Technická podpora

Co je technická podpora?

Technická podpora je pomoc a servis pro lidi, kteří mají technický problém s elektronickými produkty, počítači, mobilními telefony nebo softwarovými produkty. Podpora může být poskytována prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo softwaru podpory, jako je například LiveAgent. Tým technické podpory musí být kvalifikovaný a mít velké znalosti, aby dokázal odpovědět na konkrétní otázky a dotazy.

Společnosti obvykle poskytují technickou podporu svým zákazníkům zdarma. Dobrá a hodnotná technická podpora může být pro společnost velkou výhodou.

Frequently asked questions

Co je technická podpora?

Technická podpora se týká služeb, které subjekty poskytují uživatelům konkrétních technologických produktů nebo služeb. Většina společností nabízí technickou podporu pro služby nebo produkty, které prodává.

 

Proč by společnost měla poskytovat technickou podporu?

Pokud jste společnost, která nabízí technologické produkty nebo služby, měli byste nabízet technickou podporu. Ta má vliv na spokojenost zákazníků i na image značky.

 

Je možné poskytovat technickou podporu v LiveAgent?

Prostřednictvím LiveAgent můžete nabídnout technickou podporu. Tento software je skvělý pro použití v technické podpoře.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo