Zoho Mail

Co je Zoho Mail?

Zoho Mail je poskytovatel e-mailových služeb, který je primárně využíván firmami ke správě zákaznických e-mailů. Používá se pro odesílání a přijímání e-mailů, ke správě e-mailů a propojení s ostatními Zoho aplikacemi. Podporuje rovněž možnosti automatizace.

Jak je možné službu využít?

Můžete spojit Zoho Mail, Gmail, Outlook či schránky od jiných e-mailových poskytovatelů do jednoho místa. Tím, že máte e-mailové účty svých agentů v jednom tiketovacím systému, můžete rapidně zvýšit produktivitu svých agentů. Zároveň s tím zlepšíte i interakci se zákazníky a jejich spokojenost.

Mějte přehled o všem, co se děje, přímo ze svého ovládacího panelu. Můžete také vytvářet koncepty či odesílat zprávy, vytvářet tagy, úkoly, atd. Vaši agenti mohou v tiketovacím systému obsluhovat poštu z různých účtů. Díky tomu není potřeba přepínat mezi okny s jednotlivými poskytovateli, protože veškeré události a zákaznické tikety můžete sledovat z jednoho místa. To je jeden z nejlepších způsobů, jak používat tiketovací helpdesk software.

Rovněž můžete používat různé integrace a funkce, které vylepší vaše pracovní postupy. Podívejte se na seznam všech dostupných integrací LiveAgent nebo na možnosti nástrojů, jako je live chat, znalostní báze či call centrum.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=2s

Jaké jsou výhody propojení e-mailu s LiveAgentem?

  • Odesílání a přijímání tiketů zákaznické podpory v LiveAgentu
  • Netřeba přepínat mezi aplikacemi
  • Chatovací software, nástroje automatizace a oblíbené integrace ve vašem ovládacím panelu
  • Všechny e-mailové účty na jednom místě

Jak propojit Zoho Mail s LiveAgentem

Nejjednodušším způsobem, jak zachytávat e-maily ze Zoho, je propojit svou sdílenou e-mailovou adresu Zoho Mailu s LiveAgentem. Zde je návod:

  • Přihlaste se do LiveAgentu a přejděte na Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na oranžové tlačítko Přidat e-mailový účet, které se nachází nahoře.

Propojení e-mailových účtů
Vyberte e-mailového poskytovatele
  • Vyberte e-mailového poskytovatele, kterého používáte ve svém Zoho Mailu. Pokud svého poskytovatele nevidíte, vyberte Další. Následně zvolte oddělení, kam chcete směrovat všechny příchozí Zoho e-maily. Pokud jste zvolili Další e-mailové poskytovatele, můžete si vybrat mezi Přeposíláním a IMAP či POP3. Dokončete proces a nezapomeňte kliknout na Uložit.

Pro svou Zoho Mail integraci si můžete vybrat mezi Přeposíláním a IMAP či POP3
Přeposílání nebo IMAP/POP3

Hotovo! Váš Zoho Mail účet by měl být propojen s LiveAgentem a měli byste tak začít dostávat e-maily přímo ve vašem tiketovacím softwaru.

Jak propojit Zoho Mail s LiveAgentem přes Zapier

K integraci Zoho Mailu s LiveAgentem můžete použít Zapier. Předtím, než začnete, se ujistěte, že máte Zapier účet.

Stránka s integrací LiveAgent a Zoho Mail na Zapieru
LiveAgent + Zoho Mail
  • Přejděte na stránku s integracemi LiveAgent + Zoho Mail, skrolujte myší a vyberte spouštěč a akci. Zvolením akce a spouštěče propojíte LiveAgent se Zoho a vytvoříte jedinečnou integraci, která bude vytvořená na míru vašim firemním potřebám. Na výběr totiž máte z různých spouštěčů a akcí. Jakmile si zvolíte akce a spouštěče, klikněte na modré tlačítko Propojit.
Vybraný spouštěč "Nový e-mail" v Zoho Mailu vytvoří akci "Konverzace" v LiveAgentu
Vybraný spouštěč a akce
  • Následně se přihlaste do svého Zoho Mail účtu a umožněte k němu službě Zapier přístup. Jednou z posledních věcí, kterou byste měli udělat, je spustit test spouštěče, abyste zjistili, zda integrace funguje tak, jak má. 

  • My jsme vybrali akci “Vytvořit konverzaci”, takže musíme vyplnit předmět, text zprávy, e-mailové adresy odesílatele a příjemce a také pár nepovinných políček pro případ, že bychom chtěli nějakou akci blíže specifikovat. Posledním krokem je test integrace. Zapier provede vybranou akci tím, že aktivuje spouštěč, který jste vybrali.

Úspěšný test znamená, že integrace funguje a vy ji můžete aktivovat. Zapněte Zap, pokud jste se svou vlastní integrací spokojeni.

Frequently asked questions

Co je integrace Zoho Mailu s LiveAgentem?

Zoho je bezplatná e-mailová platforma/služba a LiveAgent je kompletní helpdesk řešení. Integrací Zoho s LiveAgentem budete moct automaticky přijímat e-maily do své Univerzální schránky, aniž byste museli přepínat mezi aplikacemi. 

Jaké jsou výhody používání integrace Zoho Mail v LiveAgentu?

- přijímejte a posílejte e-maily z jedné Univerzální schránky

- vylepšená efektivita pracovních postupů  

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo