• Funkce
  • Přehled označení (tagy)

Přehled označení (tagy)

Označení jsou jednoduše slova nebo fráze, které můžete použít k přidání dalšího významu Tiketu. Značky vám poskytují neomezenou flexibilitu při správě a přizpůsobení pracovního postupu podpory.

Příklad

Možná budete chtít označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.

Jaké jsou možnosti pro přidávání označení:

  • Přidávejte označení k tiketům, a to buď ručně, nebo automaticky, a používejte je k vytváření vlastních pracovních postupů.
  • Procházejte tikety podle označení
  • Použijte označení ve vašich obchodních Pravidlech (Pravidla, SLA Pravidla, Časová pravidla) pro vytvoření vlastních pracovních úkonů.
  • Vytvářejte přehledy a shlédnutí podle označení

Poznámka:

Můžete přidat několik označení k jednomu tiketu.

Seznam možných úprav:

Když vytváříte označení, můžete ho upravovat podle své libosti.

  • Jméno
  • Barva textu
  • Barva pozadí
Upravování-označení-LiveAgent

Přidání označení k tiketům

Možná budete chtít označit všechny tikety, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.

Filtrování tiketů podle označení

Možná budete chtít filtrovat všechny tikety, které jsou skutečně urgentní, a předprodejní dotazy pomocí označení “urgentní” nebo “předprodejní”.

Přehled označení

LiveAgent nabízí přehled přidaných označení ke všem tiketům z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy tagů lze exportovat do souboru CSV.

Přehled označení může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:

Možnosti zobrazení sestavy označení (sloupce):

  • Označení
  • Odpověď
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Prům. čas chatu
  • Nezařazeno
  • Nehodnoceno %
  • Odměny
  • Odměny %
  • Výtky
  • Výtky %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty
  • Poznámky
  • Vytvořené tikety
  • Vyřešené tikety

Používejte Přehled označení s API

Použijte LiveAgent REST API k vyvolání hodnot z Přehledu označení.

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Zdroje databáze znalostí

Více detailů

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo