Vlastní role

Co je to vlastní role?

Vlastní role je funkce, která umožňuje vytvářet vlastní role správce pro agenty zákaznické podpory v systému LiveAgent. Tato funkce umožňuje správcům omezit agentům administrátorská oprávnění nebo jim udělit přístup ke konkrétním částem systému LiveAgent. Je užitečná pro efektivní řízení odpovědností za pracovní povinnosti agentů. Tuto funkci lze použít jako alternativu k naší vestavěné funkci rolí, která nabízí předdefinované role.

 

Vlastníci mohou k této funkci přistupovat v konfiguraci LiveAgent a ručně vybírat oprávnění pro agenty a zadávat definice rolí. Tímto způsobem můžete uživatelům přidávat vlastní role a přesně definovat, co může konkrétní agent v rámci své role ve firmě dělat.

Jak nastavit vlastní role ve službě LiveAgent

Nastavení vlastních rolí v softwaru LiveAgent pro tikety je snadný proces. Všimněte si, že abyste mohli nastavit vlastní role, musíte mít tarif All-inclusive. Nejdříve otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do možností Konfigurace. Klikněte na položku Vlastní role v levém panelu nabídky, případně na ikonu Vlastní role na úvodní obrazovce konfigurace.

Konfigurace vlastních rolí LiveAgent

Jakmile se ocitnete v této části, klikněte na možnost Vytvořit vlastní roli. Napište název role, kterou chcete zadat, a poté vyberte dostupná oprávnění. Klikněte na Vytvořit roli v dolní části okna a jste hotovi. Stávající oprávnění můžete také kdykoli po vytvoření role změnit.

Nastavení vlastních rolí

Jak rozhodnout, jaká oprávnění nová vlastní role potřebuje

Nejlepším přístupem je rozdělit agenty zákaznické podpory podle jejich specializace a zvážit, jaká oprávnění LiveAgentu jsou nejvhodnější pro jejich roli v rámci helpdesku. Například agent, který dobře funguje v prostředí call centra, by měl mít přístup nejen k funkcím call centra, ale také k funkcím znalostní báze. To může být užitečné při přidávání nových informací, například odpovědí na často kladené otázky zákazníků po telefonu. Totéž platí pro agenta live chatu, který bude potřebovat také funkce ticketingu, aby se mohl spojit se zákazníkem po vyřešení dotazu v live chatu.

 

Pokud s vytvářením vlastních rolí od začátku a výběrem oprávnění pro agenty začínáte, začněte jednoduše a nejprve vytvořte základní role. Přidejte oprávnění pro jednotlivé agenty podle svých nebo jejich preferencí. Pokud budou potřebovat více nebo méně oprávnění, můžete je vždy v případě potřeby upravit a upravit odpovědnosti.

Jaká oprávnění mohou vlastní role mít

Vlastní role nabízejí různá oprávnění v přizpůsobených rolích, které lze kombinovat a míchat pro dosažení maximální flexibility. Podívejte se na kompletní seznam oprávnění níže.

Agenti

  • Správa agentů (ve výchozím nastavení zrušeno)

Stav agenta

  • Správa stavu agentů (ve výchozím nastavení zrušeno)

Telefony

  • Zobrazení nastavení telefonie (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Upravit nastavení telefonie (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Správa zařízení agentů (ve výchozím nastavení zrušeno)

Hodnocení

  • Zobrazit hodnocení ostatních agentů (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Odstranění hodnocení agentů (ve výchozím nastavení zrušeno)

Tiket

  • Odpovědi na tiketu (ve výchozím nastavení povoleno)
  • Vytvoření nového tiketu (ve výchozím nastavení povoleno)
  • Vymazání smazaného tiketu (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Provádění hromadných akcí na vybraných tiketech (ve výchozím nastavení zrušeno)

Chytré odpovědi

  • Správa předdefinovaných zpráv (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Správa předdefinovaných odpovědí (ve výchozím nastavení zrušeno)

Báze znalostí

  • Správa znalostních databází a jejich nastavení (ve výchozím nastavení zrušeno)
  • Správa obsahu znalostní báze (ve výchozím nastavení povoleno)

Kontakty

  • Odstranění kontaktů (ve výchozím nastavení povoleno)
  • Odstranění kontaktů (ve výchozím nastavení povoleno)

Značení (tagy)

  • Správa značek (ve výchozím nastavení zrušeno)
 

Úprava oprávnění vlastních rolí

Pokud potřebujete upravit vlastní oprávnění rolí a přidat nebo odebrat další oprávnění, můžete tak vždy učinit na obrazovce konfigurace. Přejděte do nabídky Konfigurace > Vlastní role ve svém účtu LiveAgent a klikněte na roli, kterou chcete překonfigurovat. Otevře se nové okno. V tomto okně můžete změnit název role a také změnit úroveň přístupu uživatelů kliknutím na tlačítko Změnit vedle položky Upravená oprávnění. Proces změny oprávnění zůstává stejný jako při počátečním nastavení.

Jak odstranit vlastní role

V části Konfigurace > Vlastní role klikněte na roli, kterou chcete odebrat. V novém okně sjeďte dolů a najděte část “Nebezpečná zóna“. Kliknutím na tlačítko Odstranit můžete odstranit libovolnou vlastní roli. Všimněte si, že jakmile roli odstraníte, není cesty zpět. V případě, že chcete obnovit dříve odstraněnou roli, musíte vytvořit novou a znovu vybrat oprávnění.

Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.

Get started with our free 14-day trial, and create your own custom roles.?

Frequently asked questions

Jak získám roli správce v aplikaci LiveAgent?

Jediný způsob, jak získat roli správce (admina) v systému LiveAgent, je, že vám ji přidělí jiný správce nebo vlastník účtu a udělí vám potřebná oprávnění v rámci systému.

Jsou pro každý plán LiveAgent k dispozici vlastní role?

Funkce vlastních rolí je k dispozici pouze v plánu LiveAgent All-inclusive. Uživatelé s jinými plány LiveAgent mohou ve svých účtech využívat pouze předdefinované role.

Co jsou předdefinované role v aplikaci LiveAgent?

Předdefinované role se používají k určení oprávnění agentů v systému LiveAgent. Existují čtyři typy předdefinovaných rolí – Vlastník, Správce, Agent a Testovací role. Všechny role se liší úrovní přístupu k systému helpdesk.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo