• Funkce
  • Sledování návštěvníků webu

Sledování návštěvníků webu

Find out what URL your customer is on while you chat with our website visitor tracking feature. LiveAgent will also notify you if the customer switches to a different page.

Funkce sledování návštěvníků webu je velice praktická, hodí se zejména tehdy, když navádíte zákazníka na konkrétní URL adresu, nebo když se mu snažíte poskytnout co možná nejlepší informace. Například o ceníku nebo technických detailech produktu/služby.

Before each live chat session starts, you can view the customer information and many other details, such as their Start URL. Start URL is usually where the customer or agent initiated a live chat conversation.

Příklad:

V našem příkladu můžete tuto webovou stránku vidět; https://support.ladesk.com/300428-IVR

As a chat continues, customers can come with potentially more and more questions. In our example, the customer needed help with the IVR since it was the last step to have a fully integrated call center. You can see how they moved through several different knowledge base articles.

Moreover, the chat was later joined by another colleague after a request. Remember that you can start the internal chat anytime, and you even have a chance to leave an offline message for your co-worker.

Tím, že znáte současnou URL adresu návštěvníka, se kterým chatujete, mu můžete poskytnout tu nejlepší a nejpřesnější podporu, jelikož vidíte, jakými podstránkami vašeho webu projíždí.

Výhody pro vaši firmu:

  • Úspora času
  • Věrní zákazníci
  • Efektivní zákaznická podpora

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

Objevte další funkce live chatu:

Distribuce chatu

Make sure your customer support is effectively dealing with live chat inquiries. The Chat distribution feature allows you to set a specific way to route all new chats. You can choose from Randomly assigned to Max utilization routing.

Distribuce chatu

Online návštěvníci

Get an overview of your current website traffic through LiveAgent. In the section called Online visitors, you can view the live visitors on your website. This function also enables your agents to invite live visitors to chat.

Historie chatu

Always be informed about the previous customer inquires when needed with Chat history. This LiveAgent feature gives you information that can prevent customer’s frustration. You can view the visitor’s country, the name of the customer and the agent, and the whole past conversations. As a result, your customer representatives can resolve tickets quickly and efficiently.

Zdroje znalostní báze:

Would you like to set up a live chat button on your website?

Zde je podrobný návod, jak vytvořit online tlačítko.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zdroje znalostní báze:
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo