Ve službě LiveAgent lze hovory zpracovávat na více volacích zařízeních. Každý agent si může vybrat mezi různými zařízeními, ze kterých bude přijímat hovory.
Podívejte se na níže možné volby zařízení:
Náhlavní souprava – Sluchátka
Pokud jste zvyklí používat k počítači jen klasická sluchátka, není problém. Jsou plně podporována.
Prohlížeč
K tomu, abyste mohli začít používat call centrum, nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Použijte vestavěný mikrofon svého současného počítače.
Doporučujeme používat nejnovější verzi internetového prohlížeče.
Mobilní aplikace
LiveAgent nabízí mobilní aplikace, takže můžete poskytovat služby zákazníkům i na cestách.
- iOS
- Android
Hardwarové telefony
Připojte jakýkoli hardwarový telefon ke call centru LiveAgent. Podporovány jsou všechny značky.
Nejoblíbenější značky hardwarových telefonů:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zdroje báze znalostí:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
LiveAgent poskytuje populární software pro zákaznickou podporu, call centra, správu stížností a další. Společnost nabízí také telefonní systémy VoIP a samoobslužný software, a to vše s podporou startupů. LiveAgent zahrnuje funkce integrace a alternativy a nabízí bezplatné zkušební období, podporu portálu zákaznické podpory a migraci dat, stejně jako dostupnost systému a protokol změn. Společnost má sociální sítě a nabízí přihlášení k odběru newsletteru pro získání nejnovějších zpráv o LiveAgent. Vytváří se vlastní LiveAgent panel.