Označení

Co jsou označení?

Označení lze definovat jako štítky, které se připojují k tiketům oddělení technické pomoci. Slouží především k organizaci a kategorizaci tiketů, ale mohou také nabídnout náhled na obsah tiketu na první pohled. Obecně jsou označení považovány za jednu z klíčových funkcí systému helpdesk softwaru, protože vám pomohou snadno a rychle rozlišit různé segmenty zákazníků a témata podpory.

Univerzální označení pro příchozí tikety

Příklady označení

Příklad #1

Můžete nastavit automatizační pravidlo, které automaticky přidělí označení “prodeje” nebo “před-prodeje” k jakémukoli tiketu obsahujícímu slova “účty” nebo “vyúčtování”.

Příklad #2

Ke každému tiketu, který pochází z Twitteru, můžete přiřadit označení Twitter abyste je mohli snáze najít v rámci své služby helpdesku. Případně si můžete vytvořit i značku “urgentní”, která vám pomůže odfiltrovat urgentní tikety z Twitteru.

Vytvořte si filtr

Příklad #3

Systém může na základě oddělení automaticky přiřadit speciální označení oddělení, například “marketing” nebo “IT podpora” pro tikety, které jsou přiděleny. Přiřazení označení tímto způsobem může jasně ukázat, kdo je odpovědný za vyřešení tiketu.

Jak můžete použít označení

Jako uživatel LiveAgent, můžete:

  • Přidávat označení ručně nebo automaticky a používat je k vytváření vlastních pracovních postupů.
  • Filtrovat tikety podle označení.
  • Organizovat vaše tikety helpdesku.
  • Používat označení ve vašich pravidlech automatizace (Pravidla, SLA Pravidla, Časová pravidla).

  • Vytvářejte přehledy označení, abyste získali hlubší přehled o typech problémů, které vaši agenti denně řeší.
  • Přidat více označení k jednomu tiketu.
Přidání-označení-v-LiveAgent
Přidat označení

Jaké výhody má použití označení?

Označení, nebo-li tagy mohou vnést do softwaru pro ticketing IT organizaci a přehlednost. Organizovaný helpdesk vám může být prospěšný v mnoha ohledech, především tím, že zvyšuje efektivitu agentů, což zlepšuje i dobu odezvy a kvalitu služeb zákazníkům, zákaznickou spokojenost, a nakonec i prodeje a MRR (měsíční opakující se příjmy).

Zlepšení efektivity práce agentů a jejich produktivity

Přidání označení k tiketům zajišťuje, že je agenti snadno najdou. To zlepšuje efektivitu práce a produktivitu a umožňuje soustředit se na řešení tiketů, namísto jejich hledání.

Funkce-znacek-LiveAgent
Označení shrnutí

Zlepšení doby odezvy a zákaznického servisu

Čím méně času musí agenti strávit zjišťováním, jaké tikety mají řešit a kde je najít, tím rychleji mohou odpovídat na nevyřízené tikety. To samozřejmě dobu odezvy a kvalitu zákaznického servisu, což má dopad na zákaznickou spokojenost a jejich udržení.

Zlepšení zákaznické spokojenosti, udržení zákazníků a prodeje

Čím lepší služby poskytujete, tím spokojenější jsou vaši zákazníci. Pokud jim budete neustále poskytovat výjimečné služby, nebudou mít důvod je opouštět. Budou se k vám vracet a stanou se věrnými zákazníky vaší firmy. To na oplátku vylepší vaše prodeje a MRR, protože spolu s loajalitou zákazníků roste i jejich celoživotní hodnota.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Jak vytvořit označení v LiveAgent

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v navigační liště)

  3. Klikněte na Automatizace.

  4. Klikněte na Označení.

  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.

  6. Pojmenujte vaše označení.

  7. Vyberte barvu pozadí textu.

  8. Zvolte, zda chcete, aby označení bylo veřejné nebo soukromé.

  9. Klikněte na Vytvořit.

  10. Klikněte na Tikety na levé straně navigační lišty.

  11. Vyberte tiket podle vašeho uvážení.

  12. Klikněte na tlačítko vložit označení.

  13. Vyberte označení, které chcete přidat.

  14. Chcete-li odstranit označení, stačí kliknout na malé X v pravém horním rohu značky.
Jak vytvořit označení v LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 04 - Create Tag.png

Jak vytvořit automatizační pravidlo, které automaticky přidává značky k tiketům.

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v navigační liště)

  3. Klikněte na Automatizace.

  4. Klikněte na Pravidla.

  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.

  6. Zkontrolujte zaškrtávací políčko Aktivní statut.

  7. Pojmenujte vaše pravidlo
  8. Část s poznámkami můžete nechat prázdnou nebo můžete podrobněji popsat, co pravidlo dělá.
  9. Vyberte použít při vytvoření tiketu.

  10. Klikněte na Přidat skupinu podmínek.

  11. Vyberte zda je zdrojem tiketu Instagram, Twitter a Facebook.

  12. Klikněte na označení provést akci.

  13. Vyberte označení sociální média.

  14. Klikněte na Uložit.

Vytváření sestav označení

Pokud chcete získat přehled o tom, jakým typům tiketů věnují vaši agenti nejvíce času, můžete se blíže podívat pomocí naší aplikace funkce sestav označení.

Můžete vytvářet přehledy označení podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze řadit podle časového rozsahu, oddělení, kanálů, a agentů. Všechny přehledy označení lze exportovat do souboru CSV, což usnadňuje jejich sdílení s vyšším vedením.

Jaké typy seznamů označení můžete vytvářet v LiveAgent?

Můžete vytvořit seznamy označení v mnoha různých formátech, včetně:

  • Plošné grafy
  • Liniové grafy
  • Sloupcové grafy
  • Koláčové grafy

Možnosti zobrazení sestavy označení (sloupce):

  • Označení
  • Odpověď
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Prům. čas chatu
  • Nezařazeno
  • Nehodnoceno %
  • Odměny
  • Odměny %
  • Výtky
  • Výtky %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty
  • Poznámky
  • Vytvořené tikety
  • Vyřešené tikety

Používání sestav značek s rozhraním API

Podívejte se na následující odkaz a zjistěte více o LiveAgent REST API a hodnotách volání ze zpráv o označeních.

API

Vlastní úprava označení

Když vytváříte označení můžete upravovat:

  • Jméno
  • Barva textu
  • Barva pozadí
Vlastní úprava označení - App - Uploads - 2021 - 04 - Edit Tag2.png

Tyto úpravy lze provádět kdykoli, takže pokud chcete upravit název nebo barvu označení, můžete tak učinit. 

Vlastní úprava označení - App - Uploads - 2021 - 04 - Edit Tag.png

Jak upravit označení

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v navigační liště).

  3. Klikněte na Automatizace

  4. Klikněte na Označení.

  5. Vyberte označení a klikněte na Upravit.

  6. Změňte barvu pozadí, název nebo barvu textu podle svých představ.
  7. Klikněte na Uložit.

Jak upravit označení - App - Uploads - 2021 - 04 - Modify Tag.png

Zdroje databáze znalostí

Chcete-li se o označeních dozvědět více, podívejte se na naše články a průvodce v databázi znalostí.

Připraveni vytvořit vlastní označení?

Organizujte svůj help desk pomocí vlastních označení ještě dnes. Ulehčete si práci a přenechte těžkou práci nám, abyste se mohli soustředit na služby zákazníkům. S automatizovaným přiřazováním označení je to snadné. Vyzkoušejte to ještě dnes s naší 14-denní zkušební verzí zdarma. Není vyžadovaná kreditní karta.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou označení?

“Označení lze definovat jako štítky, které se připojují k lístkům oddělení technické pomoci. Slouží především k organizaci a kategorizaci tiketů, ale mohou také nabídnout náhled na obsah tiketu na první pohled.

Proč jsou označení důležitá?

Obecně jsou označení považovány za jednu z klíčových funkcí softwaru pro help desk/tiketing, protože pomáhají rychle a snadno rozlišovat mezi různými segmenty zákazníků a tématy podpory.

Jaké jsou výhody použití označení?

Označení mohou vnést do vašeho helpdesku organizaci a přehlednost. Organizovaný helpdesk vám může být prospěšný v mnoha ohledech, především tím, že zvyšuje efektivitu agentů, což zlepšuje také dobu odezvy, kvalitu služeb zákazníkům, spokojenost zákazníků a nakonec i prodeje a MRR (měsíční opakující se příjmy).

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo