Co je detail tiketu?
Pokud v tiketovém vlákně kliknete na ID tiketu, zobrazí se jeho detaily. Detail tiketu poskytuje další informace o tiketu, jako je předmět, vlastní pole, příjemci, poznámka, časový přehled a přílohy.
Frequently Asked Questions
Co je detail tiketu?
Detail tiketu jsou v podstatě data příchozího tiketu.
Jak zobrazit detail tiketu?
K zobrazení detailů tiketu klikněte na jeho ID. Poté se vám zobrazí údaje o daném tiketu.
Jaké informace detail tiketu zobrazuje?
Detail tiketu se skládá (kromě dalších věcí) z předmětu, jména příjemce, osobní poznámce, časovému přehledu, příloh a vlastních políček.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
Vlákno tiketu je souhrn veškeré komunikace v rámci jednoho tiketu, zahrnující poznámky, časové údaje a odpovědi jak zákazníka, tak agenta. K tomuto souhrnu mají přístup všichni přidělení agenti, administrátoři a vlastník. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zlepšení zákaznické podpory a efektivní komunikaci.
LiveAgent je cenově efektivní nástroj pro zákaznickou podporu, který pomáhá organizacím zlepšit komunikaci se zákazníky a rychleji reagovat na jejich potřeby. Umožňuje vytváření vlastních polí tiketu a poskytuje efektivní služby podpory prostřednictvím různých kanálů komunikace. S LiveAgent lze dosáhnout zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení prodeje.