Role agenta

Co je to role agenta?

Při přidání nového agenta do služby LiveAgent je nutné definovat jeho roli. Role agenta představuje a určuje jeho možnosti a odpovědnosti v helpdesku. Ve službě LiveAgent je možnost vybrat si ze dvou rolí. S rolí administrátora může agent ovládat a spravovat nastavení systému. S rolí agenta mohou agenti odpovídat na tikety a řešit problémy zákazníků, ale nemohou dohlížet na systém. Vytvořením role agenta je vše organizovanější a přehlednější.

agent_role
Role agenta v LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co znamená role agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent je pracovník, který je součástí týmu zákaznické podpory. Je to ten, kdo se stará o klienty a poskytuje jim služby podpory. Mezi úkoly agenta patří podpora zákazníka při řešení jeho problému: vyřizování telefonátů a zpráv nebo chatování. Agenti, kteří působí jako správci, mají přístup ke zprávám a mohou spravovat ostatní uživatele. Agenti mohou v systému LiveAgent vystupovat také jako vlastník a pak mají přístup k obchodním informacím a fakturám.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké kompetence zahrnuje role agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent je nejdůležitějším prvkem zákaznického servisu každé společnosti. Mají dovednosti potřebné k poskytování nejlepších služeb zákazníkům. Agent podporuje a řeší problémy, a pokud působí jako administrátor, může dohlížet a konfigurovat systém. Agent by měl mít vynikající znalosti o záležitostech týkajících se společnosti, které mohou zákazníka zajímat (v oblasti produktů, služeb, prodeje, marketingu atd.).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak přiřadit role agentů ve službě LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chcete-li agentům v aplikaci LiveAgent přiřadit roli, musíte: 1. Přejít na kartu Konfigurace a vybrat možnost Agenti. 2. Poté klikněte na tlačítko Vytvořit agenta – zde ho také musíte pojmenovat, zadat jeho e-mailovou adresu a pohlaví. 3. Vyberte roli – zde agentovi přidělíte roli: agent, administrátor nebo vlastník.” } }] }

FAQ

Co znamená role agenta?

Agent je pracovník, který je součástí týmu zákaznické podpory. Je to ten, kdo se stará o klienty a poskytuje jim služby podpory. Mezi úkoly agenta patří podpora zákazníka při řešení jeho problému: vyřizování telefonátů a zpráv nebo chatování. Agenti, kteří působí jako správci, mají přístup ke zprávám a mohou spravovat ostatní uživatele. Agenti mohou v systému LiveAgent vystupovat také jako vlastník a pak mají přístup k obchodním informacím a fakturám.

Jaké kompetence zahrnuje role agenta?

Agent je nejdůležitějším prvkem zákaznického servisu každé společnosti. Mají dovednosti potřebné k poskytování nejlepších služeb zákazníkům. Agent podporuje a řeší problémy, a pokud působí jako administrátor, může dohlížet a konfigurovat systém. Agent by měl mít vynikající znalosti o záležitostech týkajících se společnosti, které mohou zákazníka zajímat (v oblasti produktů, služeb, prodeje, marketingu atd.).

Jak přiřadit role agentů ve službě LiveAgent?

Chcete-li agentům v aplikaci LiveAgent přiřadit roli, musíte: 1. Přejít na kartu Konfigurace a vybrat možnost Agenti. 2. Poté klikněte na tlačítko Vytvořit agenta – zde ho také musíte pojmenovat, zadat jeho e-mailovou adresu a pohlaví. 3. Vyberte roli – zde agentovi přidělíte roli: agent, administrátor nebo vlastník.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo