S funkcí sledování návštěvníků webu zjistíte URL adresu, na které se zákazník nachází, zatímco s ním chatujete. LiveAgent vám rovněž oznámí, když přejde na jinou stránku.
Funkce sledování návštěvníků webu je velice praktická, hodí se zejména tehdy, když navádíte zákazníka na konkrétní URL adresu, nebo když se mu snažíte poskytnout co možná nejlepší informace. Například o ceníku nebo technických detailech produktu/služby.
Před zahájením každé relace živého chatu si můžete zobrazit informace o zákazníkovi a mnoho dalších údajů, například jeho úvodní adresu URL. Adresa URL zahájení je obvykle místo, kde zákazník nebo agent zahájili konverzaci v živém chatu.
Příklad:

V našem příkladu můžete tuto webovou stránku vidět; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Jak chat pokračuje, zákazníci mohou přicházet s dalšími a dalšími dotazy. V našem příkladu zákazník potřeboval pomoc s IVR, protože to byl poslední krok k tomu, aby měl plně integrované call centrum. Můžete vidět, jak se pohybovali v několika různých článcích znalostní báze.
K chatu se navíc později po žádosti připojil další kolega. Nezapomeňte, že interní chat můžete spustit kdykoli a máte dokonce možnost zanechat svému kolegovi zprávu offline.
Tím, že znáte současnou URL adresu návštěvníka, se kterým chatujete, mu můžete poskytnout tu nejlepší a nejpřesnější podporu, jelikož vidíte, jakými podstránkami vašeho webu projíždí.
Výhody pro vaši firmu:
- Úspora času
- Věrní zákazníci
- Efektivní zákaznická podpora
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Objevte další funkce live chatu:
Distribuce chatu
Ujistěte se, že vaše zákaznická podpora efektivně řeší dotazy na chatu. Funkce distribuce chatu umožňuje nastavit konkrétní způsob směrování všech nových chatů. Můžete si vybrat z možností Náhodně přiřazeno až po směrování s maximálním využitím.

Online návštěvníci
Získejte přehled o aktuální návštěvnosti svých webových stránek prostřednictvím služby LiveAgent. V části nazvané Online návštěvníci si můžete prohlédnout živé návštěvníky na svých webových stránkách. Tato funkce také umožňuje vašim agentům zvát živé návštěvníky na chat.
Historie chatu
V případě potřeby se vždy informujte o předchozích dotazech zákazníků pomocí historie chatu. Tato funkce LiveAgent vám poskytne informace, které mohou zabránit frustraci zákazníka. Můžete si zobrazit zemi návštěvníka, jméno zákazníka a agenta a celé minulé konverzace. Výsledkem je, že vaši zástupci zákazníků mohou rychle a efektivně řešit tikety.
Zdroje znalostní báze:
Chcete si na svých webových stránkách nastavit tlačítko živého chatu?
Zde je podrobný návod, jak vytvořit online tlačítko.
Šablony obsahových e-mailů mohou usnadnit tvorbu zpráv pro obsahové marketingové kampaně. Přizpůsobení a personalizace obsahu e-mailů může zlepšit trvalý zákaznický zážitek a důvěru v značku. Konzistentní vzhled a harmonogram odesílání jsou rovněž důležité, spolu se zpětnými odkazy k vašim webovým stránkám.
Univerzální schránka sloučí všechny zprávy z různých účtů a zařízení do jednoho řídícího panelu, což šetří čas a peníze vašich agentů. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku. Doporučení generuje více prodeje než placená reklama, což činí doporučující e-maily užitečnými pro B2C firemní marketing. Odoo nabízí řešení pro znalostní bázi s přehledným rozhraním a skvělým editorem článků.
Statistiky ukazují, že doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. Je vhodný pro firmy všech velikostí a umožňuje spolupráci v reálném čase. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.