Jednoduchý, ale výkonný software pro oddělení služeb.

Využívejte robustní automatizaci a výkonné integrace již dnes.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Software pro oddělení služeb pro lepší zákaznickou zkušenost

Správa požadavků zákazníků může být náročná, zejména pokud se svými zákazníky komunikujete prostřednictvím více komunikačních kanálů. V tomto případě se může hodit software pro servisní oddělení. Zefektivňuje všechny interakce se zákazníky na jednom místě, což vašemu týmu usnadňuje poskytování úžasných služeb zákazníkům. LiveAgent je plně vybavený software pro oddělení služeb, který využívá systém ticketingu ke spojení všech procesů vašeho oddělení pro služby zákazníkům. Pomocí tohoto softwaru může váš tým snadno spolupracovat, sledovat dotazy zákazníků a budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
analyze - illustration

Proč potřebujete software pro oddělení služeb

Nejdůležitějším faktorem při budování pozitivního vztahu se zákazníky je jasná a efektivní komunikace. Zákazníci dnes chtějí komunikovat s vaší značkou prostřednictvím všech kanálů: nejen telefonicky a e-mailem, ale také prostřednictvím chatu, sociálních médií a SMS. Řízení interakce se zákazníky napříč všemi těmito kanály může být výzvou, zejména v rámci velkého týmu zákaznických služeb. E-maily se mohou ztratit nebo mohou být zaměstnanci zmateni tím, že se stejný dotaz zákazníka objeví v několika kanálech. Software pro oddělení služeb, jako je LiveAgent, integruje všechny tyto kanály do jednoho. Nabízí řešení “vše v jednom”, které kombinuje help desk, live chat, call centrum a platformy sociálních médií. Díky tomu je správa helpdesku mnohem jednodušší a můžete lépe sloužit svým zákazníkům.

Proč potřebujete software pro oddělení služeb

Cílem softwaru pro oddělení služeb je vyřešit řadu běžných problémů, jako např.:

Pozdní odpovědi

Včasná a efektivní odpověď zákazníkům je další velkou výzvou pro současné podniky. Příliš pozdní odpovědi mohou snadno poškodit vaši pověst u zákazníků.

Bezpečnost

Jako cloudový systém přináší software pro oddělení služeb řadu důležitých výhod, včetně výrazně bezpečnějších bezpečnostních opatření. Data jsou totiž namísto na fyzických pevných discích uložena na internetu.

Obtíže při spolupráci

Vzhledem k tomu, že interakce se zákazníky jsou obvykle rozloženy do velkého počtu kanálů, může být pro pracovníky zákaznického servisu obtížné spolupracovat. Software pro oddělení služeb usnadňuje spolupráci, protože všichni zaměstnanci přesně vidí, co se děje s každým požadavkem.

Další důvody, proč začít používat software pro oddělení služeb

Bez sdíleného systému pro správu komunikace se zákazníky je velmi obtížné vyhodnotit, jak dobře sloužíte svým zákazníkům. Systém vám navíc umožní rychle zjistit, co děláte správně a kde je třeba se zlepšit.
live chat increases sales - icon

Výkonnostní management

Pomocí aplikace LiveAgent můžete sledovat všechny zprávy, které proudí mezi vaším týmem a zákazníky. Můžete snadno odhalit problémy a odměnit zaměstnance, kteří poskytují zákazníkům vynikající služby.
Gear - icon

Řešení pro průmysl

Software pro oddělení služeb je ideální pro podniky všech velikostí a odvětví. Využijte jej např. v: -E-commerce a službách -Cestování ruch a ubytování -Marketing a telekomunikace -Zábava

Vícekanálová komunikační platforma

LiveAgent je vícekanálový software pro oddělení služeb. Používá jedinečný systém tiketů, který sleduje dotazy zákazníků bez ohledu na komunikační kanál, na kterém se vyskytují. Díky tomu vás mohou zákazníci kontaktovat jakýmkoli způsobem, který jim nejvíce vyhovuje, a váš tým nikdy neztratí přehled o požadavcích zákazníků. Umožňuje také vašim zaměstnancům rychle a snadno přecházet mezi různými komunikačními kanály, takže můžete být se svými zákazníky v neustálém kontaktu. Pokud vás zákazníci chtějí kontaktovat prostřednictvím call centra, přes live chat nebo e-mail, služba LiveAgent vás pokryje. Zahrnuje dokonce i sociální média, takže vaši zaměstnanci mohou průběžně sledovat všechny způsoby, kterými vaši zákazníci komunikují s vaší společností.
online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Pokročilé funkce

Službu LiveAgent jsme vytvořili s ohledem na spokojenost zákazníků. Software nabízí sadu nástrojů pro správu servisního oddělení integrovaných do jednoho rozhraní. Náš software pro oddělení služeb také představuje skvělý poměr ceny a výkonu, zejména s ohledem na dramatický dopad, který může mít zvýšení spokojenosti zákazníků na ziskovost vaší značky.
Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Jsme velmi hrdí na hodnocení, které recenzenti udělili našemu softwaru pro oddělení služeb. LiveAgent je hodnocen jako volba číslo 1 pro oddělení pomoci více recenzenty než jakékoli jiné řešení.

Mobilní aplikace helpdesku

Pokud jde o software pro oddělení služeb, klíčová je neustálá komunikace. LiveAgent umožňuje vašim zaměstnancům komunikovat se zákazníky prostřednictvím mnoha kanálů a desktopových i mobilních aplikací. Naše specializovaná nativní aplikace pro systémy Android i iOS se hladce integruje s klientem pro stolní počítače a umožňuje vám obsluhovat zákazníky, i když se zaměstnanci nacházejí na dálku.
LiveAgent mobile applications
connected world map

Kompletně vícejazyčný

Nejlepší software pro servisní oddělení by vám měl umožnit komunikovat se zákazníky v jazyce, který jim nejvíce vyhovuje. LiveAgent nabízí plnohodnotnou vícejazyčnou podporu pro více než 40 jazyků. To znamená, že vaši zaměstnanci mohou při odpovídání na dotazy a požadavky zákazníků používat svůj rodný jazyk a že vaši zákazníci mohou hledat pomoc ve svém rodném jazyce.
Dozvědět se více

Funkce, které potřebujete

Bez softwaru pro oddělení služeb se může stát správa interakcí se zákazníky zdrcující. LiveAgent je navržen tak, aby vaší společnosti poskytl sadu klíčových nástrojů pro zjednodušení pracovních postupů, správu více komunikačních kanálů a v konečném důsledku i zlepšení vztahů se zákazníky. Prostřednictvím aplikace LiveAgent můžete okamžitě přepínat mezi různými formami komunikace se zákazníky, aniž byste ztratili přehled o celku. Můžete automatizovat časté a časově náročné úkoly a přizpůsobit atmosféru svého servisního oddělení potřebám svého odvětví vytvořením jedinečných kontaktních formulářů a center podpory na míru. To je však teprve začátek a my náš software pro služby zákazníkům neustále vylepšujeme. Vytvořili jsme již více než 179+ funkcí helpdesku a více než 40 integrací.
task done - illustration

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Jsme velmi hrdí na to, že jsme spolupracovali s největšími společnostmi a značkami na světě, ale jsme také hrdí na to, že jsme pomohli více než 20 000 malých firem zlepšit jejich servisní oddělení. Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak vám LiveAgent může pomoci snadněji spravovat vaše servisní oddělení.
feeling proud - illustration

LiveAgent se přizpůsobí vašemu podnikání

Nejlepší software pro oddělení služeb se přizpůsobí vašemu podnikání, takže LiveAgent přirozeně obsahuje pokročilé funkce přizpůsobení. Pomocí našeho softwaru si můžete vytvořit řešení pro oddělení služeb, které bude vyhovovat vašim zákazníkům i vašemu odvětví. Pomocí našeho softwaru service desk se také můžete přizpůsobovat, měnit a zvyšovat kapacitu svého servisního oddělení podle toho, jak vaše společnost roste.

Co je to software pro oddělení služeb?

Cílem softwaru pro oddělení služeb je přímo řešit jednu z hlavních výzev, kterým dnes podniky čelí. S tolika komunikačními kanály, které jsou zákazníkům k dispozici, od e-mailu po sociální média, může být velmi obtížné udržet si přehled o dotazech a požadavcích zákazníků. LiveAgent využívá systém ticketingu, který spojuje všechny interakce se zákazníky na jednom místě a umožňuje vašim zaměstnancům bezproblémově spravovat a reagovat na vaše vážené zákazníky napříč různými kanály. Software pro servisní oddělení je obvykle vytvořen jako SaaS – software jako služba – protože tento obchodní model vám nabízí maximální flexibilitu a škálovatelnost, pokud jde o správu vašeho Service Desk. Software tohoto typu také využívá cloudové úložiště, abyste zajistili, že vaši zaměstnanci budou mít okamžitý přístup ke všem datům, která potřebují k poskytování úžasných služeb zákazníkům.
maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Jak vybrat správný helpdesk software

Na výběr je spousta různých softwarů pro oddělení služeb, ale ne všechny jsou si rovny. Stejně jako při rozhodování o jakékoli investici do vaší firmy musíte pečlivě zvážit klíčové funkce, které od softwaru pro servisní oddělení potřebujete. Mezi nejdůležitější faktory, které je třeba při výběru softwaru pro zákaznický servis zvážit, patří rozmanitost kanálů, které vám daný software umožňuje používat, zabezpečení softwaru a také nabízené funkce.

Srovnání softwaru pro úspěch zákazníků

Výběr vhodného softwaru pro servisní oddělení bude nakonec záviset na odvětví, velikosti a konkrétních potřebách vaší firmy. Přesto jsme LiveAgent vytvořili tak, aby byl co nejpružnější a umožnil podnikům všech velikostí a odvětví zlepšit komunikaci se zákazníky. To je důvod, proč LiveAgent používají některé z největších světových značek a proč našemu softwaru důvěřuje více než 20 000 malých podniků, které spravují svá servisní oddělení.
Men shaking hands - illustration
Related Articles to Samoobslužný software
Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x