Úrovně

Abychom novým agentům usnadnili určování dovedností ostatních agentů a také zábavnému názvu, přidali jsme do názvů agentů „úrovně“. Nyní můžete snadno spatřit dosaženou Dragon Slayer zákaznické podpory!

Úrovně jsou součástí funkce gamifikace a mohou motivovat vaše agenty, aby udělali extra míli a navzájem si konkurovali.

K dispozici je 12 předdefinovaných úrovní, od nováčka přes učně po profesionála a průvodce, až po krále podpory zákazníků. Úrovně jsou vydělané a trvalé, nemůžete je ztratit kvůli nečinnosti.

Příklad

Pokud agenti odpoví na více než  500 tiketů, získají profesionální úroveň (ukazuje se v jejich statusu) s motivační zprávou: “Teď jsi profík.” Vaše odpovědi jsou přesné a věcné. Zákazníci se třesou očekáváním a čekají na vaše odpovědi. Odpovězte na 500 tiketů nebo proveďte 500 chatů, abyste dosáhli této úrovně. “

Úrovně může upravit správce, který může nastavit jejich parametry.

Seznam možných podmínek úrovně (můžete použít)

  • matematičtí operátoři (+,-,/,*)
  • logičtí operátoři (||,&&)
  • závorka

a následující proměnné:

  • $worktime (Pracovní doba)
  • $answers (Odpovědi)
  • $answers_ph (Odpovědi za hodinu)
  • $chats (Chaty)
  • $chats_ph (Chaty za hodinu)
  • $missed_chats (Zmeškané hovory)
  • $chat_answers (Zprávy)
  • $chat_answers_ph (Zprávy za hodinu)
  • $calls (Telefonní hovory)
  • $calls_ph (Telefonní hovory za hodinu)
  • $call_seconds (Minuty hovoru)
  • $call_seconds_ph (Minuty hovoru za hodinu)
  • $missed_calls (Zmeškané hovory)
  • $rewards (Odměny)
  • $rewards_p (Odměny %)
  • $punishments (Výtky)
  • $punishments_p (Výtky %)
  • $not_ranked (Nezařazeno)
  • $not_ranked_p (Nezařazeno %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Seznam předdefinovaných úrovní

  • Nováček (1) – Jste v systému noví a připraveni provést první kroky.
  • Učeň (2) – Už jste odpověděli na pár tiketů, ale vaše učení právě začalo.
  • Praktikant (3) – Učíte se dobře. Pokračujte v dobré práci a jednou budete skvělí.
  • Začátečník (4) – Dokončili jste fázi učení. Nyní je čas ukázat, co umíte.
  • Amatér (5) – Zdá se, že svou práci znáte. Neustále se zlepšujte.
  • Profesionál (6) – Nyní jste profesionál. Vaše odpovědi jsou přesné a věcné. Zákazníci se třesou očekáváním a čekají na vaše odpovědi.
  • Master (7) – Získali jste respekt. Vaši kolegové k vám vzhlížejí. Pomozte jim stát se tak dobrými, jako jste vy.
  • Čaroděj (8) – Vaše schopnosti se pomalu dostávají mimo tento svět. Některé z vašich odpovědí jsou kouzelné.
  • Mág (9) – Na tikety odpovídáte dotykem své mysli. Vaše magie se rozrostla na nejvyšší možnou úroveň.
  • Bílý Mág (10) – Dokázali jste své magické schopnosti. Nyní můžete nosit bílý klobouk.
  • Správce (11) – Tomuto systému vládnete. Tikety přicházejí a odcházejí pod vaším velením.
  • Král (12) – Vy jste král. Nyní je na čase tuto pozici zastávat a chránit ji, aby vás nikdo nesesadil z trůnu.

Žebříček úrovní

Agenti mohou navzájem vidět své úrovně a soutěžit proti sobě.

Žebříček pro úrovně
Žebříček pro úrovně

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo