Historie chatů

Setkali jste se někdy se zákazníkem, který byl frustrovaný, protože váš agent nevěděl o předchozí konverzaci?

To se stává častěji, než si myslíte.

LiveAgent je softwarové řešení zákaznického servisu pro všechny společnosti, které chtějí zlepšit své každodenní činnosti zákaznické podpory. Pomáhá tak časově efektivně zpracovávat dotazy zákazníků z více kanálů. Je to v podstatě vše pod jednou střechou. Všechny potřebné informace jsou přímo v ticketu/chatové konverzaci.

Co je to historie chatů?

Historie chatu je jednou z mnoha funkcí služby LiveAgent. Lze ji označit jako protokol chatu nebo historii konverzací z předchozí komunikace se zákazníky.

Je to poměrně srozumitelné a může to být velmi užitečné v různých scénářích. Můžete jej použít ke kontrole; předchozích dotazů zákazníků, kontrole údajů a informací, vyhledávání předchozích řešení problému. Omezení je pouze ve vaší kreativitě. 

Konkrétně můžete na jedné obrazovce zobrazit historii chatů zákaznického servisu a všechny aktuální chaty. Navíc máte možnost přímého přístupu a filtrování chatové komunikace podle svých preferencí. Chaty můžete například filtrovat podle značek, oddělení, data, jména atd.

Chat history feature in LiveAgent
Customer service chat history

Jak může historie chatu zlepšit vaše služby zákazníkům?

Pravděpodobně jsme to zažili všichni. Vysvětlování předchozího problému novému zástupci zákazníka. Pamatujete si, jak to bylo frustrující? Spokojenost zákazníků klesá tím více, čím déle musí váš zákazník problém vysvětlovat. Celkově to vytváří dost stresující a zbytečně vyhrocené konverzace na chatu. Abyste tomu zabránili, vytvořil LiveAgent funkci historie zákaznických konverzací, ve které můžete snadno vyhledávat v chatech.

Co můžete v histori chatů vyčíst?

  • Jméno návštěvníka
  • Jméno agenta
  • Stát, kde se návštěvník nachází
  • Datum
  • Čas
  • Oddělení
  • Tagy

Příklad ze života:

Řekněme, že se Vendy chce agenta chatu zeptat na problém, který se jí stal před měsícem. Byl vyřešen, ale stal se znovu. Agent živého chatu se může rychle podívat na předchozí konverzaci v chatu. V důsledku toho zjistí, jaké bylo řešení a proč nebylo trvalé. S těmito informacemi, které má k dispozici, může agent navrhnout jiný přístup. Nebo naopak vysvětlit, co je třeba udělat jinak. Proto se tento problém v budoucnu nevyskytne.

Výhody:

  • Rychlé vyřešení tiketu
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků
  • Lepší zákaznický zážitek
  • Hladký průběh služeb zákazníkům

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

Bonusové funkce, které vám pomohou zlepšit zákaznický zážitek:

Aktuální adresa URL zákazníka v chatu

Rychle zjistěte, jaké webové stránky zákazník zkoumá. Tato funkce vám umožní být připraveni poskytnout odpovídající informace a zabrání zbytečné frustraci zákazníka.

Současná URL adresa návštěvníka live chatu

Interní chat

Interní chat je chat pro vaše agenty uvnitř LiveAgent. Jak to ale souvisí s CX? Interní chat byl vytvořen, aby pomohl zlepšit každodenní úkoly vašich agentů. Pokud se potřebují spojit s jiným agentem, mohou to jednoduše udělat přes LiveAgent, aniž by museli měnit rozhraní. Díky tomu může agent poskytnout potřebnou pomoc rychleji. Čím více zlepšíte pracovní postupy svých zákaznických zástupců, tím lepší mohou být vaše služby.

Interní chat

Zobrazení psaní v reálném čase

Tato funkce umožňuje zobrazit náhled toho, co zákazník píše, v reálném čase. Díky tomu se můžete mezitím pokusit pochopit zákazníkův problém nebo vyhledat potřebné informace.

Psaní v reálném čase

Pokud byste se chtěli dozvědět více, přečtěte si funkce LiveAgent.

Zdroje báze znalostí

Již máte LiveAgent?

Naučte se jak vytvořit tlačítko chatu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

LiveAgent nabízí lepší efektivitu, více zákaznických kanálů a rychlý live chat widget. Náš tým podpory vám pomůže s přechodem z osTicket a přenese všechna potřebná data.

Jaká jsou očekávání a preference zákazníků ve vaší firmě? Statistiky najdete v našem článku a přesvědčte se sami.

Očekávání a preference

Zákazníci preferují kvalitní podporu před rychlostí a dávají přednost agentům před chatboty. Asistence v reálném čase je nejdůležitější funkce webových stránek a zákazníci očekávají téměř okamžitou odezvu na live chatu. Průměrná doba čekání na odpověď na chatu je 45 sekund, ale 95 % zákazníků si cení důkladné a kvalitní podpory.

Šablony e-mailových žádostí o zpětnou vazbu vám pomohou komunikovat s potenciálními i stávajícími zákazníky a budovat s nimi smysluplná spojení.

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu

E-mail is a basic and effective communication channel to build meaningful connections with potential and existing customers. One type of e-mail, the feedback request, is a creative way to engage customers and obtain feedback to improve marketing and the product. Collecting feedback from customers is crucial to understanding their needs and improving products or services. It can also increase customer loyalty and satisfaction. Using e-mails to ask for feedback is a good tool to achieve this.

Získejte více informací o konverzním kanálu. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Konverzní kanál

V textu jsou zmíněny metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu, jako například vytváření kanálů založených na datech, personalizované marketingové kampaně a použití sociálních důkazů. Dále jsou popsána stádia marketingového kanálu a proces analýzy konverzního kanálu, který zahrnuje sledování KPI a identifikaci úzkých míst v jednotlivých krocích kanálu. Na závěr jsou uvedeny metody pro vytvoření kanálu, včetně optimalizace konverzního poměru a generování návštěvnosti pomocí obsahu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo