S funkcí sledování návštěvníků webu zjistíte URL adresu, na které se zákazník nachází, zatímco s ním chatujete. LiveAgent vám rovněž oznámí, když přejde na jinou stránku.
Funkce sledování návštěvníků webu je velice praktická, hodí se zejména tehdy, když navádíte zákazníka na konkrétní URL adresu, nebo když se mu snažíte poskytnout co možná nejlepší informace. Například o ceníku nebo technických detailech produktu/služby.
Před zahájením každé relace živého chatu si můžete zobrazit informace o zákazníkovi a mnoho dalších údajů, například jeho úvodní adresu URL. Adresa URL zahájení je obvykle místo, kde zákazník nebo agent zahájili konverzaci v živém chatu.
Příklad:
V našem příkladu můžete tuto webovou stránku vidět; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Jak chat pokračuje, zákazníci mohou přicházet s dalšími a dalšími dotazy. V našem příkladu zákazník potřeboval pomoc s IVR, protože to byl poslední krok k tomu, aby měl plně integrované call centrum. Můžete vidět, jak se pohybovali v několika různých článcích znalostní báze.
K chatu se navíc později po žádosti připojil další kolega. Nezapomeňte, že interní chat můžete spustit kdykoli a máte dokonce možnost zanechat svému kolegovi zprávu offline.
Tím, že znáte současnou URL adresu návštěvníka, se kterým chatujete, mu můžete poskytnout tu nejlepší a nejpřesnější podporu, jelikož vidíte, jakými podstránkami vašeho webu projíždí.
Výhody pro vaši firmu:
- Úspora času
- Věrní zákazníci
- Efektivní zákaznická podpora
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Objevte další funkce live chatu:
Distribuce chatu
Ujistěte se, že vaše zákaznická podpora efektivně řeší dotazy na chatu. Funkce distribuce chatu umožňuje nastavit konkrétní způsob směrování všech nových chatů. Můžete si vybrat z možností Náhodně přiřazeno až po směrování s maximálním využitím.
Online návštěvníci
Získejte přehled o aktuální návštěvnosti svých webových stránek prostřednictvím služby LiveAgent. V části nazvané Online návštěvníci si můžete prohlédnout živé návštěvníky na svých webových stránkách. Tato funkce také umožňuje vašim agentům zvát živé návštěvníky na chat.
Historie chatu
V případě potřeby se vždy informujte o předchozích dotazech zákazníků pomocí historie chatu. Tato funkce LiveAgent vám poskytne informace, které mohou zabránit frustraci zákazníka. Můžete si zobrazit zemi návštěvníka, jméno zákazníka a agenta a celé minulé konverzace. Výsledkem je, že vaši zástupci zákazníků mohou rychle a efektivně řešit tikety.
Zdroje znalostní báze:
Chcete si na svých webových stránkách nastavit tlačítko živého chatu?
Zde je podrobný návod, jak vytvořit online tlačítko.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.
Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?
LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé, střední i velké podniky. Nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory napříč různými kanály. S cenově dostupnými plány a bezplatnou zkušební verzí je ideální volbou pro každého podnikatele.
Příchozí vs. odchozí call centrum
Agenti v call centre by měli poskytovat efektivní podporu zákazníkům a využívat jak příchozí, tak odchozí komunikaci. Odchozí centra se zaměřují na prodej, plánování schůzek, průzkumy a vymáhání pohledávek. Měřte metriky hovorů pro optimalizaci výkonu.