Softwarové telefony

Telefonická podpora stále patří mezi nejdůležitější způsoby, jak zákazníkům poskytnout rychlou a účinnou podporu. Každý helpdesk by ji měl mít, i když ne vždy je vhodné nebo cenově dostupné pořizovat hardwarové telefony. Softwarové telefony tento problém řeší, takže váš help desk může mít rovné podmínky.

Software hostovaného call centra společnosti LiveAgent nabízí možnost připojení a používání softphonů (softwarových telefonů). Umožňuje uživatelům uskutečňovat hovory přes internetový protokol (VoIP) z počítačových zařízení. Softphony komunikují s poskytovatelem telefonní ústředny prostřednictvím protokolu SIP (SIP trunking).

Hovory stále zpracovává, zaznamenává a sleduje samotný LiveAgent.

Softphone je volitelná aplikace třetí strany, která pracuje společně s call centrem LiveAgent. Pokud již používáte nějakého klienta softphonu, je to velká výhoda.

Zařízení LiveAgent

Klienti softwarového telefonu

kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP:

Zařízení iOS a Android s funkcí SIP

Zdroje báze znalostí

Dozvědět se více

Organize your calls with LiveAgent

Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo