Interní hovory

Funkce interních hovorů umožňuje přepnout interní chat na mnohem pohodlnější způsob komunikace s kolegy, hlasový chat. Funkce zabudovaná přímo do LiveAgentu s ostatními částmi call centra vám umožní rychle vyřešit případné problémy nebo získat správnou odpověď ve velmi krátkém čase. Vytvoření interního hovoru je velmi snadný úkol.

Stačí kliknout na tlačítko plus v horním rohu a ze seznamu možností vybrat možnost “Nový interní hovor”.

Interní hovor

Tím se otevře nová část aplikace LiveAgent, kde můžete vybrat osobu, se kterou chcete mluvit. Kliknutím na tlačítko volání se okamžitě otevře nový tiket s vlastním ID a rozhraním podobným zbytku LiveAgent.

Podobně jako v interním chatu máte možnost vložit poznámku obsahující ID tiketu (na kterou lze kliknout a která vás přesměruje na daný tiket).

V případě, že potřebujete pomoci s konkrétním tiketem nebo požadavkem zákazníka, můžete také iniciovat interní hovor přímo z rozhraní daného tiketu. Kliknutím na 3 tečky se zobrazí seznam dostupných možností a interní hovor je jejich součástí. Postup pro zahájení hovoru je stejný jako u předchozího způsobu. Vyberte požadovaného kolegu a stiskněte tlačítko volání.

Feeling stuck? Hit up a colleague

LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo