Správa tiketů

Co je správa tiketů?

Ruční sledování problémů zákazníků by bylo časově náročné a problematické pro regulaci. Správa tiketů je nezbytnou funkcí správy helpdesku. Umožňuje spravovat data a dotazy zákazníků. Společnost používá správu tiketů k zodpovídání požadavků zákazníků. Tiket uchovává stav a specifikuje požadavky. To pomáhá pracovníkům zákaznického servisu být organizovanější a lépe pomáhat zákazníkům. Správa ticketů usnadňuje a urychluje práci.

Frequently asked questions

Co znamená správa tiketů?

Správa tiketů je proces správy problémů a požadavků od zákazníků. Je zabudován do softwaru pro správu tiketů a je běžným obchodním nástrojem. 

 

Jaké jsou zásady správy tiketů?

Existuje několik důležitých pravidel. Zaprvé, přistupujte ke každému tiketu individuálně a myslete na to, že jde o člověka, který potřebuje podporu a pomoc. Za druhé, navrhněte helpdesk na základě zkušeností uživatelů. Nevytvářejte také zcela nové procesy, ale využijte osvědčené postupy, které vaše společnost vyvinula. Vsaďte na transparentnost v kontaktu s klienty a dbejte na rozvoj agentů i celého týmu.

 

Umožňuje LiveAgent správu tiketů?

LiveAgent umožňuje spravovat vaše tikety. Automaticky sleduje a převádí všechny problémy zákazníků na tikety. Jakákoli příchozí forma komunikace je převedena na tikety pro lepší správu.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo