Co je správa tiketů?
Ruční sledování problémů zákazníků by bylo časově náročné a problematické pro regulaci. Správa tiketů je nezbytnou funkcí správy helpdesku. Umožňuje spravovat data a dotazy zákazníků. Společnost používá správu tiketů k zodpovídání požadavků zákazníků. Tiket uchovává stav a specifikuje požadavky. To pomáhá pracovníkům zákaznického servisu být organizovanější a lépe pomáhat zákazníkům. Správa ticketů usnadňuje a urychluje práci.
Frequently Asked Questions
Co znamená správa tiketů?
Správa tiketů je proces správy problémů a požadavků od zákazníků. Je zabudován do softwaru pro správu tiketů a je běžným obchodním nástrojem.
Jaké jsou zásady správy tiketů?
Existuje několik důležitých pravidel. Zaprvé, přistupujte ke každému tiketu individuálně a myslete na to, že jde o člověka, který potřebuje podporu a pomoc. Za druhé, navrhněte helpdesk na základě zkušeností uživatelů. Nevytvářejte také zcela nové procesy, ale využijte osvědčené postupy, které vaše společnost vyvinula. Vsaďte na transparentnost v kontaktu s klienty a dbejte na rozvoj agentů i celého týmu.
Umožňuje LiveAgent správu tiketů?
LiveAgent umožňuje spravovat vaše tikety. Automaticky sleduje a převádí všechny problémy zákazníků na tikety. Jakákoli příchozí forma komunikace je převedena na tikety pro lepší správu.
Expert note
Správa tiketů je nezbytnou součástí řešení problémů a požadavků od zákazníků. Pomáhá organizovat data, specifikovat požadavky a usnadňuje práci zákaznického týmu.

How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.