Co je software pro call centrum?
Call centrum je místo, kde firma vyřizuje hovory od zákazníků. Používá se k poskytování zákaznické podpory, telemarketingu nebo prodeji produktů a služeb.
Každé vytížené call centrum by mělo implementovat software call centra, který zefektivní procesy, zvýší produktivitu a poskytne celkově lepší služby.
Software call centra je soubor aplikací a nástrojů. Existují dvě kategorie tohoto typu softwaru: software pro správu vztahů se zákazníky a software pro integraci počítačové telefonie.

Existuje také mnoho typů softwaru pro call centra, například – na bázi prohlížeče, cloudového call centra nebo hostovaného softwaru call centra. S cloudovým softwarem jsou všechny informace a data uloženy v cloudu. Se softwarem založeným na prohlížeči jsou všechny vlastnosti a funkce uloženy v prohlížeči uživatele.
Jaký je nejlepší software pro call centrum na trhu? LiveAgent je hodnocen jako #1 mezi všemi řešeními pro call centra s více než 179 funkcemi a více než 40 integracemi. S tolika dostupnými funkcemi softwaru call centra budete připraveni na všechno. Ať už jste malý podnik, samostatný podnikatel nebo teprve začínáte, LiveAgent poskytuje flexibilní způsob, jak vyhovět vašim obchodním potřebám.
Expert note
Software pro call centrum je klíčovým nástrojem pro poskytování zákaznické podpory a zlepšení spokojenosti zákazníků. Nabízí automatizaci procesů a efektivitu týmu zákaznického servisu.

Software pro sledování volajících
Zlepšení konverzního poměru, poskytnutí profesionální podpory a využití vícekanálové zákaznické podpory je klíčem k úspěšnému podnikání. LiveAgent nabízí tyto možnosti a šablony e-mailů pro nástup klienta.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.