Označení jsou jednoduše slova nebo fráze, které můžete použít k přidání dalšího významu Tiketu. Značky vám poskytují neomezenou flexibilitu při správě a přizpůsobení pracovního postupu podpory.
Příklad
Možná budete chtít označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.
Jaké jsou možnosti pro přidávání označení:
- Přidávejte označení k tiketům, a to buď ručně, nebo automaticky, a používejte je k vytváření vlastních pracovních postupů.
- Procházejte tikety podle označení.
- Použijte označení ve vašich obchodních Pravidlech (Pravidla, SLA Pravidla, Časová pravidla) pro vytvoření vlastních pracovních úkonů.
- Vytvářejte přehledy a shlédnutí podle označení
Poznámka:
Můžete přidat několik označení k jednomu tiketu.
Seznam možných úprav:
Když vytváříte označení, můžete ho upravovat podle své libosti.
- Jméno
- Barva textu
- Barva pozadí
Přidání označení k tiketům
Možná budete chtít označit všechny tikety, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.
Filtrování tiketů podle označení
Možná budete chtít filtrovat všechny tikety, které jsou skutečně urgentní, a předprodejní dotazy pomocí označení “urgentní” nebo “předprodejní”.
Přehled označení
LiveAgent nabízí přehled přidaných označení ke všem tiketům z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy tagů lze exportovat do souboru CSV.
Přehled označení může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:
Možnosti zobrazení sestavy označení (sloupce):
- Označení
- Odpověď
- Prům. čas nové zprávy
- Prům. čas otevření zprávy
- Telefonní hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty hovoru
- Chat zprávy
- Chaty
- Zmeškané hovory
- Průměrný čas přijetí chatu
- Prům. čas chatu
- Nezařazeno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Dokončené hovory
- Příchozí chaty
- Dokončené chaty
- Poznámky
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
Používejte Přehled označení s API
Použijte LiveAgent REST API k vyvolání hodnot z Přehledu označení.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zdroje databáze znalostí
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Srovnání řady telefonů Cisco: Odhalení rozdílů mezi modely 6800, 7800 a 8800
Zákaznický servis na sociálních sítích je důležitým nástrojem pro úspěch podniku. Porovnání telefonů Cisco 6800, 7800 a 8800. Vyzkoušejte si LiveAgent zdarma.
Jak používat ChatGPT pro zákaznický servis
ChatGPT vylepšuje zákaznickou zkušenost generováním přesných a relevantních odpovědí. Udržuje konzistentní tón a poskytuje jednotnou podporu pro více agentů, což zvyšuje kvalitu zákaznického servisu.