Mobilní aplikace nebo zkráceně appky jsou buď počítačový software, nebo softwarové aplikace určené pro mobilní zařízení. Společnost LiveAgent vytvořila mobilní aplikace helpdesku, abyste mohli být v kontaktu se svými zákazníky, i když jste na cestách nebo prostě jen nejste k dispozici na počítači. Stačí si stáhnout a nastavit preference a můžete začít okamžitě odpovídat na dotazy svých zákazníků. Protože společnost LiveAgent chce pokrýt všechny své zákazníky, vytvořili jsme aplikaci LiveAgent v mobilních operačních systémech Android i iOS.
Kolik stojí aplikace LiveAgent?
LiveAgent nabízí několik možností předplatného. Každá společnost má totiž jiné priority.
Z tohoto důvodu, LiveAgent nabízí následující 3 možnosti předplatného:
- Malé předplatné za 9 dolarů na agenta.
- Střední předplatné za 29 dolarů na agenta.
- Velké předplatné za 49 dolarů na agenta.
Každé předplatné nabízí jiné funkce. Některé jsou za příplatek. Mobilní helpdesk aplikace pro Android a iOS jsou přesto součástí každého předplatného bez dalších poplatků. LiveAgent nabízí ke každému předplatnému 14denní zkušební verzi zdarma. Pokud si přesto nejste jisti, můžete vyzkoušet náš bezplatný účet. Mějte však na paměti, že má svá omezení.
Pokud byste se rádi dozvěděli, co jednotlivé předplatné nabízí za funkce, přečtěte si Ceník.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Přehled mobilních aplikací Helpdesk
Android
Android je mobilní operační systém, který představuje software s otevřeným zdrojovým kódem vytvořený pro mobilní zařízení. Vyberte si předplatné a nakonfigurujte si svůj LiveAgent. Poté stačí jen stáhnout naši aplikaci a jednoduše můžete začít řešit tikety mimo svou kancelář. Buďte svým zákazníkům k dispozici vždy, když váš potřebují a v případě potřeby, pomáhejte svým kolegům, i když jste na cestách!
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Android.
iOS
Mobilní operační systém iOS je vytvořen výhradně pro produkty Apple. LiveAgent je k dispozici také pro systém iOS. Pro operační systém iOS platí totéž, nejprve se zaregistrujte a nakonfigurujte si svůj účet. Následně stačí jen stáhnout naši aplikaci a jednoduše můžete začít řešit tikety mimo vaši kancelář. Představte si, že máte nadbytek zákazníků a jste mimo svou kancelář, tudíž jim nemůžete pomoci. S aplikací LiveAgent se jednoduše přihlásíte, vyberete příslušné oddělení a můžete začít odpovídat na chaty.
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si LiveAgent – iOS.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
LiveAgent je účinný helpdesk software pro zákaznickou podporu, který využívají agentury pro své klienty. Jeho implementace může vést ke zvýšení úspěšnosti vaší společnosti. Zákazníci preferují samoobslužné portály s báze znalostí, které jim umožňují získat odpovědi ihned. LiveAgent nabízí širokou nabídku funkcí a je dostupný pro bezplatnou zkušební verzi na 7 nebo 30 dní.
The TEXT discusses various software products for customer support, including phone systems, VoIP, self-service software, email management, and helpdesk software for startups. It also includes sales contacts and subscription options for LiveAgent. The rest of the content is focused on creating a LiveAgent account, with updates on the installation process and login credentials being sent to the user's email.