Co je to panel agenta?
Když se agenti přihlásí ke svému účtu v LiveAgent, mají možnost mnoho věcí spravovat z panelu agenta. Mohou aktivovat zásuvný modul, vytvářet a spravovat tikety, změnit výchozí logo LiveAgent, vytvářet nové uživatele, upravovat organizace a mnoho dalšího. Relace chatu tak lze snadno zahájit přímo z panelu Agenta. Vše je na jednom místě. Panel Agenta se nachází na levé straně okna v aplikaci LiveAgent. Je snadno ovladatelný, přehledný a jednoduchý.
FAQ
Kde mohu najít panel agenta?
Panel agenta je k dispozici v aplikaci LiveAgent. Panel agenta je přístupný v levé části okna LiveAgent. Jedná se o snadno použitelnou, přehlednou a jednoduchou součást pro týmy agentů.
Co můžete v panelu agenta dělat?
Panel agenta umožňuje spravovat vše pomocí nástroje LiveAgent. Můžete aktivovat plugin, vyřídit všechny své tikety, provést některé úpravy ve své firmě. Co dalšího vás zde čeká? Můžete snadno přistupovat k šablonám e-mailů pro zákazníky a šablonám e-mailů pro agenty, abyste lépe přizpůsobili svou komunikaci.