Co je to panel agenta?
Když se agenti přihlásí ke svému účtu v LiveAgent, mají možnost mnoho věcí spravovat z panelu agenta. Mohou aktivovat zásuvný modul, vytvářet a spravovat tikety, změnit výchozí logo LiveAgent, vytvářet nové uživatele, upravovat organizace a mnoho dalšího. Relace chatu tak lze snadno zahájit přímo z panelu Agenta. Vše je na jednom místě. Panel Agenta se nachází na levé straně okna v aplikaci LiveAgent. Je snadno ovladatelný, přehledný a jednoduchý.

Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Skupiny Kontaktu V Aplikaci Liveagent