Vhodnýpro velké podniky

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro velké podniky

Připojte se k široké škále úspěšných podniků, které využívají LiveAgent a spolehněte se na nejlépe hodnocený help desk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person holding gift

Snadné rozšíření vašeho podnikání

Jsme si vědomi toho, že implementace tak komplexního řešení, jako je LiveAgent, vyžaduje ve většině podniků splnění specifických postupů a pravidel. Díky našemu řešení můžete přidávat a odebírat agenty na základě požadovaného zatížení podpory, sezónnosti nebo změn interní struktury. Odměňte své agenty ve správný čas a ostatní nechte odpočívat, když je požadavků méně.

Bezproblémová implementace

Systém LiveAgent funguje v samostatném ovládacím panelu a zefektivňuje data z různých zdrojů podnikového podnikání do jediné univerzální schránky. Ať už se jedná o webové stránky, sociální média, zákaznický portál, e-mail nebo podporu call centra, LiveAgent usnadňuje implementaci jednotlivých kanálů do konkrétního oddělení společnosti. Můžete si také pomoci pokročilými funkcemi, jako jsou například předdefinované zprávy, které vám ušetří čas.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Přizpůsobení ovládacího panelu

Podnikové firmy mají obvykle specifické požadavky na funkce a přizpůsobení na základě svých interních zásad a procesů. S ohledem na to jsme vyvinuli náš helpdesk software a nabízíme přizpůsobitelné řešení, které by vyhovovalo vašim preferovaným pracovním postupům, nikoli naopak. Velké podniky navíc často rychle získávají návratnost investic (ROI) do služby LiveAgent díky funkci zobrazení psaní v reálném čase, která jim umožňuje rychleji připravit odpověď.

Proaktivní komunikace za přijatelnou cenu

Zjednodušte komunikaci pomocí služby zasílání rychlých zpráv, která je softwarem pro live chat. Umožněte svým agentům podpory oslovit zákazníky na různých zařízeních pomocí proaktivních pozvánek na chat. Obchodní transakce se již neuskutečňují v lokálním měřítku. Staňte se globálními, přizpůsobte své widgety a přivítejte mezinárodní klienty v jejich preferovaném jazyce.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít implementace LiveAgent pro vaši společnost?

Zlepšete spokojenost

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.

Zlepšete se pomocí dat

Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.

Zvyšte produktivitu

Poskytování rychlejší zákaznické podpory prostřednictvím chatu, technologie interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečných poznatků CRM.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Účinné přidělování zdrojů

Správné přidělování a řízení zdrojů má zásadní význam pro celkovou prosperitu každé společnosti. LiveAgent vám poskytuje flexibilitu při přidávání nebo odebírání agentů zákaznické podpory na základě vašich potřeb, aktuální sezóny nebo ročního období. Nikdy nesvazujte svou firmu přísnými pravidly. LiveAgent vám dává možnost rozhodnout, kam investovat svůj čas a finance. Návratnost investice do implementace helpdesku pro podniky se rychle projeví v podobě zvýšené spokojenosti a loajality zákazníků.

Pokročilé funkce automatizace

Opakující se úkoly a činnosti se rychle mohou stát nudnými a náročnými jak na čas, tak zdroje. Vaši agenti podpory by se měli zaměřit na interakci mezi lidmi a poskytovat potřebnou podporu. Tyto drobné, ale nesmírně potřebné úkony lze provádět pomocí výkonných automatizačních funkcí, jako jsou například předdefinované zprávy, časová pravidla, předdefinované odpovědi nebo dokonce SLA. Usnadněte si každodenní život pomocí správného helpdesku pro velké firmy.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Bezproblémové řešení požadavků zákazníků

Zákazníci očekávají, že jejich problémy budou vyřešeny okamžitě a bez jakýchkoli překážek, a to bez ohledu na platformu, kterou použili ke kontaktu se společností. Poskytování bezproblémové zkušenosti napříč všemi digitálními kanály pro ně přináší pozitivní dopad na vaši značku a podnikání obecně. Nechte náš helpdesk software přehledně spojit všechna vaše kontaktní místa do jedné univerzální schránky a soustřeďte se na důležité věci. Začněte konverzaci pomocí live chatu, pokračujte v následné e-mailové komunikaci a dokončete problém prostřednictvím hovoru, to vše z jednoho místa.

Nejlepší řešení na trhu

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Velké podniky
Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

LiveAgent: Demo softwaru ticketingu

Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Vyzkoušejte zdarma plány pro malé, střední a velké podniky s různými možnostmi, včetně emailů, chatování a řízení oddělení. LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Zlepšete rychlost odezvy o 26 % díky službě LiveAgent. Vaši zákazníci budou nadšeni a vaše prodeje se zvýší. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes.

Potřebujete zvýšit rychlost svých odpovědí?

Přehled marketingu TEXTU v jazyce CS:

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo