Běžný agent

Kdo je běžný agent?

Běžný agent je členem týmu služeb zákazníkům s menšími právy než vedoucí, vedoucí týmu nebo manažer, kteří jsou jmenováni do funkce administrátora. Obvykle má běžný agent roli Agenta, která mu umožňuje řešit a předávat tikety, má přístup do určených oddělení a provádí pouze drobné konfigurace.

Learn more about Agents in LiveAgent.

Frequently asked questions

Kdo je běžný agent?

Běžný agent je pracovník, který je členem týmu zákaznických služeb a má menší pravomoci než jeho nadřízený, vedoucí nebo manažer. Mezi jeho úkoly patří především přímá obsluha zákazníků a efektivní řešení problémů.

 

Jaká oprávnění má běžný agent?

Běžný agent má práva agenta, tj. přístup ke všem jemu přiděleným tiketům nebo skupinám tiketů, které jsou mu zpřístupněny. Může plně zpracovávat tikety a provádět související činnosti, má přístup do konkrétních oddělení a provádí drobné konfigurace.

Je možné nastavit roli běžného agenta v LiveAgent?

V aplikaci LiveAgent můžete nastavit roli agenta určenou pro personální agenty. Umožňuje provádět úkoly související s agentem a vyřizováním požadavků.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo