LiveAgent nabízí možnost přidat do odeslaných e-mailů odkaz na online historii tiketů. Jedná se o důležitou funkci softwaru pro ticketing, mimo jiné pro oddělení podpory, zákaznické služby a call centra. Historie tiketů umožňuje agentům přístup k předchozím tiketům se všemi jejich informacemi.
Ověřování historie tiketů online:
- Pokud je tato možnost zapnutá, musí být uživatel přihlášen, aby si mohl přečíst historii tiketů.
- Pokud není zapnuta, může si každý přečíst historii online tiketů.
Jak vypadá historie online tiketů:
Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Vlákno tiketu je souhrn veškeré komunikace v rámci jednoho tiketu, zahrnující poznámky, časové údaje a odpovědi jak zákazníka, tak agenta. K tomuto souhrnu mají přístup všichni přidělení agenti, administrátoři a vlastník. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zlepšení zákaznické podpory a efektivní komunikaci.
LiveAgent je softwarové řešení zákaznického servisu, které zlepšuje efektivitu zpracování dotazů zákazníků z různých kanálů a poskytuje historii chatů pro lepší zákaznický zážitek. Díky bonusovým funkcím, jako je interní chat a zobrazení psaní v reálném čase, může LiveAgent pomoci zlepšit služby zákazníkům. Lze ho vyzkoušet zdarma po dobu 14 dnů.
LiveAgent is a highly rated helpdesk software that offers customizable widgets in 43 languages and a wide range of features, including social media integration, knowledge base, customer forums, automation and rules, API, interactive voice response, video calls, unlimited history, unlimited websites, chat buttons, tickets/emails, and call recording. LiveAgent is recommended as a better alternative to competitors. Prices range from $9 to $49 per month, with a 7-day free trial. It helps companies increase revenue and customer satisfaction through rapid responses and improved customer value.