Interní chat

Co je interní chat?

Interní chat od LiveAgentu vám umožňuje spojit se se svými kolegy, aniž byste museli používat aplikaci třetích stran. Díky týmovému chatu můžete posílat rychlé zprávy a rovněž i přikládat přílohy (všechny běžné typy souborů jsou podporovány). Komunikaci navíc vidíte pouze vy a příjemce vašich zpráv.

Internal chat in Customer service software - LiveAgent

Jak zahájit interní chat?

Pro začátek najděte v sekci “online agenti” ve vašem ovládacím panelu agenta, kterého chcete kontaktovat. Klikněte na zelenou (online) nebo šedivou (offline) tečku a vyberte “Odeslat okamžitou zprávu”. Mějte na paměti, že můžete posílat zprávy, i když jsou vaši kolegové offline (přečtou si je později).

Případně můžete zahájit interní komunikaci přímo z tiketu či probíhajícího chatu. Proces je úplně stejný. Jednoduše klikněte na zelenou tečku a vyberte “Odeslat okamžitou zprávu”. Když zahájíte komunikaci tímto způsobem, chat bude obsahovat číslo tiketu, ze kterého jste zahájili konverzaci.

Funkce interního pracovního chatu v LiveAgentu - příklad
Jak zahájit interní chat

Jaké další funkce interní chat podporuje?

Chcete-li požádat o pomoc, můžete do interního týmového chatu zkopírovat a vložit unikátní číslo tiketu, které automaticky vytvoří klikací odkaz. Příjemce vaší zprávy na něj může kliknout, načež bude přesměrován na příslušný tiket.

Interni-chat-LiveAgent

Kolik chatovacích okének interní chat podporuje?

Okno interního chatu podporuje více konverzací naráz. Velikost okna lze změnit v závislosti na vašich preferencích a umístit kamkoliv do uživatelského rozhraní LiveAgentu.

Multiple internal chats with agents
Multiple internal chats

Proč byste měli používat interní chat?

Výhody:

  • Šetří čas – žádné přepínání mezi platformami
  • Buduje pozitivní organizační kulturu
  • Zlepšuje týmovou práci
  • Lepší zkušenost se zákaznickou službou

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>

Další funkce live chatu:

Zobrazení psaného textu v reálném čase

Zobrazení psaného textu v reálném čase vám v podstatě umožňuje nahlížet na návštěvníkovu live chat zprávu, když ji teprve píše. Díky tomu mohou vaši agenti efektivně a rychle řešit problémy a zároveň poskytovat lepší zákaznickou zkušenost.

Psaní v reálném čase

Zabudované sledování chatu

LiveAgent poskytuje bezplatný plugin, který umožňuje propojit důležitá data z live chatu s Google Analytics. Díky tomu můžete rychle analyzovat celkový dopad live chatu zákaznické podpory na vaši konverzi.

Zabudované sledování chatu

Přehled chatů

Získejte přehled a zanalyzujte rychle současnou situaci live chatu s funkcí Přehledu chatů. Můžete sledovat například; zemi, kde se návštěvník nachází, návštěvníky ve frontě, chatující návštěvníky, dostupné agenty atd.

Chcete se dozvědět víc?

Objevte všechny funkce Live chatu – LiveAgent.

Zdroje znalostní báze:

Ještě jste si neupravili tlačítko chatu?

Zde je podrobný průvodce, jak vytvořit tlačítko chatu v LiveAgentu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zdroje znalostní báze:
Slido green logo

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo