Co je software pro call centrum?
Call centrum je místo, kde firma vyřizuje hovory od zákazníků. Používá se k poskytování zákaznické podpory, telemarketingu nebo prodeji produktů a služeb. Software pro call centrum je soubor aplikací a nástrojů. Existují dvě kategorie tohoto softwaru: Software pro Řízení vztahů se zákazníky a software pro Integraci počítačové telefonie.
Existuje rovněž i několik druhů softwaru pro call centra, například takový, který je založený na prohlížeči, dále cloudové call centrum nebo hostovaný software pro call centra. Software založený na cloudu uchovává veškerá data a informace na cloudu, zatímco software založený na prohlížeči má veškeré funkce v uživatelovo prohlížeči.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je software pro call centrum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Software pro call centrum je systém, díky němuž může firma spravovat různé komunikační kanály – například e-mail, telefon, live chat, zprávy a sociální sítě. Lze ho použít jako součást softwaru zákaznické služby.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakými funkcemi by měl software pro call centrum disponovat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nástroje call centra by měly být funkční a užitečné, disponovat spoustou funkcí, které by vylepšily vaše stávající procesy, a také musí být uživatelsky přívětivé, jelikož je vaši zaměstnanci budou používat denně. Od call centra byste měli chtít minimálně to, aby bylo všestranné. Ujistěte se, že nabízí funkce jako nahrávání hovorů, jejich monitorování a analýzu, abyste mohli naplno využít data o zákaznících. To znamená nepoužívat je jen k prodeji a zpětné vazbě, ale také ke zlepšení chodu a výkonu celého call centra. Také byste se měli podívat na seznam integrací, abyste svůj software pro call centrum bez problémů propojili s nástroji, které již používáte: například nástroje CRM nebo e-mailového marketingu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké výhody přináší software pro call centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Díky softwaru pro call centrum se automatizují a zefektivňují postupy zákaznické služby. Tím pádem poroste spokojenost zákazníků, což povede k větším ziskům firmy. Kromě toho tento software značně usnadňuje práci vašeho týmu zákaznické služby.” } }] }FAQ
Co je software pro call centrum?
Software pro call centrum je systém, díky němuž může firma spravovat různé komunikační kanály – například e-mail, telefon, live chat, zprávy a sociální sítě. Lze ho použít jako součást softwaru zákaznické služby.
Jakými funkcemi by měl software pro call centrum disponovat?
Nástroje call centra by měly být funkční a užitečné, disponovat spoustou funkcí, které by vylepšily vaše stávající procesy, a také musí být uživatelsky přívětivé, jelikož je vaši zaměstnanci budou používat denně. Od call centra byste měli chtít minimálně to, aby bylo všestranné. Ujistěte se, že nabízí funkce jako nahrávání hovorů, jejich monitorování a analýzu, abyste mohli naplno využít data o zákaznících. To znamená nepoužívat je jen k prodeji a zpětné vazbě, ale také ke zlepšení chodu a výkonu celého call centra. Také byste se měli podívat na seznam integrací, abyste svůj software pro call centrum bez problémů propojili s nástroji, které již používáte: například nástroje CRM nebo e-mailového marketingu.
Jaké výhody přináší software pro call centra?
Díky softwaru pro call centrum se automatizují a zefektivňují postupy zákaznické služby. Tím pádem poroste spokojenost zákazníků, což povede k větším ziskům firmy. Kromě toho tento software značně usnadňuje práci vašeho týmu zákaznické služby.