Ve službě LiveAgent lze hovory zpracovávat na více volacích zařízeních. Každý agent si může vybrat mezi různými zařízeními, ze kterých bude přijímat hovory.
Podívejte se na níže možné volby zařízení:
Náhlavní souprava – Sluchátka
Pokud jste zvyklí používat k počítači jen klasická sluchátka, není problém. Jsou plně podporována.
Prohlížeč
K tomu, abyste mohli začít používat call centrum, nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Použijte vestavěný mikrofon svého současného počítače.
Doporučujeme používat nejnovější verzi internetového prohlížeče.
Mobilní aplikace
LiveAgent nabízí mobilní aplikace, takže můžete poskytovat služby zákazníkům i na cestách.
- iOS
- Android
Hardwarové telefony
Připojte jakýkoli hardwarový telefon ke call centru LiveAgent. Podporovány jsou všechny značky.
Nejoblíbenější značky hardwarových telefonů:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zdroje báze znalostí:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
LiveAgent nabízí možnosti vytvoření znalostní báze a podpůrné dokumentace, včetně online samoslužné knihovny. Software pro oddělení služeb pomáhá s řešením incidentů a zlepšením zkušeností zákazníků. Znalostní báze je důležitou součástí zákaznického servisu. LiveAgent umožňuje různé typy zákaznického kontaktu a samoobslužnou podporu.
LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.
Odpovídání na otázky týkající se produktů/služeb
Text popisuje metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu, analýzu konverzního kanálu a vytvoření kanálu pomocí obsahu. Dále se zmiňuje o online zákaznické podpoře a systému tiketingu. Software LiveAgent umožňuje využít více komunikačních kanálů pro zlepšení zákaznické podpory a je doplněn znalostní bází pro zákazníky a zaměstnance. Celkově konverzní kanál hraje důležitou roli v úspěchu podniků a vytvoření efektivních týmů.