Partner
Abyste integrovali váš LiveAgent účet s Clockify, následujte tohoto integračního průvodce.
Průvodce integrací pro účty hostované v doméně LiveAgent
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent nebo jej obnovte, pokud jste jej již měli otevřený.
- Otevřete tiket a v poli informací o tiketu uvidíte časovač Clockify, jak je uvedeno níže

- Časovač Clockify se zobrazuje také ve znalostní databázi při úpravách článků.

Průvodce integrací služby Clockify pro samostatně hostované účty
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Klikněte na Clockify rozšíření ve vašem prohlížeči


- Klikněte na Integrace

- V dolní části nabídky vyberte možnost LiveAgent. Vezměte prosím na vědomí, že nejsou zobrazeny v abecedním pořadí, takže budete muset LiveAgent v seznamu najít ručně.


- Přidejte vaši doménu a klikněte na Přidat

- Obnovte panel agenta v aplikaci LiveAgent a máte hotovo!
Co je Clockify?
Clockify je bezplatná webová aplikace pro sledování času a timesheet pro týmy všech velikostí, která je k dispozici zdarma pro neomezený počet uživatelů.
Jak je možné službu využít?
Pomocí aplikace Clockify můžete sledovat, kolik času strávíte řešením tiketů a úpravou článků znalostní databáze. Zvyšte svou produktivitu, ziskovost a sledujte záznamy o činnosti týmu.
Frequently Asked Questions
Co je Clockify?
Clockify je bezplatný nástroj pro sledování času a také software pro vyplňování časových výkazů zaměstnanců, který poskytuje služby od roku 2017.
Jak můžete používat Clockify integraci v LiveAgent?
Pokud hledáte způsoby, jak zlepšit efektivitu svého týmu, integrace s aplikací Clockify vám umožní sledovat, kolik času váš tým stráví různými úkoly LiveaAgent, například konkrétními tikety nebo články znalostní databáze. Díky tomu můžete odhalit špatné pracovníky a v případě potřeby jim poskytnout další pokyny nebo školení.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.