Co je správa tiketů?
Ruční sledování problémů zákazníků by bylo časově náročné a problematické pro regulaci. Správa tiketů je nezbytnou funkcí správy helpdesku. Umožňuje spravovat data a dotazy zákazníků. Společnost používá správu tiketů k zodpovídání požadavků zákazníků. Tiket uchovává stav a specifikuje požadavky. To pomáhá pracovníkům zákaznického servisu být organizovanější a lépe pomáhat zákazníkům. Správa ticketů usnadňuje a urychluje práci.
Frequently asked questions
Co znamená správa tiketů?
Správa tiketů je proces správy problémů a požadavků od zákazníků. Je zabudován do softwaru pro správu tiketů a je běžným obchodním nástrojem.
Jaké jsou zásady správy tiketů?
Existuje několik důležitých pravidel. Zaprvé, přistupujte ke každému tiketu individuálně a myslete na to, že jde o člověka, který potřebuje podporu a pomoc. Za druhé, navrhněte helpdesk na základě zkušeností uživatelů. Nevytvářejte také zcela nové procesy, ale využijte osvědčené postupy, které vaše společnost vyvinula. Vsaďte na transparentnost v kontaktu s klienty a dbejte na rozvoj agentů i celého týmu.
Umožňuje LiveAgent správu tiketů?
LiveAgent umožňuje spravovat vaše tikety. Automaticky sleduje a převádí všechny problémy zákazníků na tikety. Jakákoli příchozí forma komunikace je převedena na tikety pro lepší správu.