Partner
Co je to Twitter?
Twitter je webová stránka mikroblogů a sociálních médií, kterou používají miliony lidí po celém světě. Uživatelé komunikují prostřednictvím krátkých zpráv zvaných tweety, v nichž mohou sdílet text a různá média a komunikovat tak se svými sledujícími. Twitter využívají také společnosti a podniky k propagaci svých produktů, interakci se zákazníky nebo poskytování podpory.
Twitter může být skvělým nástrojem pro váš tým zákaznické podpory. Může zvýšit spokojenost zákazníků a vaši agenti mohou poskytovat pomoc v reálném čase, místo pouhého vyřizování e-mailů nebo telefonních hovorů.
Jak to můžete použít?
Pomocí Twitteru si vytvořte firemní účet a sdílejte své produkty nebo služby. Se správným softwarem a znalostmi lze Twitter využít také jako výkonný kanál pro obsluhu zákazníků. Propojení Twitteru se službou LiveAgent vám může přinést další způsob, jak oslovit zákazníky a vytvořit jméno vaší společnosti.
Po integraci služby Twitter bude vaše týmová schránka schopna sledovat zprávy a tweety z vašeho účtu.
Nyní si můžete definovat vlastní seznam dotazů – sledování tweetů generovaných z Twitteru. Zde je několik příkladů, jak vyhledat konkrétní tweety a proměnit je v tikety:
Příklad | Najděte tweety.. |
---|---|
hledat na Twitteru | obsahující jak “twitter”, tak “hledat/vyhledávat”. Toto je výchozí operátor |
”šťastná hodina” | obsahující přesnou frázi ”šťastná hodina” |
láska NEBO nenávist | obsahující buďto ”láska” nebo ”nenávist” (nebo obojí) |
pivo – kořen | obsahující ”pivo” bez ”kořene” |
#haiku | obsahující hashtag ”haiku” |
od:twitterapi | odesláno uživatelem @twitterapi |
pro:twitterapi | odesláno uživateli @twitterapi |
místo:opentable:2 | o místě s OpenTable ID 2 |
místo:247f43d441defc03 | o místě s Twitter ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | zmínka o @twitterapi |
superhrdina od: 2011-05-09 | obsahuje ”superhrdina” a odesláno před datem ”2011-05-09” (rok-měsíc-den). |
twitterapi do:2011-05-09 | obsahuje ”twitterapi” a odesláno před datem ”2011-05-09”. |
movie -scary 🙂 | obsahuje ”movie”, ale ne ”scary” a s pozitivním přístupem. |
let 🙁 | obsahuje ”let” a s negativním přístupem. |
provoz ? | obsahuje ”provoz” s otázkou. |
veselý filtr:odkazy | obsahuje ”veselý” a s URL adresou. |
zdroj novinek:tweet_button | obsahuje ”novinky” a bylo to vloženo přes tlačítko Tweetu |
Výhody
- Sledování tweetů a zpráv v reálném čase
- Vše se vyřizuje prostřednictvím ticketovacího systému
- Jedno řešení plné funkcí, které zvládne správu vašich sociální sítí.
Jak integrovat Twitter se službou LiveAgent
LiveAgent obsahuje nativní integraci pro vaše účty, které máte na Twitteru. Jednoduše přejděte na svůj účet LiveAgent, otevřete Konfigurace a v levém panelu nebo na hlavní ploše najděte Twitter.

Nejprve je třeba povolit službu Twitter. Můžete tak učinit kliknutím na oranžové tlačítko v sekci. Poté se LiveAgent restartuje.

Dále přejděte na účty Twitter. Je to sekce hned pod Twitterem na levém panelu. Zde můžete přidat své účty Twitter. Klikněte na oranžové tlačítko Přidat účet Twitter.

Otevře se nové okno. Přihlaste se ke svému účtu na Twitteru a udělte programu LiveAgent oprávnění ke zpracování dat a přístupu k helpdesk softwaru.

Váš účet Twitter byl připojen a měl by se zobrazit v sekci. Posledním krokem je kliknutí na ikonu tužky na pravé straně.

Pro dokončení integrace je třeba zaškrtnout/zkontrolovat políčko Stav. To umožní aplikaci LiveAgent zpracovávat vaše tweety a měnit je na tikety v tiketovacím systému.

Hotovo. Pokračujte a podívejte se do schránky přijatých tiketů. Měli byste v ní vidět své tweety a odpovědi od svých sledujících.


Nyní už nemusíte přepínat mezi aplikacemi a veškerou komunikaci se zákazníky vyřizovat ze schránky LiveAgent. Neváhejte si přidat i další účty.
Jak integrovat Twitter se službou LiveAgent přes Zapier
Pokud chcete, můžete Twitter integrovat se službou LiveAgent pomocí nástroje Zapier. Zapier je služba, která vám pomůže integrovat dvě aplikace. Integrace je jednoduchá a lze ji provést během několika minut.
Nejprve budete potřebovat účet Zapier. Můžete si ho vytvořit zde. Až budete hotovi, přejděte na stránku integrace LiveAgent + Twitter.

Posuňte se na stránce dolů, dokud neuvidíte část Připojit Twitter + LiveAgent během chvilky. Zde si můžete vybrat spouštěče a akce. Spouštěč v jednom softwaru aktivuje akci v druhém. Přemýšlejte tedy, co chcete, aby vaše integrace dělala, a vyberte spouštěč a akci.
Jako příklad pro tuto příručku jsme vybrali spouštěč Twitter Nový sledovatel a akci LiveAgent Přidat nového zákazníka. Tuto integraci můžete použít ke sledování údajů o počtu uživatelů za měsíc, získávání nových kontaktů pro konverzace v týmové schránce, prodejní nebo marketingové účely.
Kliknutím na modré tlačítko pokračujte.

Nyní je čas nakonfigurovat spouštěč. Přihlaste se ke svému účtu na Twitteru a udělte nástroji Zapier potřebná oprávnění ke zpracování dat.

Vyzkoušejte, zda spouštěč funguje. Zapier zkontroluje, zda máte na svém účtu Twitter k dispozici nějaké sledující a uživatele, a shromáždí data.

Po úspěšném otestování spouštěče přejděte ke konfiguraci akce LiveAgent.
Zde je třeba vyplnit několik formulářů. V poli E-mail vyberte možnost podle obrázku níže nebo zvažte jiné možnosti, které vám vyhovují více. V obou případech nemusíte v poli e-mail vyplňovat e-mailovou adresu.

Po dokončení proveďte poslední test integrace a zkontrolujte, zda funguje.

Funguje? Skvěle! Nyní bude každý nový sledující Twitteru uložen jako kontakt ve vašem tiketovacím systému LiveAgent.


Neváhejte se vrátit na stránku Zapier a vytvořit další integrace pro různé účely.
Frequently Asked Questions
Co je integrace Twitteru ve službě LiveAgent?
Integrace se službou Twitter vytvoří nový tiket, kdykoli se o vás někdo zmíní v nějakém tweetu. Díky tomu můžete vždy komunikovat se zákazníky a být informováni z jednoho rozhraní.
Jak můžete integrovat Twitter se službou LiveAgent?
1. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu 2. Přejděte do Konfigurací 3. Hledejte Twitter -> Účty Twitter -> Přidat účet Twitter 4. Připojit 5. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte políčko Stav
Jak sledovat Twitter pomocí LiveAgent
Integrace s Twitterem ve službě LiveAgent usnadňuje zákaznickou podporu. Sledování tweetů a efektivní reakce přináší výhody pro firmy i zákazníky.
Jak sdílet příspěvek na stránce Facebook ze služby LiveAgent
Integrace služby LiveAgent s Facebookem je mocným marketingovým nástrojem pro firmy. Umožňuje spravovat stránky na Facebooku přímo ze služby LiveAgent.
Vítejte v našem affiliate programu!
CEO Peter Komornik is emphasizing the importance of exceptional customer service and employee motivation for business success. LiveAgent offers a range of features and benefits for affiliates.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.