Nevyřízený tiket

Co je to nevyřízený tiket?

Označení tiketu jako čekajícího na vyřešení je způsob, jak signalizovat, že je k jeho vyřešení potřeba více času. Pokud je tiket označen jako čekající, je pozastaven časovač SLA. To poskytuje agentovi odpovědnému za tento tiket více času na nalezení řešení.

Není nutné, aby byl tiket během svého životního cyklu označen jako čekající, protože může být okamžitě vyřešen, a proto označen přímo jako vyřešený.

Frequently asked questions

Co znamená nevyřízený tiket?

Nevyřízený tiket je tiket, jehož vyřešení agentovi zabere více času nebo potřebuje další informace k vyřešení problému zákazníka. Nejčastěji se jedná o druhou fázi životního cyklu tiketu.

Musíte všechny tikety označit jako čekající na vyřízení?

Ne každý tiket musí být označen jako čekající. Pokud je agent schopen rychle odpovědět, není nutné, aby tiket procházel stavem čekající. Toto označení je užitečné pro agenty, kteří mají hodně tiketů, a naznačuje, že zákazník na podporu v tomto tiketu stále čeká.

Kde můžete zkontrolovat seznam nevyřízených tiketů v aplikaci LiveAgent?

Seznam nevyřízených tiketů si můžete prohlédnout v sekci vstupenky vedle všech vstupenek. Seznam můžete také odpovídajícím způsobem filtrovat, aby se zobrazovaly pouze čekající tikety.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo