Zjistěte, jakým způsobem vás zákazníci nejčastěji kontaktují. LiveAgent vám poskytne podrobný přehled o každém komunikačním kanálu: Zprávy z Facebooku, tweety… Zapomeňte na externí aplikace pro sledování zpráv. Vše je vestavěné!
Jednotlivé záznamy lze třídit podle oddělení, agenta, značek a data. Přehledy kanálů lze exportovat do souboru CSV.

Možnosti zobrazení přehledů kanálů (sloupce):
- Kanál
- Odpovědi
- Průměrný čas nové odpovědi
- Průměrný čas otevřené odpovědi
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty z hovoru
- Zprávy v chatu
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Průměrný čas vyzvednutí chatu
- Průměrný čas chatu
- Nehodnoceno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Ukončené hovory
- Příchozí chaty
- Ukončené chaty
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
Přehledy kanálů mohou zobrazit vaše data v těchto typech grafů:




Používejte přehledy kanálů s API
Použijte rozhraní LiveAgent REST API k zobrazení hodnot z přehledů kanálů.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."