné informace.
Pokud byste se chtěli dozvědět více, přečtěte si funkce LiveAgent.
Zdroje báze znalostí
Již máte LiveAgent?
Naučte se jak vytvořit tlačítko chatu.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.
LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. Tlačítko volání umožňuje hovor v prohlížeči a umístění na vaše webové stránky snižuje námahu zákazníků a zvyšuje pohodlí. Univerzální schránka umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa a bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent integruje bezplatný tiketovací systém s helpdeskem a je kvalitním řešením pro posílení oddělení zákaznické podpory.