Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.
Připojte se k široké škále úspěšných podniků, které využívají LiveAgent a spolehněte se na nejlépe hodnocený help desk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Jsme si vědomi toho, že implementace tak komplexního řešení, jako je LiveAgent, vyžaduje ve většině podniků splnění specifických postupů a pravidel. Díky našemu řešení můžete přidávat a odebírat agenty na základě požadovaného zatížení podpory, sezónnosti nebo změn interní struktury. Odměňte své agenty ve správný čas a ostatní nechte odpočívat, když je požadavků méně.
Systém LiveAgent funguje v samostatném ovládacím panelu a zefektivňuje data z různých zdrojů podnikového podnikání do jediné univerzální schránky. Ať už se jedná o webové stránky, sociální média, zákaznický portál, e-mail nebo podporu call centra, LiveAgent usnadňuje implementaci jednotlivých kanálů do konkrétního oddělení společnosti. Můžete si také pomoci pokročilými funkcemi, jako jsou například předdefinované zprávy, které vám ušetří čas.
Podnikové firmy mají obvykle specifické požadavky na funkce a přizpůsobení na základě svých interních zásad a procesů. S ohledem na to jsme vyvinuli náš helpdesk software a nabízíme přizpůsobitelné řešení, které by vyhovovalo vašim preferovaným pracovním postupům, nikoli naopak. Velké podniky navíc často rychle získávají návratnost investic (ROI) do služby LiveAgent díky funkci zobrazení psaní v reálném čase, která jim umožňuje rychleji připravit odpověď.
Zjednodušte komunikaci pomocí služby zasílání rychlých zpráv, která je softwarem pro live chat. Umožněte svým agentům podpory oslovit zákazníky na různých zařízeních pomocí proaktivních pozvánek na chat. Obchodní transakce se již neuskutečňují v lokálním měřítku. Staňte se globálními, přizpůsobte své widgety a přivítejte mezinárodní klienty v jejich preferovaném jazyce.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.
Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.
Poskytování rychlejší zákaznické podpory prostřednictvím chatu, technologie interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečných poznatků CRM.
Správné přidělování a řízení zdrojů má zásadní význam pro celkovou prosperitu každé společnosti. LiveAgent vám poskytuje flexibilitu při přidávání nebo odebírání agentů zákaznické podpory na základě vašich potřeb, aktuální sezóny nebo ročního období. Nikdy nesvazujte svou firmu přísnými pravidly. LiveAgent vám dává možnost rozhodnout, kam investovat svůj čas a finance. Návratnost investice do implementace helpdesku pro podniky se rychle projeví v podobě zvýšené spokojenosti a loajality zákazníků.
Opakující se úkoly a činnosti se rychle mohou stát nudnými a náročnými jak na čas, tak zdroje. Vaši agenti podpory by se měli zaměřit na interakci mezi lidmi a poskytovat potřebnou podporu. Tyto drobné, ale nesmírně potřebné úkony lze provádět pomocí výkonných automatizačních funkcí, jako jsou například předdefinované zprávy, časová pravidla, předdefinované odpovědi nebo dokonce SLA. Usnadněte si každodenní život pomocí správného helpdesku pro velké firmy.
Zákazníci očekávají, že jejich problémy budou vyřešeny okamžitě a bez jakýchkoli překážek, a to bez ohledu na platformu, kterou použili ke kontaktu se společností. Poskytování bezproblémové zkušenosti napříč všemi digitálními kanály pro ně přináší pozitivní dopad na vaši značku a podnikání obecně. Nechte náš helpdesk software přehledně spojit všechna vaše kontaktní místa do jedné univerzální schránky a soustřeďte se na důležité věci. Začněte konverzaci pomocí live chatu, pokračujte v následné e-mailové komunikaci a dokončete problém prostřednictvím hovoru, to vše z jednoho místa.
Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Helpdesk pro velké podniky je zdroj pomoci, kterou společnost poskytuje zákazníkům. Požadavky zákazníků jsou obvykle spravovány prostřednictvím softwaru pro zákaznický servis, který shromažďuje veškerou komunikaci do jedné platformy. Díky tomu může korporace účinně a efektivně spravovat všechny dotazy zákazníků.
Helpdesk software pro velké podniky automaticky shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jednoho rozhraní. Například e-maily, živé chaty, dotazy na sociálních sítích, hovory a další. Software navíc dokáže automatizovat mnoho úkolů a vytvářet tak efektivní pracovní postupy agentů. Mezi nejvýznamnější funkce patří SLA, automatická distribuce ticketů, zákaznický portál a předdefinované odpovědi.
Mezi výhody helpdesku pro velké podniky patří zvýšení příjmů, spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, efektivní pracovní postup agentů, snížení nákladů a zkrácení doby odezvy.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech