Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Silvestripe?
Silverstripe je systém pro správu obsahu, který lze použít k vytváření a údržbě webových stránek. Je dodáván s webovým panelem pro správu a WYSIWYG editorem. Silverstripe mohou používat autoři obsahu, návrháři webových stránek i vývojáři.
Webové stránky Silverstripe podporují responzivní design, optimalizace pro vysoké zatížení, konfigurovatelné zabezpečení, vkládání videa a mnoho dalšího. Pomůže vám také s URL adresami vhodnými pro vyhledávání a funguje na různých platformách (Linux, Windows a Mac).
Podporuje také různé modely, které mohou rozšířit použitelnost systému Silverstripe. Můžete si vybrat z těchto možností: Blog, Pokročilá správa pracovních postupů, Elektronický obchod, Fórum a Ověřování LDAP/OpenId.
Jak můžete použít Silverstripe?
Vytvořte si vlastní obchodní webovou stránku s Silverstripe, szačněte prodávat produkty a služby. Každá skvělá webové obchodní stránka má také skvělou zákaznickou podporu.
Můžete použít LiveAgent živý chat s rychlostí blesku, zobrazením chatu za pouhé 2.5 vteřiny. Je snadné vytvořit si vaševlastní tlačítko chatu (nebo si vybrat z našich předpřipravených designů v galerii tlačítek chatu), umístěte ho na své webové stránky a začněte řešit dotazy a poptávky týkající se vašich produktů a služeb.
Živý chat je úžasný nástroj zákaznické podpory. Je pohodlný pro diváky a kupující webových stránek. Mohou jednoduše kliknout na tlačítko a začít chatovat s pracovníky podpory. Zákazníkům se málokdy stane, že by museli čekat, a mohou se tak dříve vrátit k nakupování.
Živý chat lze využít k prodeji dalších produktů nebo služeb. Kdykoli mají zákazníci před nákupem pochybnosti, mohou jednoduše stisknout tlačítko live chatu a položit důležité otázky. Lze jej využít k přesvědčování a poskytování informací všem, kteří se chtějí dozvědět více. I v případě nespokojenosti zůstává live chat na špičce pro své snadné použití a možnost řešení problémů.
Náš živý chat také podporuje úžasné funkce, které vám mohou přinést více zákazníků a prodeje. Proaktivní pozvánky chatu zajistí, že si vás zákazník všimne, zatímco funkce psaní v reálném čase vám umožní připravit si odpovědi ještě předtím, než zákazník stiskne tlačítko odeslat. Je také přívětivý k vaší firemní značce, takže si jej můžete libovolně přizpůsobit.
Jaké jsou výhody používání Silverstripe?
- Systém správy obsahu pro vaše webové stránky
- Funkce plánování obsahu
- Doplňkové moduly pro různé účely
- Tlačítko živého chatu pro poskytování rychlé zákaznické podpory
- Zobrazení uživatelů procházejících vaše webové stránky
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Jak integrovat Silverstripe s LiveAgent
Umístění tlačítka živého chatu na vaše webové stránky zabere jen chvilku. Postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací a zjistěte, jak vytvořit tlačítko chatu a umístit jej na webové stránky Silverstripe.
- Přejděte do vašeho LiveAgent účtu a otevřete Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit, abyste mohli začít vytvářet nové tlačítko živého chatu.
- Prvním krokem je, rozhodnout se, jak by tlačítko chatu mělo vypadat. Můžete si vybrat z některých z našich nejpopulárnějších tlačítek, nebo si vybrat z bublin, bočních tlačítek, rohových tlačítek, nebo tlačítek v řádku. Máme mnoho designů, ze kterých si můžete vybrat, nebo můžete použít váš vlastní design, což provedete kliknutím na Vlastní karta.
K nahrání návrhu použijte obrázek nebo kód HTML.. Po dokončení výběru přejděte do další části, kde můžete tlačítko nakonfigurovat.
- Nyní ke konfiguraci. Pojmenujte tlačítko a vyberte, které oddělení bude zodpovědné za příchozí chaty z vašich webových stránek. Vyberte jazyk chatu a zvolte, zda chcete, aby zákazníci před zahájením chatu zanechali své údaje. Můžete si také vybrat, zda chcete mít připravené tlačítko offline s kontaktním formulářem. Nakonec zvolte délku fronty, rozhodněte, zda chcete na mobilních telefonech vynutit režim plochy, a klikněte na tlačítko Uložit.
- Pokud se vám nyní nechce procházet nastaveními, můžete je změnit později. Vrátit se k nim můžete kdykoli poté, co vyhodnotíte situaci a rozhodnete se, jaké nastavení vám nejlépe vyhovuje. Po dokončení přepněte na kartu Integrace a zkopírujte kód tlačítka chatu.
- Nyní přejděte na stránku Silverstripe a upravte svůj kód. Vložte kód do spodní části webové stránky a uložte změny. Po zobrazení náhledu webové stránky se na vybraném místě zobrazí tlačítko chatu.
Tlačítko chatu je nyní integrováno na vašich webových stránkách Silverstripe. Můžete začít komunikovat se svými zákazníky, prodávat více a poskytovat rychlou zákaznickou podporu.
Hledáte víc? Podívejte se na naše další integrace, které LiveAgent podporuje, nebo se podívejte na kompletní seznam funkcí, abyste se přesvědčili, co všechno LiveAgent dokáže. Ujistěte se, že navštívíte naši stránku Akademie a naučíte se, jak efektivně poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím živého chatu.
Frequently Asked Questions
Co je Silverstripe?
Silverstripe je systém správy obsahu pro různé webové stránky. Je vysoce přizpůsobitelný a podporuje responzivní design, optimalizace velkého zatížení, možnosti zabezpečení a mnoho dalšího.
Má Silverstripe živý chat?
Webové stránky Silverstripe mohou využívat widget LiveAgent žívý chat. Lze jej plně přizpůsobit, můžete si vybrat design tlačítka chatu nebo si vytvořit vlastní. K jeho implementaci stačí do systému Silverstripe umístit jednoduchý kód.
Jaké jsou výhody používání LiveAgent se Silverstripe?
Získáte jeden z nejrychlejších widgetů pro živý chat na trhu. Můžete jej umístit na své webové stránky a umožnit tak zákazníkům, aby se s vámi kdykoli spojili.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.