Telefonická podpora stále patří mezi nejdůležitější způsoby, jak zákazníkům poskytnout rychlou a účinnou podporu. Každý helpdesk by ji měl mít, i když ne vždy je vhodné nebo cenově dostupné pořizovat hardwarové telefony. Softwarové telefony tento problém řeší, takže váš help desk může mít rovné podmínky.
Software hostovaného call centra společnosti LiveAgent nabízí možnost připojení a používání softphonů (softwarových telefonů). Umožňuje uživatelům uskutečňovat hovory přes internetový protokol (VoIP) z počítačových zařízení. Softphony komunikují s poskytovatelem telefonní ústředny prostřednictvím protokolu SIP (SIP trunking).
Hovory stále zpracovává, zaznamenává a sleduje samotný LiveAgent.
Softphone je volitelná aplikace třetí strany, která pracuje společně s call centrem LiveAgent. Pokud již používáte nějakého klienta softphonu, je to velká výhoda.

Klienti softwarového telefonu
kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP:
Zařízení iOS a Android s funkcí SIP
Zdroje báze znalostí
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.