Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & migrujte vaše data z LiveCall již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Chcete migrovat z LiveCall?

Plánujete migraci svého účtu LeadDesk do LiveAgent? Migrace na skvělý systém zákaznické podpory, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály s širokou škálou funkcí, integrací a nepřetržitou podporou pro každého klienta.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

LiveCall vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent LiveCall
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
LiveCall nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
LiveCall nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
LiveCall nabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent portál samoobsluhy.
LiveCall nenabízí portál samoobsluhy.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
LiveCall nenabízí Facebook integraci.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
LiveCall nenabízí Twitter integraci.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
LiveCall nenabízí Instagram integraci.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
LiveCall nenabízí Viber integraci.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
LiveCall nabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
LiveCall nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
LiveCall nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
LiveCall nenabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
LiveCall nenabízí IVR funkce.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
LiveCall nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
LiveCall nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
LiveCall nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
LiveCall nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
LiveCall nenabízí neomzené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
LiveCall nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Nepřetržitá podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
LiveCall nenabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Data migration from one solution to another

Migrujte do LiveAgent

Zavedení moderního tiketovacího systému, který bude schopen obsloužit všechny důležité zákaznické kanály. Nabízíme software pro e-mail, živý chat, call centrum, sociální média a zákaznický portál. K dispozici jsou různé funkce a integrace. Našim klientům také poskytujeme nepřetržitou podporu.

Chcete sami migrovat do LiveAgent?

V současné době pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Zůstaňte naladěni na další informace.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaký typ dat můžete migrovat z LiveCall?

Lidé

Snadná migrace agentů, správců, koncových uživatelů a zákazníků.

Označení

Migrujte všechny označení oddělení a tiketů.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketu.

Připraveni migrovat z LiveCall do LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si váš jazyk

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte vaše data z LiveCall už dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Package Name

All-Inclusive

Ideální pro podniky všech velikostí a velké korporace

$49 /měsíc

Přecházíte z jiného call centrum softwaru?

Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení call center zdarma. Přepněte na jinou službu ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to LiveCall migrace
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Konference o službách zákazníkům jsou akce, na kterých se setkávají odborníci z oblasti služeb zákazníkům. Přečtěte si více a zjistěte, jak souvisejí se vzděláváním.

Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání

Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x