Kerio Connect

Co je Kerio Connect?

Kerio Connect je komplexní řešení pro spolupráci s funkcemi e-mailového serveru. Je funkční na platformách Windows, Mac OS a Linux. Nabízí výběr funkcí pro spolupráci, jako je plánování, správa kontaktů a sdílený kalendář. E-mail je důležitou součástí tohoto integrovaného pracovního postupu. 

Jak můžete Kerio Connect používat?

Kerio Connect slouží jako ideální platforma pro spolupráci a řešení e-mailového serveru pro malé a středně velké podniky. Je cenově velmi dostupný a snadno se nastavuje, udržuje a spravuje i pro firmy s menšími IT týmy. Software lze nastavit a nainstalovat během pouhých 10 minut a zajišťuje bezpečnost komunikace pomocí antivirového programu a filtrů SPAM. Kerio Connect je možné integrovat se systémem LiveAgent help desk a rozšířit tak možnosti zákaznické podpory, kterou mnoho help desků potřebuje k efektivnímu výkonu své práce. 

Služba LiveAgent vám pomůže s mnoha úkoly zákaznické podpory, pomůže vám přehledně uspořádat komunikaci se zákazníky tak, abyste ji mohli efektivně řešit. Úkoly můžete automatizovat a odpovídat rychleji díky funkcím, jako jsou například předdefinované zprávy nebo předdefinované odpovědi. Ohodnoťte agenty za jejich výkon a pomocí funkcí gamifikace vytvořte prosperující prostředí helpdesku. Abyste udrželi hladinu energie, mohou agenti stisknout tlačítko pauzy, aby si udělali přestávku, a používat poznámky a značky (tagy), aby se po návratu drželi v obraze. 

Funkce helpdesku nepodporují pouze e-mailovou komunikaci, ale i další komunikační kanály. Posuňte svůj helpdesk o krok dál pomocí chatu na webových stránkách, plně funkčního digitálního call centra, zákaznického portálu se znalostní databází nebo dokonce funkcí sociálních médií. Přidejte účet na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Viberu a získejte přesný přehled o tom, kde vaši zákazníci tráví svůj čas. 

Každý kanál je podporován vlastní sadou funkcí, které zajišťují hladký průběh komunikace pro každého agenta. Podívejte se na stránky s funkcemi pro každý z nich a zjistěte více o tom, co dělá ze služby LiveAgent výkonné řešení helpdesku pro jakékoli odvětví

Jaké jsou výhody Kerio Connect?

  • Snadno použitelné rozhraní produktu
  • Sbírka bezpečnostních funkcí
  • Snadné nastavení a instalace
  • Férový ceník

Get the right tool for your help desk

Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.

Jak lze integrovat Kerio Connect se službou LiveAgent?

Kerio Connect lze integrovat prostřednictvím LiveAgentu díky možnostem konfigurace a IMAP/POP3. Proces lze dokončit během několika minut. Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak integrovat aplikaci LiveAgent s Kerio Connect.

Domovská stránka Kerio Connect s možností bezplatné zkušební verze
Domovská stránka Kerio Connect

Potřebujete nejprve nainstalovat Kerio Connect? Na webu najdete další informace a také odkazy ke stažení a konfigurační příručky, které vás poučí o tom, jak správě Kerio Connect nainstalovat. Po dokončení přejděte k dalšímu kroku a pokračujte v nastavení integrace.

Cenové plány Kerio Connect na webových stránkách
Ceník Kerio Connect

Dokončili jste všechny kroky? Pokud ano, přejděte do svého účtu LiveAgent (pokud jej ještě nemáte, spusťte bezplatnou zkušební verzi) a klikněte na Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. V horní části sekce klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a ze seznamu poskytovatelů e-mailových služeb vyberte možnost Jiné. Ze seznamu možností integrace vyberte IMAP/POP3.

Výběr integrace v konfiguracích LiveAgent
IMAP/POP3 v LiveAgent

Připojení Kerio Connect k LiveAgent umožní načítání tiketů. V této části vyplňte údaje o Kerio Connect. Zadejte své uživatelské jméno, heslo a e-mailovou adresu. Vyberte typ načítání a údaje o serveru. Po dokončení nastavení uložte.

Konfigurace Kerio Connect v LiveAgent
Konfigurace Kerio Connect

Zkontrolujte systém ticketingu a e-maily z e-mailové adresy Kerio Connect. Nyní mají vaši zákazníci přístup k rychlému a spolehlivému zákaznickému servisu, kdykoli ho potřebují. Přejděte na naši stránku Akademie a přečtěte si články o poskytování zákaznické podpory nebo se dozvíte více o softwaru pro help desk. Vytvořte si další integrace s nástrojem LiveAgent nebo si prohlédněte krátkou videoprohlídku a prozkoumejte jeho možnosti.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je Kerio Connect?

Kerio Connect je řešení pro sjednocenou komunikaci s e-mailovým serverem, které představuje řešení "vše v jednom". Produkt je k dispozici pro systémy Windows, Mac OS a Linux. K dispozici je řada funkcí pro spolupráci, včetně plánování, správy kontaktů a sdílených kalendářů. E-mail je důležitou součástí tohoto integrovaného pracovního postupu.

Jak nainstalovat a nakonfigurovat Kerio Connect?

Kerio Connect lze snadno nainstalovat pomocí průvodce instalací. K tomu stačí získat odkaz ke stažení z webových stránek Kerio Connect a nainstalovat software do systému. Poté se můžete řídit touto praktickou příručkou a dozvědět se, jak jej nakonfigurovat.

 

Jaké jsou výhody integrace Kerio Connect?

Výhody: snadno použitelné rozhraní produktu, soubor bezpečnostních funkcí, snadné nastavení a instalace, příznivé ceny.

Jak integrovat Kerio Connect se službou LiveAgent?

Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Other. Vyberte možnost IMAP/POP3, zadejte své údaje a klikněte na tlačítko Uložit.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo