Bold BI integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Bold BI?
Bold BI pomáhá shromažďovat data, která lze proměnit v jedinečné ovládací panely s informacemi v reálném čase.
Jak je možné službu využít?
Pomocí dat ze služby LiveAgent můžete vytvořit ovládací panel s informacemi o příchozích dotazech v reálném čase.
Jak lze integrovat Bold BI se službou LiveAgent
Chcete-li začít používat Bold BI s LiveAgentem, postupujte podle níže uvedeného návodu. Než začnete, musíte být přihlášeni ke svému účtu Bold BI a mít připravený klíč API LiveAgent. Pokud potřebujete pomoci s nalezením klíče API v aplikaci LiveAgent, podívejte se do dokumentace k rozhraní API LiveAgent.
V nástroji Bold BI klikněte na tlačítko Zdroj dat na konfiguračním panelu a přidejte nové datové připojení.
Kliknutím na tlačítko Vytvořit nové, abyste spustili nové připojení na panelu typů připojení.
Na panelu typu připojení vyberte tlačítko připojení LiveAgent.
Otevře se okno konfigurace Nový zdroj dat.
Do textového pole URL zadejte rozhraní API, které musí být platným rozhraním REST API.
- Vyberte metodu pro rozhraní REST API.
V případě potřeby přidejte informace o záhlaví kliknutím na tlačítko Přidat.
Vyberte možnost Obnovit nastavení rozhraní REST API.
Jako formát dat pro rozhraní REST API vyberte JS0N nebo CSV.
- Vyberte typ ověřování pro rozhraní REST API.
Klikněte na tlačítko Náhled a připojení na konfiguračním panelu Nový zdroj dat.
Otevře se nové okno – Vyberte schéma (schémata). Vyberte schéma a klikněte na tlačítko připojit.
- Přejděte do okna návrhu dat s vybraným schématem tabulky. Přetáhněte tabulku a pusťte ji.
Kliknutím na tlačítko Uložit uložte zdroj dat s platným názvem.
Frequently Asked Questions
Co je to Bold BI?
BoldBI je platforma, která vám pomůže shromažďovat data v přehledu, který můžete sdílet. Díky tomu může poskytnout užitečné informace o výkonnosti vaší společnosti.
Proč byste měli integrovat Bold BI se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent vám denně poskytuje velké množství dat. S nástrojem Bold BI můžete tato data využít tak, že je převedete a zobrazíte v jednoduchém a čitelném přístrojovém panelu.
Kontaktní body zákaznické cesty jsou důležité pro zajištění excelentní zákaznické zkušenosti. Využití obsahového marketingu a sociálních médií může pomoci zvýšit zájem o produkty a služby. Skupiny kontaktů v LiveAgent pomohou efektivně řídit kontaktní centra a segmentovat zákazníky. Kontaktní formuláře a software pro správu stížností a helpdesk jsou také k dispozici.
Pro dosažení efektivní zprávy vybírejte médium podle svého cílového publika - textová zpráva je vhodná pro novináře, zatímco spotřebitelům a firemním klientům se doporučuje použití interaktivních obrázků, videí a infografik. Délka tiskové zprávy není pevně stanovena a záleží na sdělovaném příběhu a množství informací. Mediální seznam vyžaduje cílený přístup a personalizaci, aby přilákal pozornost novinářů a redaktorů. Použití distribučních služeb a sociálních médií může pomoci zlepšit dosah zprávy a budovat důvěru u zákazníků.