Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti e-commerce.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Přibližte se svým potenciálním zákazníkům se službou LiveAgent – nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019.

Zlepšete dobu odezvy až o 26 % zefektivněním všech zpráv od zákazníků z e-mailů a sociálních médií do jediné schránky.

Proveďte své zákazníky procesem objednávky a odpovězte na jejich případné dotazy v reálném čase pomocí našeho nativního widgetu live chatu.

Zlepšete loajalitu svých zákazníků tím, že každou zkušenost s podporou učiníte zapamatovatelnou a personalizovanou pomocí našeho integrovaného CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zlepšit úroveň štěstí & spokojenost

Implementace LiveAgent pro e-commerce na vašich webových stránkách je otázkou několika sekund. Dopad na váš e-shop však trvá po celou dobu. Zavedení LiveAgent do vašeho e-shopu může zvýšit spokojenost vašich zákazníků o více než 60 %.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Provázejte své zákazníky

Podání pomocné ruky zákazníkům ve správný čas může mít významný dopad na vaše podnikání. Pokaždé, když se mohou na něco zeptat, je tu pro ně přesně váš live chat nebo call centrum. Posilte svůj zákaznický servis pomocí služby LiveAgent pro e-commerce.

Budování základny věrných zákazníků

Věrnost zákazníků by měla být jedním z klíčových ukazatelů vašeho podnikání. Preferují vaše výrobky a služby a zůstanou u vás, dokud nebudou spokojeni. Čím více loajálních zákazníků budete mít, tím lepší výsledky uvidíte na konci každého uplynulého měsíce.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Snížení počtu opuštěných nákupních košíků

Monitorujte své zákazníky, připravte se předem a oslovte je dříve, než se mohou odrazit, proaktivními pozvánkami na chat. Pomocí chatu můžete poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, i když jste mimo provoz pomocí kontaktních formulářů.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Služby e-commerce
Videos - Vyjimecny Zakaznicky Servis

Výjimečný zákaznický servis

Videos - Vyjimecny Zakaznicky Servis

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.

Vzhledem k tomu, že se bankovnictví přesouvá do digitálního světa, je nutné uspokojovat potřeby zákazníků i tam. S tím vám může pomoci služba LiveAgent.

Helpdesk software pro bankovnictví

TEXT obsahuje informace o několika strategiích, které lze použít ke zlepšení zákaznické zkušenosti a snížení množství požadavků na podporu. Tyto strategie zahrnují posílení propagace/obhajoby, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text také nabízí marketingovou nabídku na bezplatnou zkušební verzi služby LiveAgent pro bankovnictví a pojišťovnictví.

LiveAgent pomáhá maloobchodu s poskytováním co nejlepších služeb zákazníkům. LiveAgent - jedno vícekanálové řešení, které uspokojí každého zákazníka.

Helpdesk software pro maloobchodní prodej

Tento text se týká nástroje pro zlepšení zákaznické podpory a propagace. Obsahuje informace o tom, jak vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost a zkrátit dobu odezvy pomocí automatizace tiketů. Dále nabízí řešení pro snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text nabízí také podrobný popis služby LiveAgent a přihlášení do její bezplatné zkušební verze.

Různé zdravotnické instituce spoléhají na LiveAgent jako na řešení, které jim pomáhá poskytovat zákaznickou podporu. Vyzkoušejte ho také a zjistěte proč.

Helpdesk software pro fitness odvětví

Tento text popisuje výhody používání Helpdesk software pro zvyšení výkonu zákaznické podpory. Pomáhá vytvářet pozitivní zákaznické zkušenosti, zkracuje dobu odezvy a snižuje objem tiketů. Text obsahuje také informace o bezplatné zkušební verzi a možnosti registrace.

Vztah se zákazníkem začíná, když zákazník začne jednat s vaší společností. Vybudujte efektivní CR s LiveAgent.

Vztah se zákazníkem

Vytvořte lepší zákaznickou zkušenost přes vícekanálové řešení a orientaci na zákazníka. Je důležité mít jasný přístup a motivovat zaměstnance pro úspěch.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo