Clockify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Abyste integrovali váš LiveAgent účet s Clockify, následujte tohoto integračního průvodce.
Průvodce integrací pro účty hostované v doméně LiveAgent
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent nebo jej obnovte, pokud jste jej již měli otevřený.
- Otevřete tiket a v poli informací o tiketu uvidíte časovač Clockify, jak je uvedeno níže
- Časovač Clockify se zobrazuje také ve znalostní databázi při úpravách článků.
Průvodce integrací služby Clockify pro samostatně hostované účty
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Klikněte na Clockify rozšíření ve vašem prohlížeči
- Klikněte na Integrace
- V dolní části nabídky vyberte možnost LiveAgent. Vezměte prosím na vědomí, že nejsou zobrazeny v abecedním pořadí, takže budete muset LiveAgent v seznamu najít ručně.
- Přidejte vaši doménu a klikněte na Přidat
- Obnovte panel agenta v aplikaci LiveAgent a máte hotovo!
Co je Clockify?
Clockify je bezplatná webová aplikace pro sledování času a timesheet pro týmy všech velikostí, která je k dispozici zdarma pro neomezený počet uživatelů.
Jak je možné službu využít?
Pomocí aplikace Clockify můžete sledovat, kolik času strávíte řešením tiketů a úpravou článků znalostní databáze. Zvyšte svou produktivitu, ziskovost a sledujte záznamy o činnosti týmu.
Frequently Asked Questions
Co je Clockify?
Clockify je bezplatný nástroj pro sledování času a také software pro vyplňování časových výkazů zaměstnanců, který poskytuje služby od roku 2017.
Jak můžete používat Clockify integraci v LiveAgent?
Pokud hledáte způsoby, jak zlepšit efektivitu svého týmu, integrace s aplikací Clockify vám umožní sledovat, kolik času váš tým stráví různými úkoly LiveaAgent, například konkrétními tikety nebo články znalostní databáze. Díky tomu můžete odhalit špatné pracovníky a v případě potřeby jim poskytnout další pokyny nebo školení.
LiveAgent je aplikace, která zvyšuje zákaznickou spokojenost a pomáhá s prodeji. Poskytuje nákladově efektivní a produktivní funkce pro podporu zákazníků kdekoli a sledování jejich potřeb. LiveAgent nabízí také funkce pro migraci dat, správu e-mailů a call center. Podporuje partnerský program a má sociální sítě pro odběr newsletterů. Kontaktovat lze prostřednictvím chatu nebo kontaktního formuláře. Pro naplánování schůzky jsou k dispozici více termínu.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.