A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Co je tlačítko chatu?
Tlačítko live chatu je ikona, která se nachází na webových stránkách a umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu. Díky tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálném čase, máte šanci rychle reagovat na zprávy klientů.
Kde by mělo být tlačítko chatu umístěno?
Tlačítko live chatu by mělo být umístěno na každé stránce webu na viditelném místě. Klient by neměl mít problém ho najít. Díky tomu může získat rychlou odpověď na otázku, která ho trápí.
Lze v LiveAgentu personalizovat tlačítko chatu?
Live chat vám umožní rychle odpovídat na dotazy zákazníků. Tomu by mělo být přizpůsobeno tlačítko chatu, které by mělo být na vašich stránkách. V aplikaci LiveAgent máte možnost tlačítko personalizovat. Přejdete-li na záložku Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a kliknete na tlačítko Vytvořit, zobrazí se možnost vytvoření tlačítka. Můžete si vybrat z dostupných stylů: konverzační bublina, boční, rohové nebo vestavěné. Můžete si také vytvořit své vlastní nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu. V dalším okně můžete změnit text, polohu a barvy tlačítek.
Expert note
Tlačítko chatu na webu zvyšuje spokojenost zákazníků, zisk a rychle řeší jejich dotazy. V aplikaci LiveAgent můžete tlačítko personalizovat.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.