Co se softwarová podpora?
Poprodejní asistence, kterou zajišťuje tvůrce softwaru nebo agent určený k řešení problémů se softwarem, který dodává aktualizace a opravuje chyby v softwaru. Jedná se o pracoviště nebo službu, která pomáhá uživatelům (zákazníkům, zaměstnancům) instituce. Je to kontaktní místo, softwarové řešení, které uživatel používá k řešení problému nebo hlášení chyby. Nejčastěji je možné se s tímto pojmem setkat v oblasti informačních systémů a informačních a komunikačních technologií.
Frequently Asked Questions
Co je softwarová podpora?
Softwarová podpora je poprodejní podpora, kterou zajišťuje vývojář softwaru nebo agent, který je členem týmu zákaznické podpory. Je to kontaktní místo mezi uživateli a společností nabízející technické řešení, které pomáhá řešit problémy se softwarem.
Je softwarová podpora důležitá?
Softwarová podpora je nesmírně důležitá, protože agenti poskytují odpovědi na otázky týkající se problémů se softwarovou podporou, poskytují aktualizace a opravují chyby v softwaru. Jedná se o klíčové řešení, které poskytuje podporu při efektivním využití.
Nabízí LiveAgent softwarovou podporu?
LiveAgent poskytuje softwarovou podporu, takže se můžete rychle dozvědět, jak vyřešit problém nebo se seznámit s aktualizací softwaru.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.