Twitter

Co je to Twitter?

Twitter je webová stránka mikroblogů a sociálních médií, kterou používají miliony lidí po celém světě. Uživatelé komunikují prostřednictvím krátkých zpráv zvaných tweety, v nichž mohou sdílet text a různá média a komunikovat tak se svými sledujícími. Twitter využívají také společnosti a podniky k propagaci svých produktů, interakci se zákazníky nebo poskytování podpory.

Twitter může být skvělým nástrojem pro váš tým zákaznické podpory. Může zvýšit spokojenost zákazníků a vaši agenti mohou poskytovat pomoc v reálném čase, místo pouhého vyřizování e-mailů nebo telefonních hovorů.

Jak to můžete použít?

Pomocí Twitteru si vytvořte firemní účet a sdílejte své produkty nebo služby. Se správným softwarem a znalostmi lze Twitter využít také jako výkonný kanál pro obsluhu zákazníků. Propojení Twitteru se službou LiveAgent vám může přinést další způsob, jak oslovit zákazníky a vytvořit jméno vaší společnosti. 

Po integraci služby Twitter bude vaše týmová schránka schopna sledovat zprávy a tweety z vašeho účtu. 

Nyní si můžete definovat vlastní seznam dotazů – sledování tweetů generovaných z Twitteru. Zde je několik příkladů, jak vyhledat konkrétní tweety a proměnit je v tikety:

PříkladNajděte tweety..
hledat na Twitteruobsahující jak “twitter”, tak “hledat/vyhledávat”. Toto je výchozí operátor
”šťastná hodina”obsahující přesnou frázi ”šťastná hodina”
láska NEBO nenávistobsahující buďto ”láska” nebo ”nenávist” (nebo obojí)
pivo – kořenobsahující ”pivo” bez ”kořene”
#haikuobsahující hashtag ”haiku”
od:twitterapiodesláno uživatelem @twitterapi
pro:twitterapiodesláno uživateli @twitterapi
místo:opentable:2o místě s OpenTable ID 2
místo:247f43d441defc03o místě s Twitter ID 247f43d441defc03
@twitterapizmínka o @twitterapi
superhrdina od: 2011-05-09obsahuje ”superhrdina” a odesláno před datem ”2011-05-09” (rok-měsíc-den).
twitterapi do:2011-05-09obsahuje ”twitterapi” a odesláno před datem ”2011-05-09”.
movie -scary 🙂obsahuje ”movie”, ale ne ”scary” a s pozitivním přístupem.
let 🙁obsahuje ”let” a s negativním přístupem.
provoz ?obsahuje ”provoz” s otázkou.
veselý filtr:odkazyobsahuje ”veselý” a s URL adresou.
zdroj novinek:tweet_buttonobsahuje ”novinky” a bylo to vloženo přes tlačítko Tweetu

Výhody

  • Sledování tweetů a zpráv v reálném čase
  • Vše se vyřizuje prostřednictvím ticketovacího systému
  • Jedno řešení plné funkcí, které zvládne správu vašich sociální sítí.

Jak integrovat Twitter se službou LiveAgent

LiveAgent obsahuje nativní integraci pro vaše účty, které máte na Twitteru. Jednoduše přejděte na svůj účet LiveAgent, otevřete Konfigurace a v levém panelu nebo na hlavní ploše najděte Twitter.

Možnosti konfigurace Twitteru v LiveAgent
Kde najít Twitter

Nejprve je třeba povolit službu Twitter. Můžete tak učinit kliknutím na oranžové tlačítko v sekci. Poté se LiveAgent restartuje.

Sekce Twitteru s tlačítkem Povolit Twitter
Klikněte na tlačítko Povolit Twitter

Dále přejděte na účty Twitter. Je to sekce hned pod Twitterem na levém panelu. Zde můžete přidat své účty Twitter. Klikněte na oranžové tlačítko Přidat účet Twitter.

Připojení ke službě Twitter
Přidat účet Twitteru

Otevře se nové okno. Přihlaste se ke svému účtu na Twitteru a udělte programu LiveAgent oprávnění ke zpracování dat a přístupu k helpdesk softwaru.

Přihlaste se do Twitteru, okno s nastavením účtu Twitter
Přihlaste se do svého účtu Twitter

Váš účet Twitter byl připojen a měl by se zobrazit v sekci. Posledním krokem je kliknutí na ikonu tužky na pravé straně.

Twitter účet byl úspěšně přidán do služby LiveAgent
Váš Twitter účet

Pro dokončení integrace je třeba zaškrtnout/zkontrolovat políčko Stav. To umožní aplikaci LiveAgent zpracovávat vaše tweety a měnit je na tikety v tiketovacím systému.

Zkontrolujte políčko Status v konfiguracích Twitteru ve službě LiveAgent
Zkontrolujte či zaškrtněte políčko

Hotovo. Pokračujte a podívejte se do schránky přijatých tiketů. Měli byste v ní vidět své tweety a odpovědi od svých sledujících.

Příklad Tweetu na Twitteru
Tweet
Tweet byl exportován do LiveAgent jako tiket
Tweet v LiveAgent

Nyní už nemusíte přepínat mezi aplikacemi a veškerou komunikaci se zákazníky vyřizovat ze schránky LiveAgent. Neváhejte si přidat i další účty.

Jak integrovat Twitter se službou LiveAgent přes Zapier

Pokud chcete, můžete Twitter integrovat se službou LiveAgent pomocí nástroje Zapier. Zapier je služba, která vám pomůže integrovat dvě aplikace. Integrace je jednoduchá a lze ji provést během několika minut. 

Nejprve budete potřebovat účet Zapier. Můžete si ho vytvořit zde. Až budete hotovi, přejděte na stránku integrace LiveAgent + Twitter.

Stránka integrace LiveAgent a Twitteru ve službě Zapier
LiveAgent + Twitter

Posuňte se na stránce dolů, dokud neuvidíte část Připojit Twitter + LiveAgent během chvilky. Zde si můžete vybrat spouštěče a akce. Spouštěč v jednom softwaru aktivuje akci v druhém. Přemýšlejte tedy, co chcete, aby vaše integrace dělala, a vyberte spouštěč a akci. 

Jako příklad pro tuto příručku jsme vybrali spouštěč Twitter Nový sledovatel a akci LiveAgent Přidat nového zákazníka. Tuto integraci můžete použít ke sledování údajů o počtu uživatelů za měsíc, získávání nových kontaktů pro konverzace v týmové schránce, prodejní nebo marketingové účely. 

Kliknutím na modré tlačítko pokračujte.

Vybraný Twitter spouštěč a LiveAgent akce ve službě Zapier
Twitter spouštěč a LiveAgent akce

Nyní je čas nakonfigurovat spouštěč. Přihlaste se ke svému účtu na Twitteru a udělte nástroji Zapier potřebná oprávnění ke zpracování dat. 

Nastavení Twitter spouštěče v integračním procesu
Nastavení Twitteru

Vyzkoušejte, zda spouštěč funguje. Zapier zkontroluje, zda máte na svém účtu Twitter k dispozici nějaké sledující a uživatele, a shromáždí data. 

Test Twitter spouštěče v integračním nastavení ve službě Zapier
Test spouštěče

Po úspěšném otestování spouštěče přejděte ke konfiguraci akce LiveAgent. 

Zde je třeba vyplnit několik formulářů. V poli E-mail vyberte možnost podle obrázku níže nebo zvažte jiné možnosti, které vám vyhovují více. V obou případech nemusíte v poli e-mail vyplňovat e-mailovou adresu.

Nastavení akce LiveAgent v integraci Twitteru ve službě Zapier
Nastavení akce LiveAgent

Po dokončení proveďte poslední test integrace a zkontrolujte, zda funguje. 

Úspěšný test integrace TwItteru a LiveAgent ve službě Zapier
Úspěšný test integrace

Funguje? Skvěle! Nyní bude každý nový sledující Twitteru uložen jako kontakt ve vašem tiketovacím systému LiveAgent. 

Příklad sledujícího na Twitteru
Twitter sledující
Twitter sledující byl přidán do služby LiveAgent jako nový sledující
Nový kontakt v LiveAgent

Neváhejte se vrátit na stránku Zapier a vytvořit další integrace pro různé účely. 

Frequently asked questions

Co je integrace Twitteru ve službě LiveAgent?

Integrace se službou Twitter vytvoří nový tiket, kdykoli se o vás někdo zmíní v nějakém tweetu. Díky tomu můžete vždy komunikovat se zákazníky a být informováni z jednoho rozhraní.    

 

 

Jak můžete integrovat Twitter se službou LiveAgent?

1. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu

2. Přejděte do Konfigurací

3. Hledejte Twitter -> Účty Twitter -> Přidat účet Twitter

4. Připojit

5. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte políčko Stav

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo