Ve službě LiveAgent lze hovory zpracovávat na více volacích zařízeních. Každý agent si může vybrat mezi různými zařízeními, ze kterých bude přijímat hovory.
Podívejte se na níže možné volby zařízení:
Náhlavní souprava – Sluchátka
Pokud jste zvyklí používat k počítači jen klasická sluchátka, není problém. Jsou plně podporována.
Prohlížeč
K tomu, abyste mohli začít používat call centrum, nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Použijte vestavěný mikrofon svého současného počítače.
Doporučujeme používat nejnovější verzi internetového prohlížeče.
Mobilní aplikace
LiveAgent nabízí mobilní aplikace, takže můžete poskytovat služby zákazníkům i na cestách.
- iOS
- Android
Hardwarové telefony
Připojte jakýkoli hardwarový telefon ke call centru LiveAgent. Podporovány jsou všechny značky.
Nejoblíbenější značky hardwarových telefonů:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zdroje báze znalostí:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.