Partner
Co je to Kopano?
Kopano ONE je samostatně hostované e-mailové a kalendářové řešení určené pro malé firmy. Společnost nabízí samostatně také software Kopano groupware a videokonference. Kopano si klade za cíl být řešením e-mailového serveru se snadným přístupem a správou pro všechny, kteří jej potřebují. Dodává se jako webová aplikace, aplikace pro stolní počítače a k dispozici jsou také aplikace pro systémy iOS a Android. Kopano nabízí tři férové cenové plány vhodné pro firmy libovolné velikosti, takže si můžete vybrat jeden z nich, aniž byste přepláceli množství uživatelů.
Jak můžete Kopano využít?
Kopano se snaží být snadno použitelným řešením e-mailového serveru, takže je vhodný pro společnosti, které chtějí intuitivní design a jednoduchost. Je také velmi praktické díky kalendáři, poznámkám, úkolům a kontaktům v jednom groupwarovém řešení. Kromě toho jsou k dispozici aplikace Kopano pro systémy iOS a Android a také webová aplikace, která je přístupná z libovolného zařízení prostřednictvím prohlížeče. Kopano také podporuje integrace, které se mohou ukázat jako užitečné. E-mailové adresy Kopano můžete také integrovat se systémem ticketingu LiveAgent a rozšířit tak možnosti oddělení technické pomoci o specializované řešení pro oddělení technické pomoci.
Systém ticketingu LiveAgent podporuje více e-mailových účtů a různé poskytovatele e-mailových služeb. Kromě toho vám software poskytuje možnost organizovat e-mailovou korespondenci a zajistit, aby byly všechny problémy zákazníků připraveny k vyřešení. V okamžiku, kdy agent obdrží od zákazníka dotaz, je tento dotaz převeden na tiket. Tikety jsou přístupné prostřednictvím univerzální schránky, která uchovává veškerou komunikaci z jakéhokoli kanálu.
Zajistěte, aby byly všechny tikety přesměrovány na správného agenta podpory pomocí funkcí, jako jsou oddělení a automatická distribuce tiketů. Případně můžete pomocí značek (tagů) seskupit témata nebo nastavit vlastní pracovní dobu, aby zákazníci věděli, kdy budete online a odpovíte na jejich dotazy. To jsou jen některé z mnoha funkcí LiveAgentu, které pomáhají zajistit bezproblémovou práci.
Zákaznický helpdesk je rozšířen nejen o e-mail, ale můžete do něj integrovat také call centrum, widget pro live chat, rozsáhlou znalostní databázi a účty na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Podívejte se na kompletní sadu funkcí LiveAgent, které můžete využít k poskytování úžasné zákaznické podpory.
Jaké jsou výhody služby Kopano?
- Nákladově efektivní e-mailový server
- Možnosti groupwaru
- Bezpečné a jednoduché použití
- Podpora integrace
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Jak integrovat Kopano se službou LiveAgent
Kopano lze snadno integrovat se službou LiveAgent. To vše lze provést pomocí konfigurace LiveAgent a nejsou k tomu zapotřebí žádné služby třetích stran. Postupem popsaným níže můžete proces dokončit během krátké chvíle.

- Potřebujete Kopano nejprve nastavit? To můžete lehce provést na stránkách Kopano kliknutím sem. Můžete si vybrat ze tří placených plánů nebo si software nejprve vyzkoušet pomocí demoverze. Po nastavení e-mailového serveru Kopano a získání e-mailu přejděte k dalšímu kroku.

- Po instalaci a konfiguraci aplikace Kopano se přihlaste ke svému účtu LiveAgent (pro začátek si můžete spustit bezplatnou zkušební verzi) a přejděte do části Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Budete muset kliknout na oranžové tlačítko Vytvořit a poté vybrat možnost Jiné. V dalším okně vyberte ze dvou možností IMAP/POP3.

- Jediným zbývajícím krokem je připojení e-mailové schránky Kopano k aplikaci LiveAgent. Tato část vyžaduje vaše pověření Kopano. Zadejte prosím své uživatelské jméno a heslo, jakož i svou e-mailovou adresu a další informace. Vyberte typ načítání a zadejte informace o serveru a portu. Podívejte se na další možnosti, například na oddělení, které bude vyřizovat zákaznické tikety zaslané na tuto e-mailovou adresu. Jakmile vše nastavíte podle svých představ, klikněte na tlačítko Uložit a je hotovo.

Integrace je dokončena a váš e-mail Kopano se nyní propojí se systémem ticketů LiveAgent a načte vaši e-mailovou komunikaci. Nezapomeňte si projít naši Akademii, kde se dozvíte o tématech týkajících se zákaznické podpory, nebo se podívejte na níže uvedené video a zjistěte, co dalšího LiveAgent umí.
Frequently Asked Questions
Co je Kopano?
Řešení e-mailu a kalendáře Kopano ONE je samohostitelné a je určeno pro malé firmy. Software pro videokonference je k dispozici také samostatně. Kopano je navrženo tak, aby poskytovalo cenově dostupné řešení e-mailového serveru, které je snadno spravovatelné a dostupné pro každého. Můžete si jej stáhnout jako webovou aplikaci, aplikaci pro stolní počítače a aplikaci pro iOS nebo Android.
Jak můžete Kopano používat?
Kopano nabízí snadno použitelné řešení e-mailového serveru, aby vyhovělo potřebám firem, které si cení jednoduchosti a intuitivního designu. Navíc je velmi užitečné, protože se jedná o groupwarové řešení, které zahrnuje kalendář, poznámky, úkoly a kontakty. Kromě toho jsou k dispozici aplikace Kopano pro systémy iOS a Android a také webová aplikace, ke které lze přistupovat z libovolného zařízení. Kopano lze také integrovat s dalšími aplikacemi třetích stran. E-mailové adresy Kopano lze také integrovat se systémem ticketingu LiveAgent a lze je použít jako helpdesky, pokud máte specializované řešení helpdesku.
Jaké jsou výhody integrace Kopano?
Výhody: cenově výhodný e-mailový server, funkce Groupware, bezpečné a jednoduché použití, podpora integrace.
Jak integrovat Kopano se službou LiveAgent?
Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do části Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na Vytvořit > Další > IMAP/POP. Zadejte údaje o MailServeru a klikněte na tlačítko Uložit.
Kontakty helpdesku OptinMoster
OptinMonster je softwarová a internetová společnost poskytující helpdesk software, ticketovací software, podporu na sociálních sítích a další technologie. Mají kontakty na zákaznický servis a nabízejí bezplatný účet.