DoorVaani integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je DoorVaani?
DoorVaani je poskytovatel VoIP služeb s širokou škálou produktů a služeb, který funguje od roku 2011. Tato společnost prezentuje sama sebe jako: “Poskytovatel vysoce kvalitních vnitrostátních i mezinárodních volání přes IP (VoIP) za nízké ceny.”
Jak propojit DoorVaani s LiveAgentem?
1. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu
2. Klikněte na Nastavení – Volání – Čísla – (tlačítko +)
3. Vyhledejte DoorVaani
4. Vyplňte požadované informace a ULOŽTE
Kolik stojí integrace DoorVaani do LiveAgentu?
Pokud máte u LiveAgentu předplatné All-inclusive, tak je pro vás integrace VoIP čísla zdarma.
Výhody:
- nízké ceny
- spolehlivost
- lepší zákaznická zkušenost
- bezplatná integrace
- přístup z různých zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DoorVaani integration!
Frequently Asked Questions
Co je DoorVaani?
DoorVaani je poskytovatelem VoIP služeb od roku 2011. VoIP je zkratka pro Voice over IP (Přenos hlasu přes internetový protokol). Zkrátka umožňuje provádět a přijímat hovory přes internetové připojení, a to na různých zařízeních.
Na kolik mě vyjde integrace DoorVaani s LiveAgentem?
LiveAgent za připojení VoIP čísla DoorVaani neúčtuje žádné zákaznické ani jiné poplatky.
Kolik si za své služby DoorVaani účtuje?
LiveAgent je software zákaznické služby, který také spolupracuje s VoIP společnostmi, aby mohl nabídnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost. DoorVaani funguje samostatně, takže pro přesné informace o cenách navštivte jejich stránky.
V textu se hovoří o výhodách vícekanálové zákaznické zkušenosti a o potřebě optimalizovat zákaznickou cestu pomocí nástrojů, jako jsou automatizace a umělá inteligence. Sipcall nabízí bezplatný software pro call centrum a systém správy stížností, které jsou nyní přístupné i menším společnostem. Je zdůrazňována důležitost zákaznické podpory a integrace řešení CRM. LiveAgent nabízí funkční integrace a alternativy pro zákaznickou podporu.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.