Přehled oddělení

Oddělení představuje konkrétní divizi vaší organizace seřazenou podle produktu nebo služby, oblasti znalostí, fyzického umístění nebo odpovědnosti.

Rozdělte Tikety a přiřaďte podpůrné agenty do oddělení. Definujte Filtry a přenášejte Pravidla tak, aby se vaše Tikety dostaly vždy do správných rukou. Určete různá pravidla pro podepisování, telefonování a odpovídání na chatu pro různá oddělení. Okamžitě zjistěte, kolik nových, otevřených a vyřešených Tiketů je ve vašich odděleních.

Příklad

Můžete vytvořit oddělení s názvem “Prodej” a přidělit mu vhodné tikety.

Každé oddělení bude mít svůj vlastní proces podpory, pro který můžete určit zástupce, konfigurovat e-mailové adresy podpory, sledovat tikety podpory, nastavit pravidla pracovního postupu, definovat Service-Level Agreements a Pracovní dobu.

Oddělení vám umožňují:

  • Omezte přístup k tiketům pro agenty ze stejného Oddělení jako je tiket
  • Upravte vaše šablony pro e-mailovou komunikaci pro jednotlivá Oddělení
  • Konfigurujte dostupnost chatu, telefonu a servisu zpráv pro každé Oddělení

Působíte sám za sebe?

Oddělení nemusíte používat, pokud provozujete firmu s jedním zaměstnancem nebo velmi malou organizaci. V takovém případě jsou všechny tikety rozděleny a zpracovávány všemi bez ohledu na typ.

Výhody Oddělení:

  • Rozdělujte práci, odpovědnost i autoritu
  • Seskupujte specialisty do týmů
  • Zvyšte efektivitu a kvalitu řešení tiketů
  • Snižte čas odpovědi a řešení tiketu

Příklady použití:

  • Funkce – Lidské zdroje, IT, Účtárna
  • Produkt služby – městská kola, silniční kola, nebo obchody s koly
  • Zákazníci – prodejci, partneři, VIP
  • Geografické – USA, Evropa, Asie

Přehled oddělení

LiveAgent nabízí přehled zodpovězených tiketů, chatů, hovorů, hodnocení a další (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehled oddělení lze exportovat do souboru CSV.

Možnosti zobrazení hlášení oddělení (sloupce):

  • Označení
  • Odpověď
  • Prům. čas nové zprávy
  • Prům. čas otevření zprávy
  • Telefonní hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minuty hovoru
  • Chat zprávy
  • Chaty
  • Zmeškané hovory
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Prům. čas chatu
  • Nezařazeno
  • Nehodnoceno %
  • Odměny
  • Odměny %
  • Výtky
  • Výtky %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Dokončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Dokončené chaty
  • Vytvořené tikety
  • Vyřešené tikety

Přehled oddělení může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:

Používejte Přehled oddělení s API

Použijte LiveAgent REST API k vyvolání hodnot z Přehledu oddělení.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Zdroje databáze znalostí

Více detailů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo