Kdo je běžný agent?
Běžný agent je členem týmu služeb zákazníkům s menšími právy než vedoucí, vedoucí týmu nebo manažer, kteří jsou jmenováni do funkce administrátora. Obvykle má běžný agent roli Agenta, která mu umožňuje řešit a předávat tikety, má přístup do určených oddělení a provádí pouze drobné konfigurace.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kdo je běžný agent?
Běžný agent je pracovník, který je členem týmu zákaznických služeb a má menší pravomoci než jeho nadřízený, vedoucí nebo manažer. Mezi jeho úkoly patří především přímá obsluha zákazníků a efektivní řešení problémů.
Jaká oprávnění má běžný agent?
Běžný agent má práva agenta, tj. přístup ke všem jemu přiděleným tiketům nebo skupinám tiketů, které jsou mu zpřístupněny. Může plně zpracovávat tikety a provádět související činnosti, má přístup do konkrétních oddělení a provádí drobné konfigurace.
Je možné nastavit roli běžného agenta v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent můžete nastavit roli agenta určenou pro personální agenty. Umožňuje provádět úkoly související s agentem a vyřizováním požadavků.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.