Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Software pro oddělení služeb je software pro správu incidentů, který zjišťuje a podporuje poskytovatele služeb a pomáhá zákazníkům s jejich dotazy.
Výhody softwaru pro oddělení služeb jsou: hladký průběh práce zaměstnanců, lepší zkušenosti zákazníků a efektivní doba odezvy.
Help desk a servisní oddělení se můžou lehce zaměnit. Existuje však drobný rozdíl. Jak help desk, tak service desk se zaměřují na správu IT incidentů. Hlavní rozdíl však spočívá v tom, že servisní oddělení poskytuje více nástrojů pro vaše agenty, například bázi znalostí nebo nástroje pro vytváření zpráv.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech