Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Kopano?
Kopano ONE je samostatně hostované e-mailové a kalendářové řešení určené pro malé firmy. Společnost nabízí samostatně také software Kopano groupware a videokonference. Kopano si klade za cíl být řešením e-mailového serveru se snadným přístupem a správou pro všechny, kteří jej potřebují. Dodává se jako webová aplikace, aplikace pro stolní počítače a k dispozici jsou také aplikace pro systémy iOS a Android. Kopano nabízí tři férové cenové plány vhodné pro firmy libovolné velikosti, takže si můžete vybrat jeden z nich, aniž byste přepláceli množství uživatelů.
Jak můžete Kopano využít?
Kopano se snaží být snadno použitelným řešením e-mailového serveru, takže je vhodný pro společnosti, které chtějí intuitivní design a jednoduchost. Je také velmi praktické díky kalendáři, poznámkám, úkolům a kontaktům v jednom groupwarovém řešení. Kromě toho jsou k dispozici aplikace Kopano pro systémy iOS a Android a také webová aplikace, která je přístupná z libovolného zařízení prostřednictvím prohlížeče. Kopano také podporuje integrace, které se mohou ukázat jako užitečné. E-mailové adresy Kopano můžete také integrovat se systémem ticketingu LiveAgent a rozšířit tak možnosti oddělení technické pomoci o specializované řešení pro oddělení technické pomoci.
Systém ticketingu LiveAgent podporuje více e-mailových účtů a různé poskytovatele e-mailových služeb. Kromě toho vám software poskytuje možnost organizovat e-mailovou korespondenci a zajistit, aby byly všechny problémy zákazníků připraveny k vyřešení. V okamžiku, kdy agent obdrží od zákazníka dotaz, je tento dotaz převeden na tiket. Tikety jsou přístupné prostřednictvím univerzální schránky, která uchovává veškerou komunikaci z jakéhokoli kanálu.
Zajistěte, aby byly všechny tikety přesměrovány na správného agenta podpory pomocí funkcí, jako jsou oddělení a automatická distribuce tiketů. Případně můžete pomocí značek (tagů) seskupit témata nebo nastavit vlastní pracovní dobu, aby zákazníci věděli, kdy budete online a odpovíte na jejich dotazy. To jsou jen některé z mnoha funkcí LiveAgentu, které pomáhají zajistit bezproblémovou práci.
Zákaznický helpdesk je rozšířen nejen o e-mail, ale můžete do něj integrovat také call centrum, widget pro live chat, rozsáhlou znalostní databázi a účty na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp a Viber. Podívejte se na kompletní sadu funkcí LiveAgent, které můžete využít k poskytování úžasné zákaznické podpory.
Jaké jsou výhody služby Kopano?
- Nákladově efektivní e-mailový server
- Možnosti groupwaru
- Bezpečné a jednoduché použití
- Podpora integrace
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Jak integrovat Kopano se službou LiveAgent
Kopano lze snadno integrovat se službou LiveAgent. To vše lze provést pomocí konfigurace LiveAgent a nejsou k tomu zapotřebí žádné služby třetích stran. Postupem popsaným níže můžete proces dokončit během krátké chvíle.
- Potřebujete Kopano nejprve nastavit? To můžete lehce provést na stránkách Kopano kliknutím sem. Můžete si vybrat ze tří placených plánů nebo si software nejprve vyzkoušet pomocí demoverze. Po nastavení e-mailového serveru Kopano a získání e-mailu přejděte k dalšímu kroku.
- Po instalaci a konfiguraci aplikace Kopano se přihlaste ke svému účtu LiveAgent (pro začátek si můžete spustit bezplatnou zkušební verzi) a přejděte do části Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Budete muset kliknout na oranžové tlačítko Vytvořit a poté vybrat možnost Jiné. V dalším okně vyberte ze dvou možností IMAP/POP3.
- Jediným zbývajícím krokem je připojení e-mailové schránky Kopano k aplikaci LiveAgent. Tato část vyžaduje vaše pověření Kopano. Zadejte prosím své uživatelské jméno a heslo, jakož i svou e-mailovou adresu a další informace. Vyberte typ načítání a zadejte informace o serveru a portu. Podívejte se na další možnosti, například na oddělení, které bude vyřizovat zákaznické tikety zaslané na tuto e-mailovou adresu. Jakmile vše nastavíte podle svých představ, klikněte na tlačítko Uložit a je hotovo.
Integrace je dokončena a váš e-mail Kopano se nyní propojí se systémem ticketů LiveAgent a načte vaši e-mailovou komunikaci. Nezapomeňte si projít naši Akademii, kde se dozvíte o tématech týkajících se zákaznické podpory, nebo se podívejte na níže uvedené video a zjistěte, co dalšího LiveAgent umí.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Co je Kopano?
Řešení e-mailu a kalendáře Kopano ONE je samohostitelné a je určeno pro malé firmy. Software pro videokonference je k dispozici také samostatně. Kopano je navrženo tak, aby poskytovalo cenově dostupné řešení e-mailového serveru, které je snadno spravovatelné a dostupné pro každého. Můžete si jej stáhnout jako webovou aplikaci, aplikaci pro stolní počítače a aplikaci pro iOS nebo Android.
Jak můžete Kopano používat?
Kopano nabízí snadno použitelné řešení e-mailového serveru, aby vyhovělo potřebám firem, které si cení jednoduchosti a intuitivního designu. Navíc je velmi užitečné, protože se jedná o groupwarové řešení, které zahrnuje kalendář, poznámky, úkoly a kontakty. Kromě toho jsou k dispozici aplikace Kopano pro systémy iOS a Android a také webová aplikace, ke které lze přistupovat z libovolného zařízení. Kopano lze také integrovat s dalšími aplikacemi třetích stran. E-mailové adresy Kopano lze také integrovat se systémem ticketingu LiveAgent a lze je použít jako helpdesky, pokud máte specializované řešení helpdesku.
Jaké jsou výhody integrace Kopano?
Výhody: cenově výhodný e-mailový server, funkce Groupware, bezpečné a jednoduché použití, podpora integrace.
Jak integrovat Kopano se službou LiveAgent?
Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do části Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na Vytvořit > Další > IMAP/POP. Zadejte údaje o MailServeru a klikněte na tlačítko Uložit.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Klaviyo je nástroj pro e-mailový marketing automatizace se zaměřením na e-commerce, který pomáhá firmám poskytovat osobnější zážitky prostřednictvím e-mailu, SMS, oznámení v aplikaci a na webu. Nabízí také možnosti personalizace, segmentace, datové vědy a automatizace. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma, který může být ideální pro podniky všech velikostí a nabízí mnoho funkcí a integrací, stejně jako samostatné moduly pro správu e-mailů, příchozího call centra a správu stížností. Navíc LiveAgent nabízí vzdělávací zdroje a partnerský program pro své uživatele. Klaviyo lze integrovat s LiveAgentem.