• Šablony
  • Šablony rozchodových e-mailů

Šablony rozchodových e-mailů

E-maily s rozchodem jsou jedním z nejefektivnějších e-mailů, které můžete použít, pokud váš potenciální zákazník vychladl a nereaguje na vaše opakované pokusy o navázání kontaktu. Při správném postupu vám mohou e-maily s rozborem pomoci zvýšit míru reakce, přivést tyto studené potenciální zákazníky zpět do prodejního cyklu a uzavřít obchody, které by jinak pravděpodobně byly ztraceny.

Podle Katharine Derumové, senior manažerky prodeje ve společnosti HubSpot, její tým zaznamenává 33% míru odezvy na rozchodové e-maily. Není divu, že tyto typy e-mailů jsou u prodejců v prostředí B2B stále oblíbenější. Zde je stručný přehled toho, co to vlastně rozchodový e-mail je, spolu s 10 šablonami rozchodových e-mailů, které můžete použít ve svých prodejních následných kampaních.

Rozchodový e-mail společnosti Crocs
Společnost Crocs příjemci sdělí, že pokud na ni neklikne, bude odstraněn ze seznamu adresátů.

Co jsou e-maily s rozchodem a proč je posílat?

E-mail s rozchodem je úplně poslední e-mail, který byste měli poslat potenciálnímu zákazníkovi, když se vám už dlouho neozval (nebo se neozval vůbec), abyste vyvolali jeho reakci. Slouží v podstatě jako přerušení vzoru, abyste přiměli nereagující, pomalu se pohybující potenciální zákazníky stisknout tlačítko odpovědět a podniknout akci, protože většinu z nich překvapí, že od prodejce dostali e-mail “na rozloučenou”. Přestože většina e-mailů s rozpisem nepovede ke konverzi, existuje několik pádných důvodů, proč je posílat: 

  • Rozcházející se e-maily poskytnou potenciálním zákazníkům malý impuls, který mohou potřebovat ke skoku zpět do prodejního trychtýře, a zvýší míru odezvy.
  • Dobře vytvořené e-maily s rozchodem zanechají v potenciálních zákaznících trvalý pozitivní dojem a udrží vás v povědomí pro případ, že by někdy potřebovali váš produkt nebo službu.
  • Tyto e-maily odstraní špatné potenciální zákazníky z vašeho potrubí a uvolní vám čas, abyste se mohli zaměřit na vhodnější potenciální zákazníky.
  • E-maily s rozchodem vám umožní uzavřít komunikační smyčku a zároveň nastavit nový cyklus následných aktivit v budoucnu.

Členění předmětů e-mailů

  • Poděkování od [Značka]
  • Nashledanou od [Značka]
  • Hádám, že tohle je sbohem?
  • Mám zůstat, nebo odejít?
  • Máte stále zájem o [jejich cíl]?
  • Povolení k uzavření souboru?
  • Je čas se rozloučit
  • Závěrečná kontrola
  • Neozvali jste se nám
  • Není to vámi. Je to mnou.
  • Ještě než odejdu…
  • Ozvu se za 6 měsíců
  • [Jméno], můj poslední pokus, ledaže byste se chtěli znovu připojit.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

10 Šablon rozchodových e-mailů

Rozřazovací e-maily mohou být efektivní jak pro odchozí následné e-maily (když rozesíláte studené e-maily potenciálním zákazníkům, kteří s vámi dosud nekomunikovali), tak pro příchozí e-maily (když rozesíláte následné e-maily potenciálním zákazníkům, kteří v určitém okamžiku projevili zájem o vaši nabídku). Ať už je to jakkoli, těchto 10 šablon rozcházejících e-mailů může sloužit jako výchozí bod pro vaše vlastní poslední následné zprávy nereagujícím potenciálním zákazníkům. 

Zdvořilý a formální rozchodový e-mail


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Příležitostný rozchodový e-mail


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Přímý rozchodový e-mail


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Krátký a jednoduchý rozchodový e-mail


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Rozchodový e-mail se zaměřením na hodnotu


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Sdílení užitečných zdrojů


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Žádost o povolení uzavřít jejich složku


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Nastavení nového cyklu sledování


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Vtipný e-mail o rozchodu


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Rozchodový e-mail ‘Na rozloučenou’


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Často kladené otázky

Jak dlouhý by měl být e-mail o rozchodu?

Délka e-mailu je důležitá. Pokud je vaše zpráva příliš dlouhá, někteří uživatelé ji nemusí přečíst celou, a pokud je příliš krátká, mohou mít pocit, že jste jim neposkytli dostatečné informace. Udržujte tedy e-mail v rozmezí 75 až 100 slov.

Je e-mail marketing účinný pro udržení zákazníků?

E-mail marketing je účinný, pokud se používá ke komunikaci se zákazníky. Je dobrým příkladem toho, jak můžete navázat kontakt se zákazníky a pomoci jim získat pocit, že jsou vyslyšeni. Mnoho společností to nedokáže a kvůli tomu ztrácí jejich důvěru ve firmu.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jak dlouhý by měl být rozlučkový e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Délka e-mailu je důležitá. Pokud je vaše zpráva příliš dlouhá, někteří uživatelé ji nemusí přečíst celou, a pokud je příliš krátká, mohou mít pocit, že jste neposkytli dostatečné informace. Udržujte tedy e-mail v rozmezí 75 až 100 slov. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Je e-mail marketing účinný pro udržení zákazníků?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mail marketing je účinný, pokud se používá ke komunikaci se zákazníky. Je dobrým příkladem toho, jak můžete navázat kontakt se zákazníky a pomoci jim získat pocit, že jsou vyslyšeni. Mnoho společností to nedokáže a ti pak ztrácejí důvěru ve firmu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Proč byste měli posílat e-mail o rozchodu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-maily o rozchodu poskytují potenciálním zákazníkům malý impuls, který mohou potřebovat, aby se vrátili do vašeho prodejního trychtýře, a zvyšují míru odezvy. ” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.