Co je to nevyřízený tiket?
Označení tiketu jako čekajícího na vyřešení je způsob, jak signalizovat, že je k jeho vyřešení potřeba více času. Pokud je tiket označen jako čekající, je pozastaven časovač SLA. To poskytuje agentovi odpovědnému za tento tiket více času na nalezení řešení.
Není nutné, aby byl tiket během svého životního cyklu označen jako čekající, protože může být okamžitě vyřešen, a proto označen přímo jako vyřešený.
Frequently Asked Questions
Co znamená nevyřízený tiket?
Nevyřízený tiket je tiket, jehož vyřešení agentovi zabere více času nebo potřebuje další informace k vyřešení problému zákazníka. Nejčastěji se jedná o druhou fázi životního cyklu tiketu.
Musíte všechny tikety označit jako čekající na vyřízení?
Ne každý tiket musí být označen jako čekající. Pokud je agent schopen rychle odpovědět, není nutné, aby tiket procházel stavem čekající. Toto označení je užitečné pro agenty, kteří mají hodně tiketů, a naznačuje, že zákazník na podporu v tomto tiketu stále čeká.
Kde můžete zkontrolovat seznam nevyřízených tiketů v aplikaci LiveAgent?
Seznam nevyřízených tiketů si můžete prohlédnout v sekci vstupenky vedle všech vstupenek. Seznam můžete také odpovídajícím způsobem filtrovat, aby se zobrazovaly pouze čekající tikety.
Expert note
Nevyřízený tiket signalizuje, že agentovi je potřeba více času nebo informací k řešení problému zákazníka. Je důležité minimalizovat jejich počet pro zlepšení zákaznické zkušenosti.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.